Linux-kysymyksiä

Viestiketju alueella 'Ohjelmat, käyttöjärjestelmät ja ajurit' , aloittaja Dheath, 30.07.2006.

1. -Epe-_

Rekisteröitynyt:
    28.02.2012
    Nyt on Ubuntu asennettu ja saatu lopulta toimintaan. Ihan ei mennyt kuin windowsin asennus, mutta vaikeuksien kautta voittoon. Aluksi ei suostunut boottaamaan ja sen kanssa sai painia pitkään. Kovoa piti osioida yms. Seuraava ongelma oli wifi, joka ei suostunut toimimaan ennen ylimääräistä koodausta. Sitten piti vielä asentaa Operan selain että sai areenan ja ruutu.fi näkymään. Nyt kuitenkin kaikki toimii!
    Ensikertalaisille voin kertoa että vaati säätämistä ja googlailua, eikä olisi onnistunut ilman toista läppäriä jolla latasin tikulle tarvittavia ohjelmia. Kenties vika oli minun Dellissä?! Googlauksen perusteella samoja ongelmia on ollut muillakin eli niihin kannattaa varautua. Suosittelen silti.

2. linuxisnotunix

Rekisteröitynyt:
    21.05.2014
    Ihan hyvin nuo kyllä minulla toimii Firefoxillakin.
    Riippuukohan mikä Dell on kyseessä. Uusimpia kalliimpia Dellejä saa valmiiksi Ubuntu asennettuna, niin niiden luulisi toimivan hyvin.

3. -Epe-_

Rekisteröitynyt:
    28.02.2012
    Toi mun kone on jo vanha (ja arvoton), joka voi tietysti asettaa omat rajoituksensa. Nyt kuitenkin toimii hyvin, mikä tärkeintä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen