Mikä vuosien 1999-2005 Star Wars -elokuvissa oli parasta? Obi-Wan Kenobin rooliin palaava Ewan McGregor paljasti oman näkemyksensä

Viestiketju alueella 'Peli- ja elokuvauutiset sekä artikkelit' , aloittaja Muropaketin toimitus, 04.11.2019.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Muropaketin toimitus Ylläpito

Rekisteröitynyt:
    27.09.2016
  2. Tylor

Rekisteröitynyt:
    30.09.2017
    Olen itse ihmmisiä jotka jotenkin piti esiosa trilogiasta. Lyheesti sanottuna eka on huono, mutta siinä on sen verran hyviä hetkiä, että sen pystyy katsoo. Toka on ok, vaikkei kummoinen. Kolmonen taas on hyvä.

Jos pitäisi sanoa 1 yleinen hyvä asia sanoa trilogiasta, niin ehdotomasti se kuinka erinlaisia planeetoja nähdään ennemmän ja niiden ympäristöä. Olen aina pitänyt siitä kuinka näytetään fiktivisessä maailmassa/universumissa sen eri paikoja. Toki on joukossa muutama tyhmä paikassa (pari paikka Couruscantissa mm), mutta muuten tuolla osaaluella se pärjää paremmin kuin alkuperäinen trilogia.

Viimeksi muokattu: 04.11.2019
  3. pevri

Rekisteröitynyt:
    06.02.2012
    @ Tylor: Yleisesti ottaen samaa mieltä. Tämmöisissä laaja-maailmaisissa seikkailuissa pitää olla paljon erilaisia paikkoja joissa käydään ja joiden "omituisuuksia" näytetään juuri sopivasti, mutta ei siten että alkaa tuntumaan ähkyltä että "taas uusi ympäristö vain efektien takia".

Viimeksi muokattu: 04.11.2019

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi