Laadukas blenderi/tehosekoitin?

Viestiketju alueella 'Ruoka ja juomat' , aloittaja jtmonroe, 13.04.2009.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. aperi

Rekisteröitynyt:
    20.12.2010
    En nähnyt mainitsemiasi pointteja itselleni merkityksellisinä, joten valitsin tuon halvemman. Nyt olisi Matkahuollolla tulossa. Kannu on tuota kapeampaa ja korkeampaa mallia, kun muuta ei ollut saatavilla. Koko hökötys ei mahdu ainakaan kannun kannen kanssa kaapiston alle.

Tästäkö alkaa hormoonihäiriintyminen, kun tritan-muovia vuotaa kehooni? :(

2. aperi

Rekisteröitynyt:
    20.12.2010
    Ainakin ensimmäinen testi Omniblendillä oli menestys ja vihersmoothie valmistui nopeasti ja vähällä vaivalla. Seuraava testi onkin hummuksen valmistus.

Laitteen koko ja etenkin korkeus kannattaa ottaa huomioon näitä ostaessa. Kannun kanssa tuo ei välttämättä mahdu tavallisten keittiön kaapistojen alle.

3. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Itse olen tyytyväinen ja onnellinen Blendtecin omistaja. Ei mitään ongelmia pakastetuotteiden tai ruokien kanssa. Kone murskaa atomeiksi kolmen hevosvoiman moottorillaan ne (toki jos yrittää harjaa tunkea tai jotain kännykkää, niin saattaa tulla probleeaa, mutta tuskin se on sun intentio)

Mulla ollut jo Blendtec 3 vuotta ja en voi olla muuta kuin tyytyväinen että ostin sen. Takuu on 7 vuotta ja jos hommaa kannun, niin on 3 vuoden takuu kannulle. Eli investoi vaan 300 egee lisää niin sulla on vuosikymmeneks ainakin blenderi...

4. itarumaa

Rekisteröitynyt:
    28.02.2013
    Onko muita hiljaisia Blendereitä kuin tuo Boschin malli mitä vois miettiä? Nyt on sellainen perus-oranssi mitä halvalla saa ja melu on karsea eikä se edes selviä mangonpaloista tai mustikoista kunnolla.

Mutta hiljaisuus olis se tärkeämpi seikka kuin älytön teho.

5. turilass

Rekisteröitynyt:
    18.07.2009
    tuli hommattua tuollainen rawmix, onko jollain kokemuksia sen kestävyydestä? muutaman blendauksen jälkeen tehoa kyllä riittää ja hyvin sekottelee, varaosiakin näyttäisi olevan saatavilla,huonoja puolia on melkonen koko eli tilaa vie kyllä.edellinen kitchenaid kesti sen 3v päivittäistä käyttöä tätä edeltävät obh nordicat 2kpl kestivät n. kk, kunnes vittuunnuin ja hain rahat siitä takasin. tuo maksoi vajaat 300e eli puolet vitamixista ja takuuta on se 1v.

6. krauta

Rekisteröitynyt:
    18.10.2001
  7. ddude

Rekisteröitynyt:
    12.10.2007
  8. anidabi

Rekisteröitynyt:
    02.11.2005
    Hyvä kun otitta aiheen esille. Ainut 2 tähden arvostelu on vähän sekava.

Mitähän tuohonkin nyt sanois? Marjojen siemenet leikkautuu teräviksi? Ehkä toi kaveri vain odottaa liikoja 100e koneelta?

Hsarmi kun ei kunnon kuvia löydy laitteesta. Olis kiva nähdä millainen kannun ja terien rakenne on. Se kun on melkeimpä tärkein elementti blenderissä ja varsinkin maapähkinälevitteen tekemisessä. Nykyinen wilba pystyy kyllä moiseen mutta kun kannu on sellainen alaspäin kapeneva ja ne alaspäin osoittavat terät on ihan perseestä. Maapähkinälevitettä tehtäessä saa koko ajan lusikoida ennen kuin se on tarpeeksi juoksevaa koneen omilla terillä pyöritettäväksi. Wilbassahan siis sen paskan rakenteen takia kone heittää pähkinä murskat seinille pois teriltä ja tän takia sitä saa lusikoida koko ajan 10-15 min ajan ennen kuin se on tarpeeksi juoksevaa.

Leveässä kannaussa olettaisin että ne terät ei heitä rojuja samalla tavalla seinille ja sillä murskalla on tilaa tippua takaisin terille. Näin ainakin kaikki paremmat blenderit on rakennettu.

Viimeksi muokattu: 11.10.2016
  9. ddude

Rekisteröitynyt:
    12.10.2007
    Tässä vielä testi ja pari arvostelua:
    http://www.etest.de/wohnen/Wohnen.K...ower-Standmixer-SSMP-200-A1.Test-Details.html

Tällä sivulla on video jossa näkee paremmin tuota kannun ja terien rakennetta:
    http://silvercrest.6f.sk/2016/08/26/mixer-silvercrest-ssmp-200-a1/

Mä taidan itse käydä huomenna hakemassa tuollaisen.

10. ddude

Rekisteröitynyt:
    12.10.2007
    Hyvä on blenderi tuohon hintaan.
    Tehoa piisaa ja kaikki mitä olen testannut on mennyt hyvin sekaisin.
    Aiempaa kokemusta on vain noista JTC/Saro/Omniblendeistä ja ei mun mielestä häviä noille, päivastoin ääni on ainakin hiljaisempi.
    Jos jotain huonoa haluaa hakea, kannessa on "lapsilukko" joka itselle tarpeeton ja hidastaa vähän käyttöä.

4,5/5 Tähteä.

11. erikäyttäjä

Rekisteröitynyt:
    09.01.2014
    Kestääkö lämpöä tuon kannu, jos jotain sosekeittoja valmistelee ja miten helposti puhdistus onnistuu? Ilmeisesti tuon voi heittää pesukoneeseen?

12. anidabi

Rekisteröitynyt:
    02.11.2005
    Unohdin täysin koko tarjouksen ja kun illala kokeilin paria lidliä niin arvatkaa vaan oliko jäljellä. :(

13. ddude

Rekisteröitynyt:
    12.10.2007
    No kannu on "tiskikoneen" kestävä niin kai se kuumia sosekeittojakin kestää.

14. Cliff Barnes

Rekisteröitynyt:
    15.11.2014
    Mitens tuon Lidlin teharin kannu- ja teräosan irroitus toisistaan ja pesu, onnistuuko ja miten helposti?

15. ttppii

Rekisteröitynyt:
    17.01.2011

Tänään oli ainakin Tampereella Ristinarkun lähellä olevassa Lidlissä useampi kpl jäljellä.

16. ketunhäntä kainalossa

Rekisteröitynyt:
    01.03.2009
    Kampin Lidlissä oli noita eilen joku neljä-viisi vielä myynnissä.

17. MaiT

Rekisteröitynyt:
    06.12.2006
  18. Anttipo

Rekisteröitynyt:
    22.11.2016
    Hei! Yksinkertainen kysymys, kumpiko parempi, blendec 725, vai vitamix 750 pro. Kerkesin jo blendecin tilata, mutta tulin vähän katumapäälle, kun katsoin arvosteluja. Kummanko itse ottaisit, ja miksi? Kiire!

19. Embankment

Rekisteröitynyt:
    02.12.2006
    Viimeksi muokattu: 27.01.2017
  20. Jezme

Rekisteröitynyt:
    23.06.2010
    Viimeksi muokattu: 27.01.2017
  21. Embankment

Rekisteröitynyt:
    02.12.2006
    Jossakin oli juttua että Wilfan blenderi tms. oli ylivoimaisesti eniten palautettu tuote, että laatuongelmia voi olla. Siis ihan mediassa, ei vain täällä Murossa.

22. hassi

Rekisteröitynyt:
    27.10.2000
    https://www.hobbyhall.fi/kodinkonee...timet/bosch-silentmixx-mmb42g1b-tehosekoitin? Onko kellään tästä uutuudesta kokemusta? Kiinnostaisi kovasti tuo hiljaisuus. Aikaisempaa versiota ei ainakaan verkkokauppa.comin arvosteluissa ole erityisemmin kiitelty: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/23789/gmcrd/Bosch-MMB42G1B-tehosekoitin. Ärsyttää kun kaikissa paremmissa blendereissä on vähintään 1,5l kannu, en ainakaan itse tarvitse noin isoa tilavuutta. Tällähetkellä OBH Nordica perusblendin 0,8l kannu on sopivan kokoinen, mutta kova ääni tympii.

23. hassi

Rekisteröitynyt:
    27.10.2000
    Viimeksi muokattu: 13.03.2017
  24. Ramones

Rekisteröitynyt:
    11.02.2004
    Arvosteluiden perusteella ja ulkonäön, tuo Blendec ei ole mistään kotoisin. Itse olen vertailun ja hinnan perusteella päätynyt Optinum 9400 malliin, mutta sen tapa mainostaa tuotteitaan ärsyttää. Jos haet jotain kilpailijan tuotetta, niin ekana pomppaa silmille Optinumin mainos jossa sanotaan että älä osta tätä blenderiä tms. ja siinä kilpailijan nimi.

25. hassi

Rekisteröitynyt:
    27.10.2000

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari