Polkimen ylös nostaminen tarkoittaa täysin päinvastaista kuin kytkimen irroittaminen. Poljin pohjassa = kytkin irti = moottori ei yhteydessä vaihteistoon.
Toisinsanottuna sieltä on paineasetelma väsähtänyt ja kytkin on koko ajan "kiinni" eikä vaihde siksi vaihtunut. Nyt jos on vielä puoliväkisin auto käynnissä runtattu pykälää silmään niin ne 23v vaihteensiirtäjän muoviset käpälät on joko murenneet tai irronneet laatikon päästä.
Viimeksi muokattu: 20.09.2017
Kannattaa tutustua Kys. Moottorin tyyppivikoihin. Ehjä kone ei hirveästi syö öljyä, jos vain viskositeetti on valmistajan suosittelema
Viimeksi muokattu: 25.09.2017
Kuulin mielipiteen, että Xenonpolttimot olisi hyvä vaihtaa säännöllisesti, vaikka näennäisesti toimisivatkin. Menettävätkö tehoaan ajan myötä? Golf 7:n Xenonien valokeilan pituutta ihmettelin jo viime talvena, kun tuntui valokuvio hiipuvan täysin 15m päässä keulalta. Polttimoiden vaihdosta en löytänyt merkintää huoltokirjasta, ja vuosimalli on siis 2013. Kun noissa tuo säätö on automaattinenkin ja huollossa korkeus tsekattu, niin voiko korkeussäädössä olla jotain vikaa? Tuntuu myös olevan paljon terävämpi raja valoisan ja pimeän välillä verrattuna vanhan volvon halogeeneihin.
Viimeksi muokattu: 07.10.2017
Kulmat säädetty päin persettä, joku pusla väsähtänyt(huom, ei väljä), tai oikean puolen jarrut laahaa. Noista alottaisin ja ehkä vielä käänteisessä järjestyksessä..
Viimeksi muokattu: 10.10.2017