Autoon vaihdettu iskarit, jouset, kääntölaakerit, suojakumisarja. Kaikki ns. "Laatuosia". Vaihdon jälkeen ratti täristää maantienopeuksissa, niin veto päällä kuin moottorijarrulla, kuin vapaalla rullatessa. Myös parkkipaikkanopeuksissa käänneltäessä narahtelee. Reklamoinnin tuosta joutunee tekemään osat vaihtaneeseen paikkaan vielä mutta mikähän voisi olla syynä näille? Onko käynyt vastaavaa? Voiko etuakseliston pyöränkulmatkaan muuttua niin paljoa että alkaisi täristämään?
Edit:
Tärinä johtui etujarruista. Ilmeisesti ovat vähän laahanneet ja toinen levy hieman kiero. Leimalla jarrut olikin vielä huippuhyvät, erot jarruvoimissa 0%.
Herkistely ja putsaus riitti, mut joskus menee vielä palat ja levyt vaihtoon.
Viimeksi muokattu: 19.05.2020