Ostin auton viime viikolla ja siitä piti löytyä webasto ja mukana tuli jopa kaukosäädin. Oston jälkeen selvisi, että kaukosäädin kuuluu toiseen autoon ja minun kulkineesta ei siis polttoainekäyttöstä lisälämmitintä löydy.
Myyjäliike myönsi tämän. Ehdotin heille, että he asentavat webaston autooni tai hyvittävät 70% webaston hinnasta asennettuna.
Autossa on rahoitus, joten eivät tämän takia voi kuulemma hyvittää suoraan rahaa minulle. Sen lisäksi heidän mukaan webaston arvo on käytettynä enää alle 50% uuden hinnasta. Koitin selittää että itse webaston asentaminen maksaa 1300e ja varsinaiset osat n. 700e. Tällöin voidaan laskea puolet uuden webaston osista pois jolloin kokonaishinnaksi jää 1300e + 350e.
Kyseessä 5,5v ikäinen auto ja mittarissa 180tkm.
Mitä olette mieltä? Aika vaikea uskoa, etteivätkö voisi hyvittää rahaa suoraa minulle takaisin.
Minkälaiseen ratkaisuun tässä kannattaa tyytyä?
Viimeksi muokattu: 28.03.2019
Osaako kukaan kylmiltään sanoa missä vika tai kuinka kallis korjata? Skoda rapid vm 2013 lämmön säädin ei toimi kuin täysillä (eli 4 tasolla) 0-3 ei puhalla ollenkaan. Ihan yhtäkkiä lakkasi toimimasta.
Viimeksi muokattu: 12.07.2019
Sytytystulpat ensiksi tarkastaisin.
Viimeksi muokattu: 23.07.2019