Mafia III

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja escalibur, 08.03.2012.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Ihan kelpohan tämä peli on. Itse olen toistaiseksi pitänyt tämän pelin pelaamisesta. Juoni on loustava, pelimekaniikka ihan mukavaa: Veri lentää kun ampuu revolverilla päähän ja kivaa katsells kuinka armeijan teräaseella suoraan kurkusta läpi hiippailessa.

Toki joo on vähän yksitoikkoista grindata lukemattomia alueita vihollisista ja tehdä samat asiat eri pelialueella mutta jos pelailee tunnin tai pari pätkissä niin ei kyllästy. DLC:t olivat erinomaisisia. En kyllä ymmärrä miksi pelimaailma muka staattinen: Paljon enemmän pääsee sisätiloihin toisin kuin GTA V:sessa.

Miinusta peli saa tekoälyn typeryydestä. Hieman viheltää niin viholliset suoraan juoksee puukon pariin. Poliisit ovat ihanan aggressiivisia, hieman autolla tönäisee niin ammutaan haulikolla perään. Tosin poliisit ovat vähän tyhmiä. Ne on helppo juosta pakoon. Se vitutti että on vain kaksi asetta: Olisi kivaa että olisi esim pistooli, rynkky ja joku erikoidase mieluiten enemmän kuin 3 weapon slottia. Autoissa vitutti että meni kalliit luotiliivit ja kuoli jos vähän törmäili.

Musiikit ja pelimaailman inversio on kyllä mahtavinta pelissä. Pelimekaniikatkin ihan jees. mm. autolla ajelu simulaatiomodissa on aika palkitsevaa.

2. NopeeHopee

Rekisteröitynyt:
    12.02.2001
    Kyllä mä tästä paljon parjatusta pelistä olen tykännyt, toki "juoni" on itseään toistava mutta sopivissa annoksissa menee kyllä, tekemistä ainakin piisaa ja sneakkailu on toimivaa.

Eilen jopa nauratti kun yhden DLC:n poliisiasemaan liittyvässä tehtävässä kävin tsekkaamassa selliosaston,
    siellä joku redneck heitti "tuuppa lähemmäs niin vetelen perberiin" ja röhönauroi päälle, ukko sai hyvin nopeasti ysimillisestä otsaan :D

Muutenkin ihan mukava koheltaa, alueilla joissa ei mustista tykätä, niin jos vaikka kaupan isäntä käy rrrrasistisi niin kaikki vaan kylmäksi

3. Hulihelikopteri

Rekisteröitynyt:
    30.12.2013
    Täytyy sanoa että itekki olen alkanut tykkää tästä, vaikka ei julkaisun aikoihin uponnut. Toki peli maistuu parhaiten pienissä annoksissa, mutta itelle se ei ole ongelma koska peliaika muutenkin tällä hetkellä niukilla.

Edit: Kakkos Mafian voisi ehkä seuraavaksi laittaa peluuseen, koska en ole koskaan pelannut sitä kunnolla :D

Viimeksi muokattu: 04.10.2017

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi