Kuulokkeet joiden läpi ei "viima" kuulu

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Derby, 30.04.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Derby

Rekisteröitynyt:
    20.04.2011
    Siis sellaiset on-ear kuulokkeet jotka toimisivat pyöräilyssä..?

Kymmeniä in-eareja testailleena, mulla on niin saatanan pieni korvakäytävä oikeassa korvassa että en saa sinne mahtumaan earia niin että se siellä pysyisi.

2. jussipupu

Rekisteröitynyt:
    19.09.2010
    Itselläni on sennheiser cx300 käytössä ja kokemukset on pelkästään positiivisia pyöräilyssä ja muussa liikunnassa. Tuo in-ear pehmuste on toteutettu myös hieman eri tavalla kuin esim kossin sparkplugeissa, joten luulisin sen mahtuvan pieneenkin korvaan. Soundi on myös laadukas hintaan nähden.

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Derby

Rekisteröitynyt:
    20.04.2011
    Mulla on myös kyseiset sennheiserit hyllyssä, liian iso. :/

Sehän tässä vituttaakin olen kokeillut nuo in earit läpitulkoon kaikki.

5. jussipupu

Rekisteröitynyt:
    19.09.2010
    No perkule. Harmillinen homma kieltämättä. :( sun pitänee hankkia suljetut kuppikuulokkeet jos in ear luureja ei saa sopimaan... Sennheiserilta löytyy hd25 ja hd25-sp, joita voin myös suositella lämmöllä. Nuo kestää myös kovaa käyttöä ja kuljetusta ja lisäksi niihin saa sopuhinnalla varaosia jos sattuvat jostakin syystä hajoamaan.

6. Kirurgi

Rekisteröitynyt:
    21.07.2004
  7. pipo

Rekisteröitynyt:
    27.06.2002
    Ymmärrän ketjun aloittajan ongelman, mutta esimerkiksi pyöräillessä ei kannata käyttää liian suljettuja kuulokkeita. Muuten muun liikenteen seuraaminen jää liian heikolle, niin ihan oman turvallisuuden kannalta.

Ja vähän asiaakin. Omat Sennheiserin cx300II -napit suhisevat lenkkeillessä siinä missä Kossin Plugitkin. Epäkelvot korvat ;)

8. Daputti

Rekisteröitynyt:
    11.12.2009
    Derby, kai kokeilit Sennheiserien mukana tulleista pehmusteista pienimpiä? Itselläni putoaa heti korvasta se pienin pehmuste. :smoke:

9. DropIt

Rekisteröitynyt:
    20.09.2002
    Itse ainakin haluaisin kuulokkeet jotka eivät suhisisi. Pystyn ajamaan autollakin vaikka en kuule mistä suunnasta lähestyy muita. :p :kippis:

10. Derby

Rekisteröitynyt:
    20.04.2011

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari