Lyhyiden miesten syrjiminen

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja MrZolo, 09.08.2017.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Purkk

Rekisteröitynyt:
    18.08.2010
    Kuulostaa kunnon räkiksiltä nämä mainitsemasi naiset.

2. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Kuulostaa normaaleilta suomalaisilta alle 25v naisilta ;)

3. draco76

Rekisteröitynyt:
    04.12.2005
    Pituusasiaa ei huomaa jos ei ole lyhyt aivan kuin miehet eivät näe naisten ongelmia taikka valkoiset rodullistettujen.

4. dixi

Rekisteröitynyt:
    31.03.2002
    Aina voi lohduttautua sillä, että maailman suuret leffatähdet, toimintasankarit ja rokkistarat ym. julkkismiehet ovat useimmiten korkeintaan 175cm :)

Tom Hardy, Stallone, Statham, Kit Harington, Conor McGregor, Robert Downey Jr., Cruise, Jared Leto, Sinatra, Eddie Vedder, Trent Reznor, Kurt Cobain, Kanye West, Axl Rose, Putin, Hitler... :)

Viimeksi muokattu: 19.08.2017
  5. Jauho_81

Rekisteröitynyt:
    27.03.2008
    Minusta lyhyet miehet on söpöjä ja poikamaisia ja niitä tekee usein mieli panna. Tosin en tiedä lohduttaako tämä aloittajaa.

6. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Ei varmaan, koska kyseessä on, ketjun aloituksen perusteella, hetero.

Viimeksi muokattu: 20.08.2017
  7. Mawerick

Rekisteröitynyt:
    23.04.2002
    Mä oon 193cm enkä pidä itseäni erityisen pitkänä. Asiaa ei oikeastaan tule edes ajatelleeksi kuin ehkä silloin jos tapaa jonkun pidemmän. Kaikkeen tottuu.

8. miklu11

Rekisteröitynyt:
    05.01.2013
    Omalla puntilla 80% miehistä on alle 175cm. Liekö joku tarve saada lihasta kun pituutta ei ole saatu.

Viimeksi muokattu: 21.08.2017
  9. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Varmasti tuokin vaikuttaa. Samoin kuin se että lyhemmillä kavereilla tuo punttitouhu on antoisampaa kuin pidemmillä varsinkin jos lihasta kasvatellaan.

10. miklu11

Rekisteröitynyt:
    05.01.2013
    Juu lyhyempi kaveri saa ns helpommalla näkyvää lihasta. Pidemmillä se vaan näyttää paremmalta ;)

11. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Jepo vaatii vaan kolminkertaisen työmäärän saavuttaa näyttävyyttä. Useita kertoja tullut tästä juteltua hongankolistaja kavereiden kanssa.

12. twisturb

Rekisteröitynyt:
    22.08.2017
    Vaikka ketjun aloituksesta on jo jonkin aikaa, tulin lähinnä vaan sanomaan ettei kannata pahoittaa mieltään muutaman kaksplussalaisen takia.

En ymmärrä tätä. Olen 175cm ja seurustellut useammin itseäni lyhyempien kuin pidempien miesten kanssa eikä se ole vaikuttanut yhtään mihinkään mitenkään. Valitseeko porukka oikeasti parinsa pituuden mukaan? Ei kannata tuollaisen taktiikan ansiosta valittaa jos kunnollisen parin löytäminen on niin saatanan vaikeaa. Normaalit, fiksut ja vastuulliset miehet tuntuu välillä olevan muutenkin niin kiven alla ja sit pitäis ruveta niitä karsimaan vielä pituuden mukaan... morjens.

Viimeksi muokattu: 23.08.2017
  13. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    ^ Pitää ensinnäkin ottaa huomioon, että pituutesi vuoksi sinua lyhyempiä miehiä on aika runsaasti. Jos olisit 168-senttinen, sinua lyhyempiä miehiä olisi vähän.

Ja 175-senttisenä naisena sinä olet monien miesten mielikuvissa vähän liian pitkä, riippumatta siitä mitä sinä itse ajattelet, joten sinulla ei välttämättä ole samalla tavalla "valinnanvaraa" kuin hieman lyhyemmillä naisilla.

Vielä selvempi tilanne on jollain 180-senttisellä naisella. On entistä vähemmän varaa nirsoilla. Itse en varmaan seurustelisi noin pitkän naisen kanssa, vaikka olisinkin muutaman sentin pidempi, mutta en sitä täysin poissulje. Mielellään nainen saisi kyllä olla minua selvästi lyhyempi, se olisi optimaalista.

Viimeksi muokattu: 23.08.2017
  14. MrZolo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2017
    Täytyy kommentoida tuota pituutta kun siitä on täällä ollut puhe. Oma pituuteni on reilu 160cm, eikä asiaa yhtään helpota lapsenkasvoisuus. Välillä rasittaa kun yli 170cm miehet pitävät itseään lyhyinä. Salillakaan en kehtaa käydä, kun ihmiset kuvittelevat sen lyhyen salilla kävijän pönkittävän vain paskaa itsetuntoaan.
    Mika Nyyssölästä täytyy kuitenkin sanoa, että siinä on todella vahvalla itsetunnolla varustettu tyyppi, kun on päässyt noin pitkälle vaikka on varmasti saanut kuulla vittuilua. Itse olen herkkä ihminen, enkä kestä henkistä väkivaltaa ja itsetunto on ollut paska koko elämän ajan, joka on johtanut moniin henkilökohtaisiin ongelmiin.

15. sillipurkki

Rekisteröitynyt:
    22.05.2004
    Omat 2c keskusteluun. Olen itse 182cm pitkä ja oman 177cm tyttiksen mielestä olen hädintuskin keskimittainen johtuen oman sukunsa pituusgeeneistä ja niihin tottumisesta. Veljensä on 187cm ja eräs naispuolinen serkkunsa n.195cm pitkä, joten vertailukohtaan nähden olen tosiaan "lyhyt". Joka tapauksessa asia ei ole ongelma tai edes mitenkään negatiivinen pointti kenellekään, vaikkakin koroilla emäntä on pidempi kuin meikäläinen. Keskinäisissä keskusteluissa olen lyhyt. :)

16. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Ei lapsenkasvoisuus ole pitkällä tähtäimellä mikään huono asia. Jos olet kovin nuori ja näytät oikeasti lapselta, niin sitten se on huonompi homma, ellet pidä lapsista... *Kröhöm*

Mutta kun ikää tulee lisää, alkaa velat kääntyä saataviksi ja nuorekas naamasi on vaan positiivinen juttu.

Pituudessasi on se hyvä puoli, että ainakin erotut joukosta. Et ole samanlainen keskiverto 180-senttinen kuin useimmat muut, vaan olet erilainen, ja erilaisuus on tietyssä mielessä hyve nykyajan maailmassa ja saattaa vedota esimerkiksi tiettyyn nicheen naisissa.

Toki voit ostaa lentolipun Indonesiaan, ja hupsista keikkaa, oletkin keskivertoa pidempi. ;)

17. juhat1000

Rekisteröitynyt:
    16.08.2014
    Plus futarit messi, maradona, neymar...mutta nämä kaikilla on kuuluisuus, rahaa, valtaa jne joka tietysti kompensoi, ja reilustikin.

18. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Vladimir Putin, Adolf Hitler, Napoleon... :D

19. ryon

Rekisteröitynyt:
    02.11.2003
    Aattele sitä etuna. Sun on pakko kehittyä ja kehittää "gamea" ilman valinnan varaa. Elämä on toki helpompaa jos olet "192cm chad" Nick Bateman mut harvemmin näistä pitkistä äijistä kukaan muuttaa maailmaa pysyvästi merkittävästi parempaan suuntaan (kuten esim. RSD:n Owen Cook) jonka opetuksiin suosittelen tutustumaan. Free pussy corrupts and eipä siinä tarvitse pahemmin elämässä hustlata kun on saanut kaiken ns. "ilmaiseksi". Eipä Owenkaan todennäköisesti olisi multimiljonääri ja ollut kaikkien haluamansiensa naisien kanssa ellei ensin olisi ollut ns. autisti ja omannut huimasti ongelmia naismaailmassa. Kehitä luonnettasi, sosiaalisia taitojasi, presenceä, meditoi ja lähesty tuhansittain naisia elämässäsi. Tai voithan sä ostaa kengät jotka antaa 15 cm pituutta ja katsoa ratkaiseeko se ongelmasi.

20. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Austin Powersista tuttu kääpiö.

21. hunaja-muro

Rekisteröitynyt:
    21.01.2004
    En ole kovin pitkä. Silloin kun kauan sitten sinkkuna olin, naisia riitti ja useimmat olivat minua pidempiä. Nykyinen vaimokin on minua pidempi. Ei pituus ole mikään etu naisten suhteen jos on hyvässä kunnossa. Jos on 160cm läski tai 195cm läski, voi olla ero että on joitain naisia jotka pitävät suuresta "nallekarhusta", eivätkä pidä pienestä. Muuten pituus tuskin paljon vaikuttaa, paitsi jos on esim. 160cm, ja yrittää jotain koripalloilijanaisia pokata.

22. ________

Rekisteröitynyt:
    31.08.2011
    Napoleon ei ollut mitenkään lyhyt. Vastapuolen propagandaa.

23. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Suhteessa aikalaisiinsa ei ollut lyhyt, mutta suhteessa nykyajan miehiin oli lyhyt.

24. Karhuherra

Rekisteröitynyt:
    03.02.2013
    Tuossa tosin on hyvä muistaa se, että aateliston tai muuten hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa olevien ihmisten pituudessa verrattuna nykyajan ihmisiin ei ole juurikaan eroa, koska he saivat ihan riittävästi ravintoa kasvaakseen perimän mahdollistamiin mittoihinsa. Pelkät keskiarvot eivät kerro koko totuutta.

Tietysti asia ei ihan noin yksinkertainen ole, ja esimerkiksi lääketieteen kehittyminen ja terveydenhuollon saatavuus ovat osaltaan myös vaikuttaneet ihmisten pituuteen. Näin esimerkkinä mainittakoon vaikka antibiootit, jotka vähentävät keholle tulehdussairauksia vastaan taistelemisesta aiheutuvaa kuormaa, sekä toisaalta myös se että monia esimerkiksi liika- tai pienikasvuisuutta aiheuttavia sairauksia pystytään jossain määrin hoitamaan.

Mutta eikö tuo myytti pikku-Napoleonista tule Ranskan ja Englannin käyttämien mittäyksikköjen välisistä eroista, eikä niinkään herran oikeasta pituudesta?

25. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    Ihmisten keskipituus kasvaa yhä edelleen syystä tai toisesta...

Ihan ketjun aiheeseen suoraan liittyen, ehkä kyse on osaltaan luonnonvalinnasta. Toisin sanoen naiset lisääntyvät mieluiten pitkien miesten kanssa. Missä nyt sinänsä on varmaan perää keskimäärin.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen