Muropaketin joulukilpailu: Voita Asus GeForce GTX 1080 STRIX A OC -näytönohjain [KILPAILU PÄÄTTYNYT]

Viestiketju alueella 'Kilpailut' , aloittaja Muropaketin toimitus, 02.12.2016.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Slurpo

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä oli auttaa mummo tien yli.
    Tuhminta oli valehdella auttaneensa mummon tien yli.

2. Salexsal

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä: Purkaa tietokone ja herättää se henkiin.
    Tuhminta: Ajaa auto lunariin.

3. Himatuikku

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä oli kait kun kävin naapurin läppärin korjaamassa ja neuvomassa vähän tietotekniikka asioissa muutenkin :)

4. Ali G

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä mitä oon tehny ni on se että olen tarjonnu kavereille ruokaa vaikka mäkkäristä jos niillä ei oo ollu rahaa, tarjonnu kahvit yms. Kerran yllätin tyttöystäväni viemällä hänet syömään.
    Tuhminta mitä olen tehnyt on se että ammuin kaverini lentokoneen alas war thunderissa ja hän suuttui minulle, sillä en tiennyt että oman puolulaisen voi ampua! :D

5. ravallo

Rekisteröitynyt:
    02.06.2015
    Jäin himaan hoitaan lasta :)

6. _rp99

Rekisteröitynyt:
    16.01.2015
    Vaikka kuinka olis ketuttanu, niin aina yrittäny olla muille mukava ja kiltti. Välillä se ei sitten ookkaan onnistunu, ja ihan vahingossa möläyttäny sopimattomia.

7. Lexiroth

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä oli kun maksoin yhden mummon puuttuvat 9€ kauppajonossa, koska hänen rahansa eivät aivan riittäneet ostoksiin :D

8. _petrii_

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä: autoin kaveria hädässä ja pelastin hänet kesälomareissulta hakemalla hänet ja hänen moottoripyöränsä trailerilla 600km päästä kun oli hajonnut tien päälle, ja itsehän olin juuri tehnyt pitkän työpäivän.
    Tuhminta: ehkä saatoin humalassa pissata torin kulmalla seinään

9. YGrizzly_

Rekisteröitynyt:
    19.10.2015
    Kilteintä oli mennä vahtimaan siskon lapsia viikonlopuksi jotta sisko pääsi miehensä kanssa ekaa kertaa 5 vuoteen kahdenkeskiselle viikonloppulomalle

10. tonttu57

Rekisteröitynyt:
    02.12.2012
    Kilteintä: hain mummon jouluksi meille syömään kinkkua:eat:
    Tuhminta: nauroin rasistisille vitseille (useasti)

11. viki-

Rekisteröitynyt:
    12.06.2007
    Kiltein teko tänä vuonna (ainakin omasta mielestä) oli kun näin kadulla tulevan vastaan jaloista vammautuneen nuoren naisen pyörätuolissa (osasin olettaa että hän asuu lähistöllä sillä tiesin viereisen kerrostalon olevan suunniteltu vammautuneille ja vanhuksille), sanoin hänelle suoraa että hän on todella kaunis, sillä sitä hän oli. Hänellä meni hymy suoraan korviin tämän jälkeen ja vastasi kiitos todella sitä tarkoittaen, kysyin häneltä voinko auttaa hänet kotiin ja se sopi hänelle. Hän kertoi mihi minun piti työntää hänet ja autoin hänet rappukäytävään ja kotiovelleen. Hän pyyteli kiitos monta kertaa jo matkan aikana, mutta vastasin vain että on ilo olla avuksi ja rupateltiin niitä näitä samalla. Hän pääsi kotiin ja minä jatkoin omaa matkaani kauniiseen kesäpäivään.

Tämän muistan kyllä aina ja muistakaa tekin olla avuksi muille sitä tarvitseville! :)

12. Perseronkeli

Rekisteröitynyt:
    21.11.2011
    Kilteintä: auttanut kavereitani ympäri vuoden parhaani mukaan, muunmuassa toiminut it-tukihenkilönä ja auttanut muutoissa.

Tuhminta: tehtiin silein tymästi poikien kaa et näytettii kikkeiä.

13. Tantor2

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä oli kun autoin siskoa muutossa ja tuhmahan en ole koskaan :rolleyes:.

14. Duuhannes1

Rekisteröitynyt:
    25.01.2013
    Kilteintä mitä tein, oli se kun näin vanhan mummelin yrittävän laittaa raskaa kauppareppuaan selkään siinä kuitenkaan onnistumatta ja menin kysyin, että voinko auttaa ja autoin hänelle repun selkään. Hän oli hyvin kiitollinen.

15. Dyyzzen

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Tuhminta: Valitan aina huonosta netistä vaikka tiesän, että parempaa ei ole saatavilla
    Kilteintä: Teen lumityöt vikisemättä

16. wesuwius

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä... vaikee nimetä yhtä ku oon niin kiltti aina. Tuhminta on ehkä se et oon kiroillu ja huutanu välil :) Mut toivottavast tontut ei oo pistäny pahaksee! <3

17. Undi

Rekisteröitynyt:
    16.02.2012
    Kilteintä: Voittanut useat houkutukset ja tuhlannut naurettavan vähän rahaa tietotekniikkaan.

Tuhminta: Hävinnyt useat houkutukset ja tuhlannut naurettavan paljon aikaa pelaamiseem.

18. Turrican

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä: Laitoin isälle olohuoneen viihdekeskuksen kuntoon.
    Tuhminta: Kippasin sen oluet kurkusta alas siinä laitteiden kanssa tapellessa.

19. mtakala

Rekisteröitynyt:
    08.09.2009
    Kilteintä oli, kun korjasin digiboksin erittäin lyhyellä varoitusajalla.

20. Thompson803

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä varmaan oli kun lupasin pikkuveljelle kasata uuden koneen, koska sen vanha piti jo melkoista mäiskettä ja mekkalaa. Siitäkö tämä riemastui :).
    Tuhminta oli varmaan kun päätin, että kasaan itselleni uuden koneen ja "sijoitin vahingossa" turhankalliiseen atx koteloon :confused:. No pääasia, että siitä tulee hieno. Gtx 1080 sopisi kyllä kun nenäpäähän tähän lasikoteloon :D

21. Jugcka

Rekisteröitynyt:
    22.12.2016
    Kilteintä oli varmaan, kun annoin No Man's Skylle positiivisen arvion..toisaalta se myös varmaan oli tuhminkin teko

22. veeveex

Rekisteröitynyt:
    16.04.2014
    Kiltisti on tullu siivottu ja piettyy emäntee hyvänä ja tuhmasti on osteltu harrasteautoon muutamalla tonnilla osia.

23. Ake81

Rekisteröitynyt:
    25.12.2012
    Kyllähän sitä on tosi kilttinä tullut oltua kun useammalle kaverille tullut vuoden aikana konetta jos jonkinlaista kasattua. Tuhminta voisi olla oman kokoonpanon laiminlyönti, eivät saaneet yhtään uutta kaveria vaikka mieli teki konetta päivittää.

Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti!

24. envytin

Rekisteröitynyt:
    20.03.2013
    Sanoisin että kilteintä on tänä vuonna ollut apu jonka olen kanssa ihmisille antanut ja ehdottomasti tuhminta oli pelikoneen osa osalta makkariin hivuttaminen ilman että puoliso edes huomaa :) (ei se huomaa kuhan kotelo ei vaihdu)

25. petrim

Rekisteröitynyt:
    08.11.1999
    Kilteintä: Tutustutin kaverit Diplomatico-rommiin.
    Tuhminta: ks ylläoleva :)

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari