Kysymyksiä & vastauksia

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja mikbe, 31.05.2012.

1. SnoopyDoge

Rekisteröitynyt:
    17.12.2015
    tää on mun puhelimessa myös tää ongelma. sovelluksen kun asentaa, heittää se sen uudelle sivulle kotinäkymässä vaikka ekalla sivulla olisi tilaa =/

2. Sport_FIN

Rekisteröitynyt:
    11.12.2015
    Google Playn asetuksista saa ainakin pois ettei tee kuvaketta ollenkaan työpöydälle.

3. JokoTaas

Rekisteröitynyt:
    16.02.2013
    Tarkoitus on tehdä Samsung Galaxy S3 puhelimesta valvontakamera. Uskaltaako puhelimen jättää laturiin kiinni useaksi vuorokaudeksi vai voiko siitä seurata ongelmia, esim. akun liiallista kuumenemista?

4. horhokokki

Rekisteröitynyt:
    29.10.2011
    Ei oo ollu ongelmia huonommissakaan merkeissä. Ainakaan akun suhteen. Moto G4 Playssä mulla ruutu sekoilee (jäätyy tms) välistä.. Mut yleensä herää kun pitää vähän aikaa ruudun sammuneena ja avaa uudestaan.. ja kokoajan virroissa kiinni.

Viimeksi muokattu: 21.01.2018
  5. JokoTaas

Rekisteröitynyt:
    16.02.2013
    Ok, kiitos. Täytyy sitten kokeilla. Ehkä nyt kumminkin valvotusti ensi.

Usein olen miettinyt, miten lataus toimii, kun akku on täysi ja laturi jätetään kiinni puhelimeen. Jatkuuko sen jälkeen jonkinlainen lataus - purku -sykli, vai ohitetaanko akku ja syötetään virtaa suoraan laitteelle, vai miten homma toiminee?

6. beltone

Rekisteröitynyt:
    02.01.2017
    Paljonko maksaisit käytetty iphone 6 16gb kännykästä? Tarvetta olisi kakkospuhelimelle, ja fiilis olisi kokeilla iphonea.

7. sidrend

Rekisteröitynyt:
    08.03.2011
    n. 150e ehkä?

8. JTAA

Rekisteröitynyt:
    11.07.2014
    Mistä nykyään kannattaisi etsiä iPhone 6:seen ja iPad 2:seen suojakuoria? Kiinasta asti en jaksa tilata toimitusajan takia, mutta jokin hyvä mutta halpa vaihtoehto. Suomen giganttien/verkkokauppa.comin 30e kuoret tuntuu lähinnä kusetukselta

9. sidrend

Rekisteröitynyt:
    08.03.2011
    Mytrendyphone.fi ja mobiilivaruste.fi on yleensä hinnat kohdillaan, näitä ainakin itse onnistuneesti käyttänyt puhelimien kuorten hankintaan.

10. Lepanokka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2007
    Onkohan minulta räpsähtänyt jokin asetus päälle note 3:sesta, kun ei ohjelmat päivity taustalla? Siis jos puhelin ilmoittaa esim. 14 uudesta päivityksestä, valitsen "päivitä kaikki" ja katson miten prosessi alkaa. Jos tässä vaiheessa sammutan näytön ja katson puhelinta esim. tunnin päästä niin samassa tilassa vieläkin.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen