Aina voi lohduttautua sillä, että maailman suuret leffatähdet, toimintasankarit ja rokkistarat ym. julkkismiehet ovat useimmiten korkeintaan 175cm 
Tom Hardy, Stallone, Statham, Kit Harington, Conor McGregor, Robert Downey Jr., Cruise, Jared Leto, Sinatra, Eddie Vedder, Trent Reznor, Kurt Cobain, Kanye West, Axl Rose, Putin, Hitler...
Viimeksi muokattu: 19.08.2017
Ei varmaan, koska kyseessä on, ketjun aloituksen perusteella, hetero.
Viimeksi muokattu: 20.08.2017
Omalla puntilla 80% miehistä on alle 175cm. Liekö joku tarve saada lihasta kun pituutta ei ole saatu.
Viimeksi muokattu: 21.08.2017
Vaikka ketjun aloituksesta on jo jonkin aikaa, tulin lähinnä vaan sanomaan ettei kannata pahoittaa mieltään muutaman kaksplussalaisen takia.
En ymmärrä tätä. Olen 175cm ja seurustellut useammin itseäni lyhyempien kuin pidempien miesten kanssa eikä se ole vaikuttanut yhtään mihinkään mitenkään. Valitseeko porukka oikeasti parinsa pituuden mukaan? Ei kannata tuollaisen taktiikan ansiosta valittaa jos kunnollisen parin löytäminen on niin saatanan vaikeaa. Normaalit, fiksut ja vastuulliset miehet tuntuu välillä olevan muutenkin niin kiven alla ja sit pitäis ruveta niitä karsimaan vielä pituuden mukaan... morjens.
Viimeksi muokattu: 23.08.2017
^ Pitää ensinnäkin ottaa huomioon, että pituutesi vuoksi sinua lyhyempiä miehiä on aika runsaasti. Jos olisit 168-senttinen, sinua lyhyempiä miehiä olisi vähän.
Ja 175-senttisenä naisena sinä olet monien miesten mielikuvissa vähän liian pitkä, riippumatta siitä mitä sinä itse ajattelet, joten sinulla ei välttämättä ole samalla tavalla "valinnanvaraa" kuin hieman lyhyemmillä naisilla.
Vielä selvempi tilanne on jollain 180-senttisellä naisella. On entistä vähemmän varaa nirsoilla. Itse en varmaan seurustelisi noin pitkän naisen kanssa, vaikka olisinkin muutaman sentin pidempi, mutta en sitä täysin poissulje. Mielellään nainen saisi kyllä olla minua selvästi lyhyempi, se olisi optimaalista.
Viimeksi muokattu: 23.08.2017