Logitech mx500

Viestiketju alueella 'Käyttäjien tuotetestit' , aloittaja ncl_, 24.11.2021.

1. ncl_

Rekisteröitynyt:
    24.11.2021
    Tuli mieleen ku katselin tätä vielä käytössä olevaa login mx500 hiirtä jonka ostin juuri kun se oli julkaistu. Aijemmin minulla oli käytössä pallohiiri :D Olen joutunut kuitenkin korjailemaan tätä hiirtä silleen, että johtoa olen tainnut lyhentää 4 kertaa. On tupannut kovan käytön rasituksen takia mennä noi johdot poikki. Hyvä hiiri on.. Ihan hyvä hintalaatu suhde ku ajattelee, että vieläkin olen tällä pelaillut :) muutama kuukausi ja hiirellä ikää se 20v ja toimii edelleen moitteettomasti.

Kellään muulla vielä käytössä?

Mietin, että voisi tuon vielä toimivana laittaa johonkin vitriiniin vaikka ja hommata jokin uusi. En ole pahemmin lueskellut mistään hiiristä kun tää loistohiiri on tosiaan vieläkin käytössä. Ajattelin, voisiko joku vinkata mikä voisi palvella seuraavat 20v? mx518 tuli vastaan nopealla etsinnällä..

5/5.

2. ncl_

Rekisteröitynyt:
    24.11.2021
  3. Desgorr

Rekisteröitynyt:
    11.10.2010
    No nyt on ollut kieltämättä pitkäikäinen hiiri. Hyvä hiiri kyllä aikaisekseen. Oma tosin taisi hajota jo yli kymmenen vuotta sitten. Tosin tuonkin jälkeen pysytty Logitechissa. Nykyään G502 Hero käytössä.

Onko sulla muuten pahvi hiirimattona? :kahvi:

Viimeksi muokattu: 24.11.2021
  4. ncl_

Rekisteröitynyt:
    24.11.2021
    Onhan se pahvi. Oon low sensitivity pelaaja, niin tarttee olla leveä hiirimatto. Edellinen hiirimatto tais rullautua jotenki rikki ja lastentulon myötä on jäänyt pelaamisetkin vähemmälle, niin pahvin päällä tuo toimii hyvin :D

Desgorr tykkää tästä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi