Mitkä BEHRINGER Truth sarjan kaiuttimet ostaisin?

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Team_Slow, 26.12.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    Tekisi mieli ostaa Z-cineman tilalle paremmat kaiuttimet ja nämä Behringer Truth sarjan kaiuttimet ovat osoittautuneet parhaimmiksi niin arvosteluissa kuin käyttäjien mukaan.

Tällä hetkellä vain mietin minkä noista ostaisin ja mistä se olisi paras tilata? Thomannilta? Onko noissa siis äänellisesti eroa? Huone jossa kuuntelen on todella pieni jonka takia varmaan kannattaisi joko B2030A tai B3030A ostaa. Uudempi on varmaan parempi?

Minulla ei ole koneessa enää äänikorttia kun se lähti vanhan emolevyn mukana pois enkä sitä muutenkaan koskaan käyttänyt kun nämä z-cinemat ottaa äänen usb paikasta joten pitääkös minun joku äänikortti tms. ostaa? Jos pitää niin mieluiten jonkun ulkoisen ostaisin tms.

Kauan suunnilleen kestää siitä kun kaiuttimet tilaa että ne tuolta thomannilta tulee kotiin ja miten palautus onnistuu jos ei nuo miellytäkkään?

Näistä pitäisi siis valita minkä ostaisin:

Behringer B2031A
    Behringer B2030A
    Behringer B3031A
    Behringer B3030A

Minä siis haluaisin "kunnon" kaiuttimet joiden kanssa olisi mukava pelailla ja kuunnella musaa sekä leffoja katsella eli ääni olisi "laadukasta"

EDIT: muutin aloitus postausta kun näitä onkin 4 eri mallia eikä kaksi kuten aluksi luulin :)

Viimeksi muokattu: 27.12.2010
  2. -Koso

Rekisteröitynyt:
    27.10.2010
    Taitaapi olla se ero että B2031A:ssa On parempi bassontoisto.

Korjatkaa jos olen väärässä..

3. Leopardi

Rekisteröitynyt:
    17.09.2006
    Ite todennäköisesti samoja hankkimassa, saako tuolta thomannista oikeanlaisia kaapeleita jolla nuo saa koneeseen kiinni ilman ylimääräisiä suhinoita?

4. Bumper

Rekisteröitynyt:
    01.06.2004
    Saa.

PRO SNAKE ADAPTERKABEL XLR - MINIKLINKE - Thomann Verkkokauppa
    Olisikohan se tuollainen, joka minulla on... Tarkasta vielä tuo XLR -liittimien sukupuoli jostain, itse en nyt pääse katsomaan.

Itsellä on B3030A:t käytössä, tuskin nuo 2030:et tämän huonommat ovat. Olen ollut todella tyytyväinen näiden ääneen.:)

edit: Toimitusajasta en kaiuttimien kohdalla osaa sanoa, kun ostin itse nämä St Paul's Soundista, olivat tuolloin halvemmat kuin nyt Saksassa... Vähän suomihinnat näemmä nousseet.:D Piuhat ja muu sälä kyllä on noin viikossa tullut Thomannilta.

5. area51

Rekisteröitynyt:
    14.08.2005
    Itsellä on b2030a:t ja valitsin nuo isompien sijaan siksi että pienemmissä on huhujen mukaan tasapainoisempi ääni.Muistaakseni tuo isompi ei toista yhtään alemmas bassojen osalta kuin pienempi.

6. mailbag

Rekisteröitynyt:
    25.01.2005
    Varmaan riippuu aika pitkälti tilasta missä kuunnellaan.

7. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    No laajennan kysymystä kun näitä nähtävästi on kahta eri mallia. Mikä näistä 4 on paras:

Behringer B2031A
    Behringer B2030A
    Behringer B3031A
    Behringer B3030A

ja mistä saisi kaikista halvimmalla tällaiset tilattua? Ja tosiaan minulla ei mitään äänikorttia tms. ole joten joudunko semmoisen tilaamaan.

EDIT: Minä siis haluaisin "kunnon" kaiuttimet joiden kanssa olisi mukava pelailla ja kuunnella musaa sekä leffoja katsella eli ääni olisi "laadukasta"

8. Karis

Rekisteröitynyt:
    06.09.2002
    Mulla suhisi tollasilla kaapeleilla kun kiinnitin B2031A:t IP35-emon äänikorttiin mutta sitten kun modasin johdon näillä ohjeilla niin suhinat loppu: Balanced Wiring

Muistaakseni joku täällä aikoinaan suositteli kyseistä toimenpidettä ja hyvin toimi.

9. -Koso

Rekisteröitynyt:
    27.10.2010
    Taitaapi olla B3031A Paras noista..

10. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    Muutin koko aloitus postauksen ja liitin muutamia lisäkysymyksiä ja infoja sinne :)
    Nuo B2031A ja B3031A taitaa olla turhan suuret tähän huoneeseen ja muutenkin maksaa 60€ enemmän kuin nuo pienemmät. Mitä sanotte olisiko B3030A:t parhaimmat minulle ja minun käyttööni? Sitten viellä tuo juttu olisi kiva tietää että kun nuo tilaan minulla ei siis ole mitään äänikorttia tms.

11. Leopardi

Rekisteröitynyt:
    17.09.2006
    B3030A kiinnostaisi kyllä jos niissä on paremmat bassot kuin B2030A. Onko?

Viimeksi muokattu: 27.12.2010
  12. virtuaali

Rekisteröitynyt:
    14.03.2004
    taitaa mennä viikko tai kaksi kun ne sieltä tulee.

13. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    Itse mietin tismalleen samaa. Jos on niin taitaa lähteä tilaukseen ne. Kuitenkin kun uutta ja hienompaa malliakin on :)

Paljonhan mahtaa hintaa tulla yhteensä kun tuo maksaa 299€ + Postikulut? Niin paljon mahtaa postit olla?

14. Fractal

Rekisteröitynyt:
    16.10.2008
    Thomanilta kun tilaa nin postikulut on jotain noin 15e. Ja kyllä kannattais joku dacci samalla ostaa.

15. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    Hyvin tuntuu tuota Thomannia kiinnostavan myynti kun ei ole kahteen päivään sähköpostiini vastannut jossa muutamia kysymyksiä kysyn.

315€ näyttäisi noille tulevan hintaa kun tilaisen. Äänikortti minulta löytyy sittenkin mutten tiedä onko se kovin laadukas mutta saa nyt ainakin kelvata :)

16. Leopardi

Rekisteröitynyt:
    17.09.2006
    eipä oo mullekaan vastannut.

Hyvä kaapeli pitäisi tietää, jos tuolla snakella kuuluu jotain suhinaa.

17. jake styles

Rekisteröitynyt:
    19.04.2002
    Tarkalleen ottaen 12 e.
    Lähetyskulut ja toimitusajat - Thomann Verkkokauppa

Itellekin tulee varmaan jotkut näistä Behkuista hankittua, kunhan on taas varaa...

18. Derotti

Rekisteröitynyt:
    02.01.2007
    Itse sain toissapäivänä B2030A:t, ja olen kyllä todella tyytyväinen ääneen ja muutenkin kaiuttimiin yleisesti. Bassoakin lähikentässä kuunneltuna riittää, mutta ei liikaa. Kerrostalokämppään ihan tarpeeksi. Ainut häiritsevä asia on nuo vihreät virtaledit tuossa kajarien etuosassa, ovat hieman liian kirkkaat mielestäni. Suosittelen!

19. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    Nyt Thomann vastaili mailiin. Taitaakin lähteä tilaukseen nämä B3030A.

20. Leopardi

Rekisteröitynyt:
    17.09.2006
    Mitäs ne vastas?

Thomann suositteli tätä kaapelia: THE SSSNAKE YPK2030 - Thomann Verkkokauppa Mitä eroa noilla ja sillä XLR on?

21. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    Kyselin vain tuommoista perus infoa ja sieltä tämmöiset vastaukset tuli:

Kysymykset:

1. Kuinka kauan suunnilleen menee että saan nuo kaiuttimet tänne suomeen?
    2. Entä mitä se tuon kaiuttimien hinnan lisäksi maksaa?
    3. Mitä eroa noilla on koon lisäksi verrattuna B2030A kaiuttimiin? Parempi basso tms.?
    4. Miten tuo palautusoikeus käytännössä onnistuu jos en jostain syystä noista pitäisikään?

Vastaukset:
    "1. Kaiuttimia on varastossa tällä hetkellä. Paketti on matkalla noin viikon verran.
    2. 12 Euroa postimaksu, yli 398 Euron tilaus ilman
    3. 3030a on uudempi malli, eli kaikkea on paranneltu
    4. Otat meihin yhteyden samantien, jos haluat palauttaa. Täältä löydät lisätietoa
    30-Day Money-Back-takuu - Thomann Verkkokauppa"

Ei vastannut mitään mun kysymykseen tuosta äänikortti jutusta mutta multa sattui äänikortti löytymään jonka sain koneen mukana joskus joten eiköhän sillä nyt jotenkin pärjää.

22. Jorma Kovacs

Rekisteröitynyt:
    25.02.2006
    Nuo ovat vielä sen verran lo-fi laitteet ettet sä noilla hirveästi kärsi huonommastakaan äänikortista.

23. Fractal

Rekisteröitynyt:
    16.10.2008
    No tästäkin voidaan olla montaa mieltä.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

24. terpaa

Rekisteröitynyt:
    28.06.2000
    Minulla ainakin emolevyllä olevan 'äänikortin' kautta tulee aika paljon häiriöitä signaaliin jopa ruudulla päivittyvä kuva tekee omat häiriönsä. Ostoslistalla olisikin joku laadukkaampi äänikortti.

N900:lla soitettuna mp3:t ja flacit kuulostaa paljon paremmalta. Minulla noi B2030A:t

25. strummer

Rekisteröitynyt:
    28.03.2002
    Eiks häiriöt lähde jos laittaa kajarit eri pistorasiaan ku tietokone?

Itellä on B2030A:t. Hankin ne joskus 50e 2.1 Logitechien tilalle, ja odotin kuuntelukokemusta, joka räjäyttää heti ensi sekunteilla pään. Sitä en saanut, sillä olen puukorva, ja lisäksi toki ajattelin että ne olisivat hirvet bassojyrät (mikä on puukorville about tärkeintä). Kun tottui näihin, niin alkoi kuulostaa hyvältä. Mutta hyvä etten kalliimpia ostanut, ei olisi tuonut varmasti lisäiloa. En varmaan erottaisi niistä Geneleceistä, joita noi kai "kopioivat".

Kerrottakoon, että joku hifisti voi varmasti ylistää näitä loputtomiin (kun ottaa huomioon hintaluokan siis). Mutta itselle ne ovat vain hyvät kajarit, jotka toistavat kuuntelemani suht monipuolisen musiikin hyvin. Ehkä vaikuttaa noi säädöt ja sijainti, en saanut noilla takana olevilla namiskoilla kyllä paremmaksi sointia. Tietty voisihan jonkun subbarin hankkia, jos potkua haluaa, mutta riittää tämänkaltainen toisto. Ja varmasti jos nyt kuuntelisi jotain 2.1 halpissettiä, niin huomaisi selvän eron.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen