Lenovo Yoga Tab 3 Plus

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja kickoutthejam, 02.12.2016.

1. Pekonijuhla

Rekisteröitynyt:
    08.07.2011
    Hyvä homma että toi lagisuus lähti pois, harmi että hintakin on noussut 100€:lla black fridayhin verrattuna. 300€ oisin voinut ostaa.

2. cree

Rekisteröitynyt:
    22.08.2013
    Itsellä lähtee tabletti takuuseen. Näytön värinä ärsytti tarpeeksi, niin otin yhteyttä aspaan. Viimeisen päivityksen jälkeen myös akkua kuluu idlenä runsaasti. Korjauskeino tuohon on tosin se, että antaa näytön sammua itsekseen, eikä sammuta laitetta virtanapista. Tuohon on tulossa päivitystä ilmeisesti ensi viikolla.

3. Pekka L

Rekisteröitynyt:
    19.07.2005
    Miten on nämä Yoga Tab 3 Plussat toimineet?
    Onko vielä kurantti ostos vai kannattaisiko enemmänkin katsella uudempaa TAB4 10 Plussaa?

4. celeron

Rekisteröitynyt:
    12.06.2001
    Hyvin on pelannut mutta päivityksiä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä android 6.0 ja siinä pysyy. Ota mieluummin joku muu kuin Lenovo.

5. Sprspy

Rekisteröitynyt:
    12.05.2015
    Ite ollut tyytyväinen, ainut ongelma on tuo päivitysten uupuminen. Ständi on todella kätevä, näyttö riittävän kirkas ja akkukesto enemmän kuin riittävä.

6. janikvir

Rekisteröitynyt:
    15.12.2014
    Tähän tuli äsken näköjään 7.1.1 päivitys

7. celeron

Rekisteröitynyt:
    12.06.2001
    Aika erikoista kun 6.0 piti viimeinen. Mutta ei haittaa. Tuli lisää päiviä laitteelle.

8. Trema

Rekisteröitynyt:
    05.06.2012
    Hankin tällaisen syksyllä Gigantin alesta, täytyy sanoa että kahva ja jalusta ovat ihan loistavia omaan käyttöön. Akkukesto on myös ihan eri tasoa muihin verrattuna resoluutiosta huolimatta. Moitittavaa löytynyt lähinnä äänenlaadusta, illalla kun katsoo sängyssä videoita pienin volyymikin on turhan kovalla ja silloin huomaa kohinaa. Veikkaisin johtuvan Dolby-asetuksista, ne pois päältä äänenvoimakkuudet ovat pienempiä, mutta äänenlaatu muuten heikkenee.

Oli muuten Gigantin BF-tarjouksessa 50e kalliimmalla kuin pari kuukautta aiemmin viikkotarjouksessa. :D

9. POTPOT

Rekisteröitynyt:
    05.10.2015
    Olen kanssa ollut tyytyväinen vaikka mulla yoga tab2.Akkukesto on tosi hyvä ja toi oma standi on mukava:)

Viimeksi muokattu: 16.12.2017
  10. paled

Rekisteröitynyt:
    20.12.2015
    En tiedä onko täällä enään porukkaa lukemassa mutta avaudun silti. Päivitin lenovo tab3 laitteen android 6 käyttöjärjestelmään. No päivitys onnistui mutta heti alussa google vaati viimeksi synkatun google tilin s postin ja salasanan. Asia on nyt niin että en muista spostia enkä salasanaa (eikä kukaan muukaan) joten en pääse enään sisään tablettiin. Olen yrittänyt bootata laitetta takaisin tehdasasetuksiin mutta aina kun käynnistän resetin jälkeen tabletin niin google on taas vaatimassa viimeksi synkatun tilin kirjautumistietoja. 1. Kysymys: miksei tabletti tyhjenny täysin resetissä?( google on aina vaatimassa kirjautumista vaikka kuinka boottaisi) 2. Onko nyt mitään tehtävissä? Voiko jossain huollossa tilanteen korjauttaa?

Viimeksi muokattu: 12.01.2018
  11. Sport_FIN

Rekisteröitynyt:
    11.12.2015
    Miten olet yrittänyt bootata tehdasasetuksiin? Wipe cache partition ja sen jälkeen samasta paikasta System recovery?

12. paled

Rekisteröitynyt:
    20.12.2015
    Mm wipe cachea,reeboottia,factory resettiä oon kokeillu eikä mikään noista toiminu minun haluamalla tavalla. Mulla menee siis niin että jos valitsee vaikka factory resetin ni sen jälkeen tabletti käynnistyy uudestaan jolloin ollaan taas siinä kohtaa että pitäs googlen tunnuksilla kirjautua sisään.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen