Kulttuurisetelit ja niiden käyttö

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Jac, 10.08.2010.

1. Pertti_Pasanen_Spede

Rekisteröitynyt:
    25.10.2001
    En ole varma tuosta asiasta. Täytyy huomenna tutustua tarkemmin niihin ohjeisiin mitkä noista on tehty.

2. InsaneFinn

Rekisteröitynyt:
    02.08.2004
    Tuo kuulostaa hienolta. Meillä taas on semmoinen systeemi, että puolen vuoden välein voidaan ostaa 25 smartumin seteleitä (joko liikunta tai kulttuuri) ja maksetaan puolet siitä hinnasta. Itse otan aina sen kulttuuriseteli nipun, kun on euron arvokkaampi ja ilmeisesti käy useampaan paikkaan. Eli mun tapauksessa satsi maksaa 62,5€ ja arvoa noilla on sitten 125€.

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
    Garmin GLO 2

Garmin GLO 2

79 €
    -14 %
    Katso
    tuotetiedot
  4. Jäck

Rekisteröitynyt:
  5. ginkong

Rekisteröitynyt:
    30.06.2002
    Tästäpä inspiroituneena funtsin ostaa provinssiin itselle ja avecille liput kulttuuriseteleillä. Tulostuukos siihen festarilippuun nyt sitten ostajan nimi vai ei, eli voinko ostaa kahdesta paikasta yhden lipun joista toinen menee avecille?

6. Bombay Sapphire

Rekisteröitynyt:
    10.12.2006
    Voit lähteä siitä, että saattaa tulostua ostajan nimi, ja joka tapauksessa rikot sopimusehtoja käyttämällä henkilökohtaista etuasi muiden lippuihin. Ei ole tapana kysellä täällä, miten rikotaan sääntöjä jäämättä kiinni. Esim. Flow-lippuun mulla tulostui nimi.

7. KoessiKenguru

Rekisteröitynyt:
    31.05.2008
    Nostoa, saako ostettuja kulttuuriseteleitä käyttää työsuhteen päättymisen jälkeen, mikäli setelit on vain voimassa? En itse keksi miksei voisi, mutta eipä näistä sääntöviidakoista aina tiedä...

8. peliveli

Rekisteröitynyt:
    17.04.2009
    Se setelihän on jo maksettu työsuhteen aikana, joten sillä ei ole merkitystä oletko setelin käytön aikana työsuhteessa. Setelit maksaa, vaikkei niitä käyttäisikään.

9. juhat1000

Rekisteröitynyt:
    16.08.2014
    Oletteko onnistuneet ostaa leffalippuja sarjoina?

10. Fieldfare

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Kyllä, mutta paikallisiin teattereihin ja nimetty sarjalippu kyseessä.

11. tsn81

Rekisteröitynyt:
    13.03.2003
    Finnkinosta pystyy ostamaan normaaleja sarjalippuja, jotka käyvät sekä paperisina, että sähköisesti.
    Lippuihin tulostetaan sama nimi kuin mikä on kulttuuriseteleissä.

En ole itse asiassa koskaan kokeillut, että voiko netissä maksaa niillä nimetyillä lipuilla kaksi lippua.. Sillä sarjanumerolla. Tietääkö kukaan?

12. KoessiKenguru

Rekisteröitynyt:
    31.05.2008
    No näinpä ajattelinkin, hyvä tietää. Ehtiipähän käyttää sitten nuo setelit pois.

13. Peeveli

Rekisteröitynyt:
    10.11.2003
    Kuinkas kävi? Mulla vastaava kysymys Smartumeista nykypäivänä? Jos puoliso ostaa toiselle mikä on todennäköisyys ettei voisi esim ranneketta lunastaa.

14. EAQ

Rekisteröitynyt:
    16.01.2013
    Meillä saa vuodessa ottaa tuota smartumia 400€ josta itse pitää pulittaa 40€. 1/3 summasta voi käyttää liikunta/kulttuuri ja 2/3 vain liikuntaan. Omasta kokemuksesta ovat aika tarkkoja että tulee vain omaan käyttöön jos koittaa ostaa lahjakortteja/arvokortteja/pääsylippuja niin sanotusti varastroon (saldon vanhetessa). Useesti tulostavat nimen lippuun ja tarkastelevat sen myös lippua esitettäessä.

15. bb12

Rekisteröitynyt:
    23.12.2012
    Paljonkos nykyään saatte liikunta/kulttuuriseteleitä vuodessa, kertokaa myös yksityinen/julkinen?

16. Grez

Rekisteröitynyt:
    30.04.2001
    Toihan on vain positiivinen asia. Pienentää olennaisesti todennäköisyyttä sille että verovapaus edulta poistettaisiin.

17. 2HERO

Rekisteröitynyt:
    30.03.2010
    Nyt kun monet kesän tapahtumat siirrettiin tai peruttiin kokonaan niin miten näiden kulttuurisetelillä hommattujen lippujen kanssa käy. Nopealla googletuksella en löytänyt saako tästä nyt hyvityksen rahana kuten minkä tahansa lipun kanssa?

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen