Mikä Bluetooth-kaiutin?

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja _archonon, 20.04.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Rooivalk

Rekisteröitynyt:
    04.09.2001
    Kiitos. Eli pitäs vörkkiä. Tuon nettiradion haluan ainakin kuulumaan, tosin saahan tuohon sitten hätätilanteessa 3,5mm plugilla jonkun pikku fm-radionkin kylkeen, mutta mieluiten ei.

Kävin noita katselemassa, Charge kolmosta ei ollut Powerissa, eikä Gigantissa esillä, Charge 2+ oli ja kyllä sen perusteella varmaan tuon kolmosen uskaltaa tilata, vaikutti ihan hyvältä kokoisekseen.

2. InsaneFinn

Rekisteröitynyt:
    02.08.2004
    Tuskinpa Chargen 3. versio huonompi ole kuin 2. Itse olen ollut kakkosen käyttäjä jo reilun vuoden ja tyytyväinen olen ollut. Käyttöä ollut juurikin mm. nettiradiot ja videot eri softien kautta ym. ja laitteina lähinnä Androidit. Aiemmin ollut iPhoneakin ja eri bluetooth kaiutinta ja hyvin sielläkin noin pelittänyt. Joten sillä saralla ei tarvitse olla lainkaan huolissaan.

Äänenlaatuahan on moneen otteeseen tässäkin ketjussa kehuttu tuon Charge 2:n osalta ja ainut mistä nuo on hieman joiltain saanut moitteita on liiallinen basso, mutta itse olen tykännyt. Charge 3 on sen verran tuore tapaus, että siitä ei täällä ole vielä kokemuksia näkynyt.

Pakko todeta vielä tähän loppuun, että monissa käyttämissäni kaiuttimista on bluetooth yhteys tuntunut pätkivän ajoittain, mutta Charge 2:n kanssa ei vastaavia ongelmia ollut niissä ympäristöissä missä tuota on tullut käytettyä.

3. A_SA

Rekisteröitynyt:
    02.09.2007
  4. arct1

Rekisteröitynyt:
    05.10.2013
    Ostin tuossa 2kk sitten Harman/Kardon Aura (bluetooth/wifi/dlna) ämyrin ja ei voi muuta kuin suositella. Äänenlaatu ja basso ovat aivan upealla tasolla, käyttö on helppoa ja ulkonäkö moitteeton.

Kajarista saa ääntä irti kiitettävästi.

5. Camel Carlino

Rekisteröitynyt:
    01.11.2010
  6. Kospi

Rekisteröitynyt:
    12.06.2001
    On kyllä hyvä tarjous. Toisalta tuolla pitäisi olla jonottamassa aamutuimaan, että saisi haluamansa. Ei jaksa. Vastaavaa hankitaa tässä on harkinnassa, mutta voipi olla, että se pienempi malli piisaa mulle. Roiskeveden kesto on aika must omassa käytössä.

Kiinteästi tulee kyllä veneeeen kiinni, mutta talvisin vois olla kiva napata matkaan laskureissuille ja tuo koko pistää hiukan mietityttämään.

7. InsaneFinn

Rekisteröitynyt:
    02.08.2004
    Kommentoidaan tähän väliin, että tuota JBL Xtremeä on ilmeisesti ollut jokaisessa Power avajaisissa. Tammistoon kun avattiin se ensimmäinen Power, niin itse kävin siellä hieman ennen neljää päivällä ja Xtremeä oli ainakin siellä runsaasti tarjolla. Joten ei sitä välttämättä tarvii heti aamulla olla jonottamassa, jos haluaa Xtremeä ja sattuu tuolla päin liikkumaan jossain vaiheessa päivää, niin melkein kannattaa käydä vilkaisemassa.

8. Dollarens

Rekisteröitynyt:
    25.03.2014
    Mitäs luulet, että onko tuolla vielä hirveä ruuhka klo 12 aikaan? Perkules tuonne jos menisi, niin pitäisi vielä duuniinkin selvitä ennen klo 14.

9. InsaneFinn

Rekisteröitynyt:
    02.08.2004
    En osaa sanoa, mutta Tammiston myymälässä kun kävin siinä tosiaan ennen neljää, niin vartin verran meni päästä sisälle. Tuolla ainakin oli ulos telttaan järkätty kymmeniä kassoja ja pois lähtiessä kassalle pääsin samantien.

10. Dollarens

Rekisteröitynyt:
    25.03.2014
    Noh, lähden tästä nyt koittamaan onnea :D Moccamasteria myös havittelen samalta reissulta.

11. Dollarens

Rekisteröitynyt:
    25.03.2014
    Vähän ennen kello kahtatoista oli jäljellä vielä kymmenittäin Xtremejä ja Moccamastereita, eikä ollut ollenkaan ruuhkaa. Kiitoksia paljon viestistäsi! Luulin, että myymälä olisi ollut aivan tukossa noihin aikoihin ja ilman viestiäsi olisi jäänyt 200€ säästämättä!

12. Tuli jbl flip3 hommattua, kun sattui silmiin dna kaupan edessä kympin halvemmalla, mitä muissa kaupoissa.
    Tuntuisi toimivan ok puhelimen jatkeena paikassa, mihin jaksa kantaa isompia ämyreitä.

Ääni melko bassovoittoista, eli en suosittele jos lempimusiikkia on kikkelihevi.

13. A_SA

Rekisteröitynyt:
    02.09.2007
    Itse kävin myös hakemassa puoli tuntia sitten Xtremen. Hyllyssä oli vieläkin useita kappaleita jäljellä. Ruuhkaa ei ollut ollenkaan. Kiitos vinkkaajille!

14. Wizard

Rekisteröitynyt:
    12.10.1999
    Itsellä ollu jonkun aikaa myös ostolistalla joku BT kaiutin satkun hintaluokassa.

JBL Charge 2+ muuttui Flip 3:een. Lopulta tulossa on Denon Envaya Mini. Ei vielä siis saapunut joten ei omakohtaista kokemusta.

Tältä käyttäjältä tullu tsekattua ja kuunneltua nuita testejä joiden mukaan valinta tuli pääosin tehtyä.

15. Sgt Nicolai

Rekisteröitynyt:
    22.12.2003
    Saako 50 eurolla BT-kaiuttimen joka toistaisi puhelimesta mm. Youtuben. Ja tarpeeksi kovalla, tulee autokäyttöön. Paristokäyttöinen plussaa.

16. pbe

Rekisteröitynyt:
    11.07.2006
    Viimeksi muokattu: 11.06.2016
  17. Pari viikkoa ollut käytössä JBL Charge 3 ja tyytyväinen olen. Uusimmassa Tekniikan Maailmassa on vertailua näistä BT kaiuttimista, Charge 3 voitti kisan.

18. Tege Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    13.06.2005
    Olen itse tuossa tuota JBL Xtremeä katsellut. Lienee omassa luokassaan toimivin? Onko tuota nyt ollut tarjouksissa missään kun powerissa vielä olisi halvin?

19. maikki200

Rekisteröitynyt:
    16.06.2016
    ]Pystyykö tuohon samsung ue55h6475 töllöön liittämään minkä tahansa langattoman bluethoot kotiteatterin? Kaupassa sanottiin että vain samsung merkkiset käy, mutta mikäs se info oli, että tuohon ja ilmeisesti muihin samsung smart tv pystyisi liittämään menun kautta minkä merkkisen bluethoot kuulokkeen.

Joten jos tämä mahdollista luulisi että kotiteatterikin on mahdollista..

Tässä nyt miettinyt tuota kotiteatteria, jos saisi niin voisi ostaa jonkun muun kuin samaungi

20. Rooivalk

Rekisteröitynyt:
    04.09.2001
    Kävin sitten hakemassa tuommoisen, 49€ oli sen verran hyvä houkute, että matkaan lähti. Eiköhän tuo sen edestä jytki, käyttö on kuitenkin aika vähäistä, lähinnä mökkiradion korvikkeeksi tulee ko. kapistus. Kaupassa nopeasti testasin, paritus kertalaakista NFC:n avulla ja ihan hyvältä kuulosti siellä kaiken hälyn keskellä.

Jos on enemmän käyttöä ja ei tule silmäsärkyä JBL:n Charge-sarjasta, niin laittaisin ehkä toisen viiskymppiä lisää Chage 2 plussaan, siinä on toiminta-aika jo tuplasti pidempi.

Mutta tällä mennään, tuskin meni rahat hukkaan tämänkään kanssa.

21. EVO300

Rekisteröitynyt:
    21.02.2016
    Charge 2+ ääni, ei liian bassovoittoinen ja soundissa myös diskanttia riittävästi. Plussaa lataus USB-portin kautta myös pienemmillä virroilla jos on paikassa missä verkkovirtaa ei löydy.

22. bullet-

Rekisteröitynyt:
    09.09.2012
    "Paras" 30€ hintaluokan kaiutin?
    Tulisi todella satunnaiseen käyttöön eikä tule ison joukon kuunneltavaksi.

23. Kettude

Rekisteröitynyt:
    07.10.2007
    Gigantista saisi Audio Pron Addon T3 kajarin 99e. Onko hintansa arvoinen tai löytyykö hintaluokassa haastajaa? Tulisi kerrostalokämpässä satunnaiseen spotifykuunteluun ympäri kämppää kajaria kiikutellen. JBL Xtremen saisi Powerista 199e, mutta ei ole ulkoisesti yhtä mielyttävän näköinen.

24. Itse ostin cdon.comista JBL Go:n 20€:llä (29€ ilman 10€ alennuskoodia, aika monesta muustakin paikasta saa 29€) ja ainakin tuohon 20 euron hintaan vaikuttaa todella hyvältä. Ääni on suhteellisen puhdas ja selkeä ja sitä lähtee pieni koko huomioidan todella reilusti. Bassoja luonnollisesti ei juuri ole, mutta en usko että sitä löytyy muistakaan tämän hinta- ja kokoluokan laitteista. Pätkimistä en ole huomannut.

25. Juffex

Rekisteröitynyt:
    16.12.2005
    Ihan tyytyväinen olen ollut mitä kohta viikon olen omistanut. Sijoituksesta riippuu aika paljon, että millainen basso siitä lähtee. Helposti alkaa kumisemaan jos aivan seinässä kiinni, koska refleksiputki tulee takaa.

Matalilla voimakkuuksilla miellyttävä taustamusiikin luoja, voluumit kaakossa soi kohtuullisen lujaa. Kun voluumi on keskivaiheilla niin mielestä soundi on hieman "harmaa", tuntuu kuin tulisi verhon takaa. Oikein sijoitettuna basso ei missään vaiheessa ole ainakaan pahasti kumiseva, oikeastaan monesti tuntunut, että saisi hieman enemmän olla potkua.

Millään muulla en toki ole testaillut kuin kännykän bluetoothilla ja Spotifyn asetuksista "paras" laadulla. Voi siis olla lähdemateriaalillakin vaikutusta.

Akunkesto on ensivaikutelmien perusteella todella hyvä, mutta 90% ajasta olen aika pienillä voimakkuuksilla soittanut.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen