LG G7 ThinQ

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja Podrick_Payne, 08.11.2018.

1. Podrick_Payne

Rekisteröitynyt:
    03.10.2017
    Olisi aika päivittää vanha älyluuri uudempaan ja ajattelin pysyä samassa merkissä. G4 siis käytössä tällä hetkellä. Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia tästä G7-mallista.

Tämän jo luin.

https://muropaketti.com/mobiili/tes...elin-miellyttava-kayttaa-katsoa-ja-kuunnella/

Vaikuttaa hyvältä puhelimelta, mutta kannattaako tämä hankkia? Elisalla on hinta jo 249e tippunut. Olen nykyiseen ollut tyytyväinen. Puhelin oli kerran tyyppivian, bootloop-ongelman vuoksi huollossa takuuaikana. Muuten toiminut hienosti. Android-versio jäi kyllä kutoseen...
    Käsittääkseni tämä on onnistuneempi kuin G4:n seuraajat 5 ja 6. Vaan mahtaako tässäkin olla jokin tyyppivika G4:n tapaan?

Kamera on minulle tärkeä ominaisuus. Se tässä on hyvä, mitä nyt olen nettiartikkeleista lukenut.

Suomessa taitaa olla saatavilla vain 64 GB, 4 GB RAM-versio. Jossain kuitenkin mainittiin, että tästä olisi tehty myös 128 GB, 6 GB RAM-malli? Itseä kiinnostaisi enemmän isommat muistit. Ulkomailta täytynee tilata jos sen haluaa. En kyllä nopealla googletuksella löytänyt mistään kaupaa joka sitä myisi.

Viimeksi muokattu: 08.11.2018
  2. iNdo

Rekisteröitynyt:
    09.07.2005

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus