Messenger aktiisuus - bugi?

Viestiketju alueella 'Ohjelmat, käyttöjärjestelmät ja ajurit' , aloittaja AK-K, 13.01.2018.

1. AK-K

Rekisteröitynyt:
    13.01.2018
    Moro!
    Tämä koko idea bugistä kuulostaa typerältä. Kyseessä on eräs henkilö, johon ei saa yhteyttä muulla tavalla kuin Messengerin kautta. Kun aikaisen kaverin ketjun, siinä tietysti lukee vasemmassa yläreunassa esimerkiksi

"Aktiivinen 40 minuuttia sitten"

No, sitten minä soitan. Ei vastaa. Mutta kaverin mese menee aktiiviseksi :

"Aktiivinen nyt"

A. Kaverilla on k###a päässä. Tyyppi tietää että mulla on tärkeää asiaa, ja näkee ilmoituksesta että mä soitan tai oon laittanut viestin. Ei kuitenkaan vastaa ja menee jonkun toisen ketjuun jolloin mese aktiivinen.

B. Bugi. Jollain tavalla kaverin mese antaa automaattisesti aktiivisuuden ilmoituksen. Tällä lailla mun tai jonkun muun puhelu tai viesti liipaisee bugin takia aktiivisuuden ilmoituksen.

Oisko tämmönen bugi mahdollista, vai onko tyypillä tosiaankin vaan k###a päässä? Tämä ei varmaan ole mikään huippupostaus.... :D

Esimerkiksi quorassa joku kaveri väitti että ei se oo bugi vaan ominaisuus, aktiivisuus tarkoittaa vain että tyypille on laitettu viesti.

Viimeksi muokattu: 13.01.2018
  2. Elvis Jagger

Rekisteröitynyt:
    12.02.2007
    Riittää, että avaa minkä tahansa sivun facebook.comissa, niin näkyy aktiivisena. Ei siis tarvitse edes avata itse keskustelutoimintoa, ketjua tai Messenger-mobiilisovellusta.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen