Laadukkaat kuulokkeet?

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Tekno-, 14.05.2005.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. SiiliMulkeroinen

Rekisteröitynyt:
    09.10.2013
  2. 33ro

Rekisteröitynyt:
    21.09.2013
    Olisko vinkkejä mahdollisimman hyviin kuulokkeisiin assyille? Omat sennheiser hd650:it ei oikein hoida hommaa koska avoimempia kuulokkeita saa hakea.

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. laivanrakentaja

Rekisteröitynyt:
    27.05.2007
    Korvassasi on ääniaalloille ennalta-arvaamaton, yksilöllisesti määritelty topografia. Kuulokkeet eivät tule soimaan muokkaamattomina, 'sellaisena kuin on tarkoitettu'.

Kuulokkeiden valinta on helppo laji kun ymmärtää, että neutraalin äänen saa vain muokkaamalla siitä neutraalin.

5. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    Onko AKG K550 kuulokkeille tehtävissä mitään kun nahkat irtoaa? Huomaa monesti kun lopettaa kuuntelun että korvan vieressä on nahkan palaisia ja aika paljon on nähtävästi siitä irronnut. Halppis Sonyt kesti pitempään kuin nämä. En varmaan tämän jälkeen nahkaisia osta kun ei montaa vuotta kestä. Saako noita uusittua mitenkään tmv viritelmiä tehtyä?

6. Poistettu

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 18.10.2016
  7. Kosk3lo

Rekisteröitynyt:
    30.11.2011
    Itselläni oli samat AKG:t. Koira söi toisen tyynyistä ja tilasin ebaysta uudet. Kiinnitys niissä tapahtui erilailla kuin millä alkuperäiset olivat kiinni, muta olivat siitä huolimatta tukevat ja hyvät korvissa. Lopuksi koira söi kokonaan paskaksi. RIP, olivat parhaimmat kuulokkeet, mitä olen käyttänyt. Nyt on DT770 250 ohmiset, mutta jokin tossa AKG:ssa oli parempaa. Ääni on molemmissa huippuluokkaa. Ehkä se on vain luulotautia :D

8. Fat

Rekisteröitynyt:
    09.06.2014
    Jos se oli sitä ensirakkautta :rolleyes:

9. ChickenLegs

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
    Omaan korvaan ainakin nuo 770:t olivat aika huonot. AKG:t ovat varmasti olleet tarkemmat ja äänikuva on laajempi. Itse olen omistanut AKG:ltä mallit K601 ja K701, kaupassa jonkin verran kokeillut K550:tä kanssa. Pitkän aikaa yritin niitäkin löytää säälliseen hintaan kokeiltavaksi kotiin, mutta nyt olen jo kyllästynyt.

10. VandelayIndustries

Rekisteröitynyt:
    02.06.2008
    Mitkä olisivat tämän hetken TOP5 parhaat kuulokkeet television katseluun ja musiikin kuunteluun (jos mahdollista samassa)? Langattomuus olisi tietysti television osalta etu, mutta onko siinä vieläkin laadun osalta hiomista? Kotiteatteria ei ole, mutta en halua äänenlaadun kärsivän vrt. television normaalit kaiuttimet. Aikaa löytyy televisiolle lähinnä myöhään iltaisin, joten ei taida olla muuta vaihtoehtoa jos jotain haluaa kuullakin. Kiitos.

11. Epirus

Rekisteröitynyt:
    01.05.2011
    Itse nappasin juuri pari päivää sitten DT-990 250 Ohm luurit + Modmicin suunnattuna verkkiksestä ja ei voi muuta kuin suositella komboa. Testasin myös vieressä olleet Custom Prot, mutta kupit oli tehty jollekkin dumbokorvalle, kun tippuivat heti päästä kun vähän heilautti. Itse ajan luureja Logitechin USB-äänikortilla, ja korvat hajoaa ennen kuin saan volat täysille, kun tässä ketjussa on mietitty että miten normi tietokoneen äänikortti jaksaa näitä luureja ajaa.

Menisin itse luultavasti Sennheiserin langattomilla, esim RS175 jos haluat järkihintaiset ja niitä kalliimpia sitten katselemaan jos lompakko pullottaa!

12. Smanci

Rekisteröitynyt:
    19.06.2010
    Ei muroilla sattuisi olemaan sisäpiiritietoa, että mistä kannattaisi lähteä metsästämään AKG:n K500 tai K400-luureja? Ebaysta juu tietysti, mutta esim. suomalaiset foorumit ym.?

13. Team_Slow

Rekisteröitynyt:
    19.11.2009
    Joo pelkistä korvapehmusteista. Olen aina muuten pitänyt näistä kuulokkeista mutta näissä on todella huonot säädöt ja joskus olen jotain kuminauha viritelmiä pitänyt noissa yms. kikkoja kokeillut. Jollain foorumilla oli ihan oma treadi missä oli kikkoja noiden säätämiseen. Tuollaisilla voisi ongelma ratketa. Vanhassa sonyssa oli aikoinaan samanlaiset ja pidin niistä.

EDIT: Tuleeko kenellekään mitään pahaa sanottavaa noista mieleen vai lyönkö tilaukseen?

Viimeksi muokattu: 03.08.2016
  14. munzza

Rekisteröitynyt:
    24.12.2014
    Mitkäs bluetooth kuulokkeet kannattaa hommata puhelimelle 150e budjetilla?

15. ChickenLegs

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
    Varmaan yrittäisin löytää Boset jostain lähes-uutena-mutta-käytettynä. On-ear-malli SoundLinkeistä ainakin liikkuu juuri tuossa 150 euron tuntumassa.

16. celeron

Rekisteröitynyt:
    12.06.2001
    Sealsit tuli perille ja ekan testin perusteella ihan perkeleen hyvät napit! Soundi on hyvä ja pysyy hyvin päässä.

17. SiiliMulkeroinen

Rekisteröitynyt:
    09.10.2013
    Pitäskö noi king size aika isot :D Sinne uppoo korva nätisti. Harmi vaan että kiinnitys tapahtuu tolleen niin rip pehmusteet kun irrottaa. Ite tilaisin ebaysta kun parempi turva. Vaikka sielläkin ihan shittiä sen jälkeen kun turva loppuu niin myyjät näyttää keskaria vaan vaikka pitäis takuuta olla.

http://www.ebay.com/itm/King-Size-D...hash=item3cf9a88271:m:m3PpkSwpSqVC5DrIhV3DXyw

18. Poistettu

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 18.10.2016
  19. Olav

Rekisteröitynyt:
    31.08.2011
    Itse tilasin Webhallenilta Fidelio X2:t, mutta tuli selkeästi vialliset yksilöt. Soundi oli aivan liian bassoisen mutainen ja lisäksi erilainen (sekä soinniltaan, että äänenvoimakkuudeltaan) vasemmassa ja oikeassa kuulokkeessa. Uusiin en uskaltanut vaihtaa, joten palautin ja jätin laskun maksamatta.

Palautus/reklamaatio Webhallenille onnistui kyllä hyvin ja ilmaiseksi, eli siinä mielessä ei pahaa sanottavaa itse putiikista.

Viimeksi muokattu: 07.08.2016
  20. janne907

Rekisteröitynyt:
    30.05.2010
    Itse tilasin viime vuonna X2:t black friday tarjouksena ja sain liimatut yksilöt. Tein reklamaation helmikuussa Webhalleniin sen jälkeen kun Philips myönsi tämän virheen tapahtuneen ja Webhallen hoiti asian erittäin hyvin ja nopeasti. Sain pari viikkoa myöhemmin uudet kuulokkeet ja nämä olivat sitten omaan silmään/korvaan virheettömät. Nyt reilut 8kk myöhemmin kuulokkeet tuntuvat edelleen erittäin hyvältä ostokselta. Äänihän näissä on hyvä ja nyt uusien pehmusteiden ansiosta ovat myös helpot puhdistaa. Pehmusteet keräävät helposti pölyä joten niiden irrottaminen helpottaa puhdistamista huomattavasti. Ainoa asia joka kuulokkeissa ärsyttää on niiden mukana tuleva johto. Johto on kangaspäällysteinen joten pienikin johdon liikkuminen kuuluu myös kuulokkeisiin. Tämä on onneksi ratkaistavissa johtoa vaihtamalla.

21. SiiliMulkeroinen

Rekisteröitynyt:
    09.10.2013
  22. nurreh

Rekisteröitynyt:
    19.06.2011
    Osaako joku neuvoa samantyylisiä kuulokkeita DT 770 Pro:n kanssa, eli hakusessa olis pieni päivitys kun luurit menevät vaimolle, eli suljetut ja mielellään vähän basson puolelle kallistuvat kuulokkeet olis hakusessa. Ja mites kun koneesta löytyy Xonar Essence STX, niin onko järkeä sijoittaa esim. 100e ulkoiseen DAC:iin tuon STX:n sijaan?

23. Mindstar

Rekisteröitynyt:
    31.08.2013
    100 eurolla ei kyllä saa mitään ulkoista DACia, joka olisi parempi kuin STX jos siinä ei ole häiriöitä. Minkälaisella budjetilla etsit noita kuulokkeita? NAD Viso HP50, Beyerdynamic Custom Studio, Beyerdynamic DT1770 Pro, Oppo PM-3, Denon AH-D600, Denon AH-MM400, Yamaha HPH-PRO500, Meze Classic 99, JVC HA-SZ1000, Fostex TH-900 sika halvalla. Siinä olisi joitain varteenotettavia vaihtoehtoja.

24. nurreh

Rekisteröitynyt:
    19.06.2011
    Budjetti varmaan jotain 250-300 euroa, en kumminkaan niin hifisti ole, että huomaisin eroja mitä jotkut kalliimmat mallit tarjoavat, ainoat vaatimukset se suljetut ja kova bassontoisto.

Olin juuri esim. tuota TH-900 katsonut, mutta hinta sen verran suolanen, että sen takia jäi pois.

Itse jonkin verran tuota SZ1000 katsellut, kun saa kuitenkin alle 300 euroon.

https://www.amazon.de/JVC-HA-SZ1000-E-Ohrumschließender-Kopfhörer-schwarz/dp/B00CIQ88UI/ref=sr_1_1?s=musical-instruments&ie=UTF8&qid=1471778277&sr=1-1&keywords=SZ1000

Mietin myös tuota, jos vaihtaisi esim. Fiio E10K:n STX:n kanssa päittäin, kun koppa on hieman ahdas, niin onko suht samantasoisia?

Viimeksi muokattu: 21.08.2016
  25. nurreh

Rekisteröitynyt:
    19.06.2011
  26. Mindstar

Rekisteröitynyt:
    31.08.2013
    Japanista jos tilaa niin kannattaa harkita suoraan SZ2000 siellä on niin pieni hintaero. Nuohan on Japanissa paljon halvemmat kuin muualla, niillä on tosin Japanin kotimarkkinoille vielä paljon kalliimpia huippumalleja. Tuo Amazon.den tarjous TH-900:sta on pirun kova, kun normaalisti ovat olleet n. 1500 euron tienoilla.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen