MiGame

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja DEnmAD, 09.11.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. MG12

    Rekisteröitynyt:
    09.02.2016
    Viestejä:
    17
    Huoltoon palaavat puhelimet siirtyvät meiltä takaisin toimittajalle ja valmistajalle. Sen jälkeen ne korjataan tai korvataan uusilla. Puhelimia ei käsitellä erikseen meillä.
     
  2. MG12

    Rekisteröitynyt:
    09.02.2016
    Viestejä:
    17
    Puhelimet on tarkoitettu suomen markkinoille sekä asiakaspalvelun hinnat ovat kuluttajasuojan mukaan määritelty ja kuluttaja-asiamiehen varmistamat. Yhteydenottoon pääsee sivujemme "ohjeet" osiosta ja sieltä löytyvät ilmaiset yhteydenottotavat.
     
  3. LauraV

    Rekisteröitynyt:
    06.04.2016
    Viestejä:
    6
    Aika erikoista on myös se, että läähätyslinjojen hintaisesta asiakaspalvelunumerosta annetaan mitä sattuu ohjeita.
     
  4. HJNap

    Rekisteröitynyt:
    04.01.2011
    Viestejä:
    580
    Tän sivun saldot ei ainakaan pidä paikkaansa. Ei kyllä voisuositella kenellekkään. Ellei sitten ole aikaa..
     
  5. Barca11910

    Rekisteröitynyt:
    13.09.2015
    Viestejä:
    77
    Tilasin täältä yhteen peliin Steam koodin. Sitä ei juuri tällä hetkellä kuulemma oo varastossa vaikka verkkosivu niin sanoo. Nooh laitoin sitte sähköpostilla kyselyä että miten sen koodin saan? Pyysin sen suoraan Sähköpostiini pitäis tulla heti kun on maksanu.

    Sieltä vastattiin sitten että se koodi lähetetään minulle kun niitä vaan on saatavilla. Tilauksen tein perjantaina.
     
  6. Gagarin

    Rekisteröitynyt:
    31.05.2011
    Viestejä:
    2 917
    Mistäköhän helvetistä kyseinen kauppa on meikäläisen sähköpostin noukkineet kerta tulee jotain mainosposteja jatkuvasti. Ja mainosten saamisen lopettaminen tarjotusta linkistä ollut yhtä tyhjän kanssa. Sinänsä mielenkiintoista kun en koskaan ollut edes kaupasta kuullut ennen kuin sähköpostiin kopisi mainos. Roskakoriin noita tulee nykyään silloin tällöin.
     
  7. fraktal

    Rekisteröitynyt:
    28.12.2012
    Viestejä:
    75
    Sama stoori. Parin päivän jälkeen ei koodia kuulunut, ja tajusin välittömästi että silkkaa kusetustahan tämä oli. No, odotin viikon verran ja laitoin aspaan viestiä. Sain seuraavaa vastaukseksi:

    "Nähtävästi tuotteiden saldojärjestelmässä on pientä häikkää, näyttävät harvinaisissa tapauksissa vääriä saldoja tavarantoimittajilta."
    Kun vähän selailee asiakaspalautetta muilta sivuilta (suomi24, hintaseuranta, jne; joista muuten löytyy aika paljon selkeän falskeja positiivisia 5-tähteä-palautteita), käy varsin selväksi, ettei tapauksessani ollut mitään "harvinaista". Ihan vakiotoimenpide siis. Ja sitten nämä kiinaluurit ovat aivan oma lukunsa. Omat rahani sain onneksi takaisin, kiitos etäkaupan 14 päivän palautusoikeuden. Ilman sitä olisi varmasti käynyt samalla tavalla kuin Lauran puhelimen kanssa.

    Minun on vaikea käsittää, miten tällaisen puljun pyörittämisestä kukaan hyötyy mitään. Pari mielessäni käynyttä vaihtoehtoa:
    1. Asiakkaiden massit kerätään a) kalliista aspa-puhelimesta sekä; b) jo maksetuista korjaus- tai toimituslimboon jääneistä tuotteista: jokin osuus asiakkaista luovuuttaa ja rahat jää yritykselle.
    2. Veronkierto ja rahanpesu. Molemmat voidaan mahdollistaa rahan ja kirjanpidon loputtomalla pyörittämisellä vaikka varsinaisia tavaratoimituksia tehdään minimaalisesti.
    Tuleehan näitä huonoja kauppakokemuksia silloin tällöin. Harvemmin kuitenkaan tulee sellainen olo, että koko operaation ainoa tarkoitus on kusettaminen.

    Tosiaan, piti sanoa: Pysykää kaukana.
     
  8. Barca11910

    Rekisteröitynyt:
    13.09.2015
    Viestejä:
    77
    Juu lopulta jouduin odottamaan vain 6 päivää tilauksestani ja sain tilaamani koodin :)
     
  9. fraktal

    Rekisteröitynyt:
    28.12.2012
    Viestejä:
    75
    No hyvä, että jotain menee oikein. Vaikka varastosaldot näemmä edelleenkin ovat hatusta vedettyjä.

    Kaverillinen kehotus kaikille: lukekaapa tämän ketjun kokemuksia sekä lisää vaikkapa tuolta, ml. oma vuodatukseni: http://hintaseuranta.fi/kauppa.aspx/641?tabi=ostokokemukset#kotsikko

    Pikaisella vilkaisulla MiGames on arvosanansa kanssa ihan omassa luokassaan, feikki-arvosteluista huolimatta.

    Eli pysykää kaukana.
     
  10. juupa

    Rekisteröitynyt:
    12.11.2003
    Viestejä:
    193
    Onko kokemuksia? Olisi edullinen Windows 10 Pro lisenssi! Windows 10 Professional OEM (latauskoodi) 41,30€
     
  11. Mackes

    Rekisteröitynyt:
    28.01.2004
    Viestejä:
    848
    Muron myyntiosastolta irtoaa halvemmalla
     
  12. juupa

    Rekisteröitynyt:
    12.11.2003
    Viestejä:
    193
    Pystyykö tuon OEM version asentamaan uudelleen vai onko sekin sidottu emolevyyn?
     
  13. iNdo

    Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Viestejä:
    4 340
    Eihän tossa kuin 34 viestin verran ole kaupasta puhuttu, esim juuri ylemmässä viestissä

     
  14. MG12

    Rekisteröitynyt:
    09.02.2016
    Viestejä:
    17
    Hei!

    Tässä vastaus heränneisiin kysymyksiin.

    Sivut:

    MiGamen sivut ovat olleet lähes muuttumattomat vuodesta 2009, joten olemme tekemässä päivitystä ulkoasuun. Uuden sivun ulkoasu julkaistaan, kun se saadaan pilottivaiheeseen.

    Sivuille on kuitenkin tehty myyntipuolemme toimesta perusparannuksia, jotka siirretään uusille sivuille. Näitä ovat:
    - Selkeämmät ohjesivut: http://www.migame.fi/?sivu=faq
    - Tilauksen reaaliaikainen seuranta
    - Selkeämmät varastosaldot
    - Automaattisesti päivittyvät valmistajan tuotekuvaukset ja tuotekuvat

    Uusilla sivuille tulevat parannukset:
    - Täysin reaaliaikaiset myyntisaldot (Ei viivettä)
    - Tuotteiden arvostelu
    - Asiakkaan käyttäjätili
    - Helpompi selattavuus
    - Mobiiliin soveltuva

    Varastosaldot:

    Sivun tuotteisiin on päivitetty kesäkuun lopussa selkeämpi varastosaldojärjestelmä. Sivuilla olevalla järjestelmällä pyritään selkeyttämään asiakkaille tuotteiden saatavuutta. Järjestelmässä on eritelty Helsinki (Noutopiste), Päävarasto ja Toimittajan varasto erillisinä. Järjestelmässä näkyy kuitenkin kappalemäärät 1, 1-5, 5-10 tai yli 20 kpl. Nämä arvot ovat automaattisesti päivittyviä (Noin 20 min viive), mutta teemme tarkan myyntistatistiikan sivuille uuden päivityksen yhteydessä.

    Tuotteiden peruutus:

    Kaikilla tuotteilla on peruutus- ja palautusoikeus aina 14 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen. Latauskoodeilla valitettavasti tämä peruutusoikeus rajoittuu koodin toimitukseen asti, koska koodin käyttämättömyyttä ei pystytä varmistamaan. Virheelliset koodit pystytään palauttamaan ja kauppa purkamaan. Kooditoimitukset tehdään Suomen sisällä välittömästi sähköpostiin.

    Maksullinen puhelinnumero:

    24h puhelinpalvelu on otettu käyttöön täysin asikkaiden toivomuksesta. 24h numeron maksulla korvataan sen kulut. Aikaisemmin käytössä oli vain 9-16 arkisin avoinna oleva numero (ilmainen), mutta tästä saatiin palautetta. Nykyään käytössä on maksullinen 24h numero sekä 9-16 arkisin avoinna oleva numero, joka on täysin ilmainen. Molemmat numerot löytyvät sivuiltamme.

    -------------

    Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin! Kaikki sivujen parannukset ovat tehty asiakaspalautteen pohjalta, joten otamme mieluusti vastaan risuja ja ruusuja. Kaikki tiedot yrityksestä löytyvät erillisinä jokaisen kaupan verkkosivulta. Sähköpostimme on asiakaspalvelu@migame.fi. Arabianrannan noutomyymälässä voi tulla myös käymään.
     
  15. WALDO

    Rekisteröitynyt:
    06.07.2014
    Viestejä:
    51
    Tilattu 4.5. MiGamesta Pokemon pelejä, joiden hinta oli 6.90e. Kuulemma heidän sivustoa päivitettiin, jolloin 6.90e oli hintavirhe. Seuraavana päivänä tuli viestiä sähköpostiin asiasta, jolloin halusin maksun takaisin tililleni. Kuulemma kestää 1-2 viikkoa kunnes näkyy tililläni. Nyt on mennyt kolme viikkoa, eikä sähköposteihin vastata, asiakaspalvelunumerokin menee vastaajaan.
    Ollaanhan asiallisia, tästä ei tarvitse tehdä ilmotusta.

    En todelakaan suosittele!!! Varokaa

    P.S.
    Tilisiirto kestää 2-4 arkipäivää!!
     
    Viimeksi muokattu: 24.05.2017
  16. MG12

    Rekisteröitynyt:
    09.02.2016
    Viestejä:
    17
    Olethan laittanut asiasta viestiä asiakaspalvelullemme: asiakaspalvelu@migame.fi. Kuluttajasuojan mukainen maksunpalautusaika on 14 arkipäivää. Kesällä palautukset tehdään yleensä 10 päivän välein ja muuna aikana 2 päivän välein.

    En pysty katsomaan tilaustasi suoraan, mutta olettaisin että palautus on tehty tilisiirron kautta. Jos tilinumero/nimi on ollut virheellinen, maksupuolemme ei ole pystynyt palauttamaan suoritusta.

    - MiGamen asiakaspalvelu


     
  17. MG12

    Rekisteröitynyt:
    09.02.2016
    Viestejä:
    17
    [​IMG]
    Uudistamme palveluitamme 2017 aikana. Suosittelemme laittamaan kiireelliset kysymykset asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@migame.fi. Vastaamme tällä palstalla kysymyksiin!
     
    Viimeksi muokattu: 21.06.2017
  18. Kinslayer Moderaattori

    Rekisteröitynyt:
    15.05.2003
    Viestejä:
    2 806
    Ja kerran näyttää itse palveluntuottajan näyttää aktivoituneen tässä ketjussa niin kyseinen, äsken mainittu, ketjulinkki ei johda enää mihinkään. Poistin ketjun sillä se meni jo mainostamiseksi. Voitte vastata tähän ketjuun aivan kuten muutkin käyttäjät ja keskustelu on avointa. Kaikki mainonta yms. tulee kuitenkin hoitaa ensiksi ylläpidon kautta ja heidän luvalla. Kaupalliselle mainonnalle on oma osio.
     
  19. werthers

    Rekisteröitynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    243
    mikä ihme firma tää on, mulla tullu tänään mailiin tältä 300 mainosviestii jo
     
  20. MG12

    Rekisteröitynyt:
    09.02.2016
    Viestejä:
    17
    Hei @werthers ja heti alkuun suurimmat pahoittelut! Uusi verkkokauppamme on ollut hiljaisessa lanseerauksessa / pilotissa kesän alkupuolelta lähtien, minkä aikana on tehty viimeisiä hienosäätöjä ennen varsinaista julkaisua. Tämä varsinainen julkaisu tapahtui eilen uutiskirjeen muodossa, mitä ei ikävästi oltu päästy testaamaan aiemmin laajemmalla jakelulla myös uutiskirjetoiminnon ollessa uusi. Toiminnossa ilmeni sitten ensimmäisen lähetyksen yhteydessä ikävä bugi, minkä myötä pieni määrä listan ensimmäisistä vastaanottajista sai uutiskirjeen huomattavan useaan kertaan tai virheellisessä formaatissa ennen, kuin ehdimme pysäyttää lähetyksen.

    Uutiskirjeen lähetys pysäytettiin illalla heti virheen havaittuamme ja virhe on nyt korjattu, minkä myötä viesti on uudestaan jakelussa. Lähetimme viestin uudelleen myös eilen sen useaan kertaan saaneille, sillä myöskään unsubscribe-painike ei toiminut eilisessä viestissä. Haluamme osoittaa vielä suurimmat pahoittelumme kaikille, keitä virhe ehti koskettaa ja kelle saapui siten virheellinen sähköposti/sähköposteja!

    Hyvänä uutisena nyt samalla tänne MuroBBS:aan kerrottuna, täälläkin jo aiemmin vinkattu uusi verkkokauppamme on nyt virallisesti julkaistu! Käykää mielellään kurkkaamassa, ja otamme hyvin mielellämme myös palautetta vastaan uudistetusta sivustosta! Sivusto löytyy osoitteesta: https://www.migame.fi

    Uuden verkkokaupan julkaisusta kertoo tarkemmin blogitekstimme: https://www.migame.fi/2017/09/03/uusi-verkkokauppa-julkaistu/
    Ja laajemman lanseerauksen tehnyt tässä viestissä mainittu uutiskirje (sis. alennuskoodi) on luettavissa ohesta: https://www.migame.fi/2017/09/20/syyskuun-tarjoukset-ja-uutuudet/
     
  21. iNdo

    Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Viestejä:
    4 340
    16 viestiä hätäselittelyjä huonoille asiakaskokemuksille, kannattaisikohan tällä maineella tuplavarmistaa että hommat toimii ennen kuin ottaa uudet systeemit käyttöön @MG12 ? :think:
     
  22. MG12

    Rekisteröitynyt:
    09.02.2016
    Viestejä:
    17
    Moikka!

    Yritämme auttaa asiakkaitamme tällä palstalla ja keräämme palautteita palveluiden kehittämistä varten. Emme voi valitettavasti jakaa asiakkaiden tilaustietoja tietoturvasyistä, joten pyydämme näissä tapauksissa siirtymään asiakaspalvelumme puoleen. Yleisiin kysymyksiin tuotteista ja palvelusta pystymme vastaamaan. :)

    Uudet sivumme on olleet kehityksen alla noin 1,5 vuotta, jonka aikana sivuja on kehitetty asiakaspalautteen perusteella. Sähköpostijärjestelmää ei ole pystytty testaamaan laajassa skaalassa, joten virhettä ei havaittu. Ongelma on kuitenkin nyt korjattu ja tarvittavat jatkotoimet tehty. @iNdo

    Olemme yli vuoden ajan tehostaneet palautteen keräämistä jokaiselta tilauksen tehneeltä asiakkaalta. Kaikki palautteet luetaan läpi ja toteutukseen menneet kehitysideat palkitaan. Muron tili on kaikilla asiakaspalvelijoilla käytössä, joten pystymme vastaamaan nopeammin palautteisiin.

    - MiGame
     
  23. LauraV

    Rekisteröitynyt:
    06.04.2016
    Viestejä:
    6
    Viime viikolla tuli kuluttajariitalautakunnan päätös meidän puhelinostoksille. Päätös oli yksimielinen ja suosittaa kaupanpurkua/rahojen palautusta. Katoppas ihmettä.
    Ikävä kyllä myyjän asiakaspalvelu on ilmeisesti ruuhkautunut, koska en saa vastausta yhteydenottooni.
    Tokikaan en vikkelää vastausta odottanutkaan, mutta olisihan se kiva saada tämä asia jo vihdoin päätökseensä.
     
    Viimeksi muokattu: 18.10.2018
  24. akvavitix

    Rekisteröitynyt:
    09.03.2016
    Viestejä:
    1 366
    @LauraV Saitko koskaan rahojasi takaisin? Kuulin juuri kaverilta, että oli periaatteesta vienyt asian oikeuteen vastaavassa tilanteessa, kun ei saanut rahojaan takaisin edes kuluttajariitalautakunnan jälkeen. Ketkuja kun olivat, niin saivat puhutuksi ensimmäisen langettavan tuomion jälkeen kaupan päälle vielä jotenkin toisenkin käräjäkäsittelyn - vissiin muotoseikan takia olettaisin - mutta kuinka ollakaan firma sai käräjillä toisellakin kierroksella takkiin, eli puhelimesta vissiin sen parisataa ja oikeuskuluista useita tuhansia maksettavaa.

    Kun oikeuden päätöksestä kyse niin viivästyskorot juoksevat ja ulosottokelpoista, joten kaiketi tavalla tai toisella joutuvat jopa maksamaankin. Sitä en tosin tiedä, onko oikeuden päätös jo lainvoimainen, vai vieläkö firma haluaa/kykenee kartuttamaan lisää oikeudenkäyntikuluja maksettavakseen hovissa.

    Tarinan kuultuani oli pakko ko. firmaa googlailla ja kas, murossa kuten monella muullakin foorumilla keskustelua aiheesta. Pakko oli tulla kuullun kokemuksen kertomaan. Sen verran käsittämättömästä toiminnasta on kyse, että ihmettelen miten firma voi millään muotoa olla pystyssä. Kai ovat just ja just hoitaneet hommat sillä tavalla, että rikoskynnys petoksen osalta ei ylity ja laskevat sen varaan, että erittäin harvat lähtevät oikeuksiaan ajamaan tuomioistuimissa.

    Miten tällainen toiminta voi ylipäätään olla kannattavaa tai pyörittäjilleen edes mielekästä liiketoimintaa?
     
  25. akvavitix

    Rekisteröitynyt:
    09.03.2016
    Viestejä:
    1 366
    Tänään luin oikeuden päätöksen, jonka valitusaika on mennyt umpeen, eli päätös on lainvoimainen. Aika kylmää kyytiä sai MiGame. Näköjään samaan lahkoon kuuluvan Viihdemaan sivuillakin on edelleen kuluttajasuojalain vastaisia ehtoja, vaikka lainsäädäntö on pakottava. Yritys ei saa periä takuureklamaatioon/korjaukseen liittyen mitään palkkioita, oli puhelin lukossa tai ei. Firma ei saa missään olosuhteissa heikentää asiakkaan kuluttajansuojaa omiin ehtoihinsa vedoten, vaikka asiakas kuinka olisi täpännyt lukeneensa ja hyväksyneensä ehdot tilauksen yhteydessä.

    Voi että kun pistää vihaksi tuollainen touhu! Kuluttajariitalautakunnasta useampia langettavia päätöksiä ja nyt myös oikeuden päätös ainakin yhdessä tapauksessa. Missähän vaiheessa tulee se raja vastaan, että kuluttaja-asiamies lähtee edistämään joukkokannetta..
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti