Litecoinin ja muiden kryptovaluuttojen mainaaminen

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja salmon, 03.12.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Tiirikka v:2

Rekisteröitynyt:
    26.12.2012
    Olen lukenut kyllä aloituspostin, mutta halusin lähinnä tietää vaihtuuko ne kurssit yleensä minuutissa, tunnissa, päivässä vai viikossa?

E: kiitos sirace :)

2. rlame

Rekisteröitynyt:
    09.10.2003
    Vaihtokurssit elää kokoajan. Vaikeustasot vaihtelevat kolikko kohtaisesti, esim 1000 blockin välein, mutta joissain coineissa määritellän vaikeustaso uudelleen joka blockin jälkeen.

3. jusubbi

Rekisteröitynyt:
    11.04.2000
    Kokeilin mainata noita kissakolikoita solona. Cgminer näyttää diff 4.19M ja mun hashrate on 200Kh/s eli onko todennäköisyys löytää sopiva tiiviste 200Kh/s:4.19M = n.5% ?

4. salmon

Rekisteröitynyt:
    09.11.2002
    Ei. Kaava laskemiseen löytyy kyllä googlaamalla mutta koska kyseessä on sha256-algoritmiin (sama kuin bitcoin) perustuva coini, niin sen laskeminen ei näyttiksillä tule kannattavaa olemaan.

5. trotor

Rekisteröitynyt:
    15.09.2013
    Catcoin on scrypt kolikko.

6. apollyon

Rekisteröitynyt:
    28.04.2008
    Mistä voi johtua, poolin diffistä (itse näkisin), mutta että wemineltc thread concurenccy (32765) voi olla paljon enemmän ku rabbitissä, siellä parin tunnin asetuksilla saan 24000 vakaana. Hashit silti, ovat noin 50 vähemmän, kuin wemineltcssä. Onko oikeasti tuo poolin diffi vai mikä kyseessä? Olen tähän asti ajatellut, että optimaaliset suhteet olisivat korttikohtaisia, eikä pooli vaikuttaisi näihin.

7. trotor

Rekisteröitynyt:
    15.09.2013
    Tavasin tätä pariin oikein pariinkin otteeseen mutta ei aukea mulle tyhmälle... Thread concurrency voi olla paljon enemmän? Eikös se ole ihan sitä mitä itse cgmineriin säädät? Entäs miten sitä voi saada 24000 vakaana ja mitä se tarkoittaa?

Vai yrititkö viestittää että testiesi perusteella voit toiseen pooliin lyödä TC asetukseen 32765 ja toiseen 24000 ja silti toimii?

8. apollyon

Rekisteröitynyt:
    28.04.2008
    juuri sitä tarkoitin, Trotor, että (GUMinerilla), kortin arvot ovat tuota, ja rabbitissä esim välillä joutuu boottaa koneen, ellei halua ensin alkaa Intensitystä 15-start-stop.. pykälällä enemmän, että pääsee 20, joka antaa parhaan tuloksen. Mutta itse asiaan: eli ku mulla on TC32765 wemine..ssa, jos syötän samat arvot ltcrabittiin, niin korttii "kaatuu". Eli max arvot jotka olen saanut rabbitistä ovat tuota 24000 luokkaan. Olen aika noob näistä asioista, mutta kummastuttaa silti, ku wmltc saan mainerin mukaan 820kha/s, niin rabitti antaa tolle TClle 770-780

Viimeksi muokattu: 28.12.2013
  9. rlame

Rekisteröitynyt:
    09.10.2003
    apollyon, mikä kortti on kyseessä? Kokeilehan cgmineria (3.7.2) siihen voit itse määritellä nuo asetukset ja postaa vaikka kuva sitten. Oletko varma että saat molemmissa tapauksissa tuon hashraten hyväksyttyinä shareina?

10. apollyon

Rekisteröitynyt:
    28.04.2008
    xfx290x kortti, pitäisi säätää lisää haluaisin päästä siihen 880khassii. mutta hienosäätöä vaatii. kokeilen huomanna asentaa tuon cgminerin, mutta vaikuttaako softa tuohon, kun saan säädöt tehtyö guiminerilla, niin onko sillä minerilla väliä? En ole rabitin sivustolla katsonut paljon se antaa, mutta wemltc antaa 700-1100khashia. Kerran tai kaksi katsoin rabitista arvot ja taisivat olla n. 600-800. eli pääosin olen seurannut mainerin antamia arvoja

11. rlame

Rekisteröitynyt:
    09.10.2003
  12. lapingultah

Rekisteröitynyt:
    05.02.2003

Tuosta lähdettiin ja siitä pari kuvaa eteenpäin (klik) on tultu, mutta mitäs nyt kun ei ole enää rakenneltavaa vaan se hyrrää tuolla keskenään :confused: Toinen mokoma..? Osat ovat turhan kiven alla (Kh/s per € suhteessa) ja samanlainenhan siitä tulisi.

13. trotor

Rekisteröitynyt:
    15.09.2013
    Hienon näköinen räkki, pitääkö kovaa ääntä? Mitä kortteja? Ihan yleisesti, mikäs se on nyt parhaalla hinta/laatusuhteella oleva kortti?

14. sirace

Rekisteröitynyt:
    05.10.2009
    Aika "Pro" rigi, paljon laskentatehoa? Kortit näyttäis olevan Sapphire Vapor X:siä

15. R a y

Rekisteröitynyt:
    26.12.2013
    Miten porukka hoitanut rahansiirrot Litecoinin kanssa pelatessa? Mitä palveluita käytätte? Itsellä tarkoituksena hoitaa BTC-E:n kautta rahansiirrot, mutta vaikuttaa hieman epäilyttävältä ja monimutkaiselta.

Jos esim. euroilla haluaa ostaa Litecoineija, ei tätä voi suorittaa suoraan PayPalin kautta, vaan tarvitaan väliin joko OKPAY, Sepa, PerfectMoney tai payeer. Näillä rahat siis BTC-E:hen jossa ne muuttuvat Litecoineiksi, tai miksi nyt itse haluaakin..

Olisiko jotain protippejä mitä kautta kannattaisi ostaa? Louhin toki aktiivisesti, mutta yhdellä ja hitaalla kortilla.

EDIT: Miten kivuttomasti Litecoinit saa euroiksi?

16. lapingultah

Rekisteröitynyt:
    05.02.2003
    Ei onneksi niin pahaa kuin 6x GPU:lta saattoi odottaa. 7950 kaikki tuossa, mutta täällä on hyvää vertailua tällä hetkellä paremmin saatavilla olevista korteista.

edit: Tovin Googlettelin muovilaatikoiden tarjontaa netistä, mutta tulin siihen tulokseen että kaupan maitolaatikossa on paras ilmastointi - ja ne ovat ilmaisia :D

~3950kh/s averageen kiipeää, 5x Sapphiren Dual-X:ää ja 1x GB WindForce sekoittamassa pakkaa.

Viimeksi muokattu: 29.12.2013
  17. Tiirikka v:2

Rekisteröitynyt:
    26.12.2012
    Okei, eli olen nyt mainannut 0.0062529LTC. Kuitenkin cashout-sivulla lukee näin
    "Note: a 0.02 LTC transaction fee will apply for each manual payout"

Eli meinaako tuo nyt sitä, että menetän 0,02LTC aina kun siirrän niitä tuolta sivulta lompakolleni?

Poolina toimii ltcrabbitt

18. lapingultah

Rekisteröitynyt:
    05.02.2003
    https://www.kraken.com/ suositaan monessa paikassa, tosin mieltymyksestä taitaa olla kiinni jos ei tosissaan välityspalkkioita tai vastaavia syynää. Jos/kun oikealla rahalla pelataan niin käytännössä kaikki haluavat kopion passisi etusivusta ja tiliotteesta tai sähkölaskusta tms josta käy ilmi osoitteesi (EU sääntöjä valuuttojen kanssa pelatessa). Sepa-maksulla hoituu molempiin suuntiin.

19. lapingultah

Rekisteröitynyt:
    05.02.2003
    Kun haluat itse siirtää rahaa lompakkoosi maksat tuon 0,02LTC palkkion. Kun raja-arvon mukainen saldosi poolissa ylittyy ja LTC:t siirtyvät automaattisesti lompakkoosi, ei tuota kustannusta tule.

20. Tiirikka v:2

Rekisteröitynyt:
    26.12.2012
    Automaattisessa siirrossa lukee näin:

"[1-250 LTC. Set to '0' for no auto payout]
    [Please note: a 0.02 LTC transaction fee will apply for each automatic payout]"

Eli ilmeisesti tuostakin tulee sama palvelumaksu. Johtuuko tämä siitä, että pooli on PPS, vai meneekö se noin 4% hukkaan/poolille jo siinä mainausvaiheessa kun maksavat minulle palkkioni?

Mihin tuo aloituspostissa väitetty "PPLNS tarkoittaa sitä, että mainerilla on jauhettava lähes 24/7, että kyseisessä poolissa kannattaa olla" perustuu. Mitä jos mainaa 1h 2000khash ja toinen mainaa 24h 83khash, kumpi saa enemmän rahaa

21. lapingultah

Rekisteröitynyt:
    05.02.2003
    Jos siellä tuollanen on vielä niin maksat 0,02LTC miten vain rahaa saadessasi ulos. Esim. WeMineLTC:llä on manuaalisissa payouteissa 0,02LTC maksu kanssa, mutta automaattisissa ei ole mitään. Poolin omia päätöksiä nuo ovat, ei välttämättä liity PPS:ään suoranaisesti mitenkään. Täällä on puolestaan luettavaa PPS vs PPLNS saralla.

22. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Eihän tuo mikään rigi ole.

23. Crasso

Rekisteröitynyt:
    11.07.2012
    @Lapingultah. Mistäs löysit risereita? Etsin itsekin, mutta tuntuu olevan kiven alla (1x ja 16x).

24. Radikus

Rekisteröitynyt:
    09.11.2000
    Mikäs se sitten on?

25. lapingultah

Rekisteröitynyt:
    05.02.2003
    Yksittäislöytöinä eBaystä lähinnä. Powered kappaleita on vielä hankalampi löytää ja paketit Kiinasta kulkevat turhan kauan, joten nyt ohjaisin Tarkennettu haku - Haku - Huuto.net suuntaan esimerkiksi. (Linkki lakkaa toimimasta varmaan parin tunnin sisään kun nuokin myyvät pois. Ja ei; ei ole minulla myynnissä nuo.)

Sitten [Guide] Homebrew powered risers. mukaan itse molexit paikoilleen. Älyttömän helppo homma, nimimerkillä "kolvannut viimeksi yläasteella". Asiasta väännetään ees-taas, mutta lukemani perusteella tuon ohjeen mukaan tulevat kappaleet ovat parempia kuin halvemmat kiinalaiset vastaavat, joissa 12v linjaa ei ole katkaistu (tai "suojattu" kondensaattorilla) vaan se kulkee takaisin emoonkin.

edit: Niin, ja lisänä vielä että suosittelen 1x sloteille 1x-16x risereitä ja 16x sloteille suosiolla 16x-16x risereitä. Jälkimmäisissä pitäisi toimia 1x-16x riserit myös, mutta esim. omassa Z77A-GD65:ssä näin ei ollut ja presence pinnien shorttaaminen loi muita ongelmia sitten. Hinta on käytännössä sama, joten miksei pelata varmemman päälle suoraan kuin vaihtoehtoisesti repiä hiuksia päästään ja odottaa uutta postikuljetusta taas kun ei toiminutkaan :)

Viimeksi muokattu: 29.12.2013

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi