1. Vain 14 vrk rekisteröityneenä olleet käyttäjät voivat lisätä ilmoituksia kauppa-alueelle.
    Poista ilmoitus

Myydään Lenovo Y510P pelikannettava

Viestiketju alueella 'Kannettavat tietokoneet' , aloittaja fractalx, 13.02.2018.

1. fractalx

Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
    Tuote: 
    Lenovo Y510P
    Hinta: 
    380
    Kunto: 
    Hyvä
    Maksutapa: 
    • Tilisiirto
    • Käteinen
    Toimitustapa: 
    • Posti
    • Nouto
    Toimituskulut: 
    10
    lenovoy510pkannettava.jpg
    Myynnissä Lenovon pelikannettava Y510P.

Ollut aktiivisessa käytössä reilun vuoden ja sen jälkeen vuoden käyttämättömänä. Konetta on säilytetty hyvin, ei kolhuja tai suurempia naarmuja.

Windows 10 x64 bit Home
    Intel Core I7 4700MQ
    8Gt DDR3
    2x NVIDIA GeForce GT 750M (SLI)
    15,6'' 1920x1080 FullHD näyttö
    240GB Kingston HyperX Fury SSD
    Takavalaistu näppäimistö

Huom! Olen vaihtanut alkuperäisen kovalevyn tilalle HyperX:n Fury SSDn (arvo n. 100€)

Kuvia:

https://i.imgur.com/Dm2E0O7.png (Speccy)
    https://i.imgur.com/P7yglSI.jpg
    https://i.imgur.com/G0mjzbt.jpg

Kaupankäynti ensisijaisesti Turun alueella, postituksesta voidaan kuitenkin erikseen sopia.

Viimeksi muokattu: 13.02.2018
  2. masqutti

Rekisteröitynyt:
    27.12.2012
    Jos postitus onnistuu, ostan pois pyyntihinnalla!

3. fractalx

Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
    Tosiaan mieluiten F2F kaupat tekisin, ilmeisesti sinulla ei kuitenkaan siihen mahdollisuutta.

Voin laittaa varaukseen vaikka seuraavan viikon ajaksi sinulle jos ketään ei halua ostaa noudolla. Vai onko tällainen menettely Muron sääntöjen vastaista?

4. masqutti

Rekisteröitynyt:
    27.12.2012
    No, lienee hieman tulkinnanvaraista... Säännöíssä on:

"6.1 Jos joku tarjoaa hintapyynnön ja täyttää muutkin myynti-ilmoituksen ehdot, on tavara myytävä hänelle."

sekä

"7.1 Merkitse aloitusviestiin paikkakunta, hintapyyntö ja mahdolliset toimitustavat. Jos myymäsi tavarat voi ostaa erikseen, hinnoittele jokainen myyntiartikkeli selvästi eriteltynä. Digituotteissa kuten ladattavissa peleissä ei paikkakuntaa ole tarvetta ilmoittaa."

Olet ilmoittanut toimitustavaksi posti, ja postituskulutkin, ja olen tarjonnut HP:n. Periaatteessa näkisin että minulle tuo täytyisi silloin tulla. Toki mainitsit ensisijaisesti F2F-myynnin.. Oon valmis oottamaan tuota hetken aikaa, kunhan nyt ei ensiviikon yli mene. Olen valmis postiennakkoon tai vastaavaan, voidaan sopia YV:llä tarkemmin.

5. s0k0s

Rekisteröitynyt:
    11.06.2014
    Voisin lauantaina Turun juna-asemalta tulla hakemaan. Onko koneessa minkälainen akku?

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen