Kulttuurin rikastuminen

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja cam70, 18.06.2007.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. siksiniksi Banned

Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Sano vielä, että olet ollut 11 vuotta Murossa:D

2. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Kyllä se nyt vain niin on, että sulla taisi pahemman kerran päässä niksnakspoksahtaa.

Tuntuuko, että modet vainoaa sinua?

Viimeksi muokattu: 09.08.2017
  3. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Just. Melkein tunnen sääliä sinua kohtaan. Koita jaksaa kuitenkin.

4. TaxiM Banned

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
    Siinäpä ne olennaiset boldattuna. Kun älykkyys on tuota luokkaa että ei itse tajua tuota mutuilunsa määrää niin ei mitkään todisteet tai luvut saa tuollaisten kiihkouskovaisten päitä käännettyä. Tyyliin vaikka Suomeen ei tulisi enää ikinä yhtää tutvapaikanhakijaa niin silti tämä ihmistyyppi elää täydessä paniikissa koska "näkee katukuvassa" ulkomaalaisia niin "määrät ovat räjähtäneet" vaikka itse myöntää "ettei tiedä" asian oikeaa laitaa.

Huh huh sentään taas.

Mä jotenkin aattelin että pahimmilla umpirasisteilla olisi se rasismi päällimmäisenä mielessä ja he olisivat tyytyväisiä nyt kun turvapaikanhakijoiden määeä on laskenut jo lähes kriisiä edeltävälle tasolle, mutta tuntuukin että se kaiken sen vihan aiheuttaja onkin tuo pelko. Kun se ihan sairaalloinen pelko näyttää jylläävän vaikka tyypit itse tajuaa että eivät tiedä mutta näkivät vaan ulkonaalaisia niin pakko jatkaa vihaa ja vöyhkää.

Onks se joku älykkyys tai aivovammajuttu vai voiko teitä jotenki jeesata? Olla kaveri ja auttaa elämään tavallista elämää? Tekis mieli olla ihan oikeasti avuksi mut ei nää pahimmat pelossa eläjät taida tajuta että tuo ei oo normaalia. Ja kun elää siinä viha/pelko kuplassa luullen sen olevan normaalia niin eihän sitä sillon ihminen hoksaa tarvitsevansa apua. Aika surullinen oravanpyörä siis :/

5. siksiniksi Banned

Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Mitenpä luulet, että tuollainen cam70/fly joka on öyhöttänyt vihaansa täällä 11 vuotta muuttuisi vaikka saisi parhaat mielenterveysammattilaiset avukseen? Kun on noin kauan tottunut kanavoimaan oman turhautumisensa ja elämässään epäonnistumisen muslimien viaksi, niin ei tuo siitä muutu vaikka sitä hoitaisi 20 vuotta.

6. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    TaxiM ja siksiniksi samaa sakkia. Eipä tullut yllätyksenä. Tuohon voisi lisätä vielä jokusen muunkin nimimerkin, mutta en viitsi. Tunnistavat kyllä (toivottavasti) itsensä.

7. TaxiM Banned

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
    Elä jaksa aikuinen ihminen tuollasta. Kaikki jotka on eri mieltä on aina jossain salaliitossa sua vastaan... Katopa vaikka vähän meidän kirjoituksia niin tajuat kyllä eron jos haluat mut voithan sä itelles uskotella tuollasen sadun samoin ku nuo ulkomaalaisfantasiat joiden parissa tunnut viettävän koko elämäs.

Vai tuntuuko susta että sä oot joku niin suuri uhka jollekin taholle että se oikein useiden nimimerkkien voimin haluaisi sinut täältä vaientaa? :D

Vai muuten vaan ku tuo sinkiniksi syytti sua altreroinnista niin nyt sä yrität kääntää ja peilata sitä asiaa muihin? Kamaan. Behave.

8. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Eihän sulla ole mitään järkevää sanottavaa. Koitas nyt hieman enemmän:D

Mistä nyt vedit esim. tuon salaliiton? Omasta päästäsi.

9. TaxiM Banned

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
    Ööh siitä kun sä rupesit syyttämään miten monet nimimerkit täällä on sua vastaan, jonkun yhden tahon pyörittämänä.

Mitä mun tarviis koittaa ja miks? Koitan kyllä tässä just pohtia mikä sua ajaa tuollaseen käytökseen mut miksi mä sulle mitään haluaisin aiheuttaa? :O

10. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Näytäpäs nyt missä olen syyttänyt ja ketä? Tietyt nimimerkit ovat eri mieltä kuin minä ja onko se väärin, että muistan ne? Kyllä minullekin on sanottu sitä ja tätä, eikä se mitenkään haittaa, koska tuollainen nettiöyhötys lähinnä naurattaa.

11. TaxiM Banned

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
    Tässä syytit minun kuuluvan johonkin sakkiin jonka ilmeisesti luulet olevan jotenkin sua vastaan. En mä tarkemmin tiedä mitä sä sillä tarkotit, sinä siinä aloit syyttelemään minua jostain.

Eri ihmiset on eri mieltä sun kanssa? Se on kuule ihan normaalia ja yleistä eikä mitenkään tarkota että ne ois mitenkään liittoutunu sua vastaan. Koitas nyt jo herätä noista houreista.

12. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Kyllä minä leimaan tuollaiset ihmiset pumpulissa eläviksi, jotka eivät reaalimaailmasta tajua yhtään mitään. Kai sen nyt sinäkin näet mitä esim. Ruotsissa muslimien ansiosta tapahtuu. Kiistätkö ihan aikuisten oikeasti sen, että monet asuinalueet ovat ns. no-go-zoneja koska muslimit? Et voi kiistää, koska se tekisi sinusta ihan sokon maailman menolle.

13. TaxiM Banned

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
    Tää on mun viimenen viesti sulle tältä erää mut tajuatko sä miten hullua on syyttää Suomeen saapuvaa turvapaikanhakijaa siitä, mitä joku muu hullu on tehny Ruotsissa? Sama kuin mä syrjisin sua tai hakkaisin sut koska saman niminen tyyppi varasti multa pyörän. Tai saman värinen.

Ei normaalit ihmiset toimi noin että ruvetaan kostamaan ja kiusaamaan toisten tekosia ihan muille ihmisille :(

Eikä kaikki samaan kirkkoon kuuluvat tai samanväriset tai samannimiset ole missään salaliitossa sua vastaan että voisit sillä oikeuttaa hyökkäyksesi sen sotajoukon muita jäseniä kohtaan. Nyt järki käteen.

14. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Ei minua kohtaan ole mitään salaliittoja, olet jostain tuon itsellesi kehittänyt. Tiedän kyllä, ettet vastaa koska maailmankatsomuksesi ei hyväksy kylmiä faktoja. Joudut laittamaan pään pensaaseen ja ainoastaan toivomaan sekä uskomaan että kaikki on huomenna paremmin.

15. splice

Rekisteröitynyt:
    16.07.2011
  16. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    5 ulkomaalaistaustaista. Aika järkky määrä. Suomalaisina olemme vastuussa tietysti suomalaisista. Ei omia hulluja voi laittaa muiden ongelmaksi, eikä meillä tulisi olla mitään vastuuta ottaa ja huolehtia muiden hulluista. Eiköstä vain?

17. splice

Rekisteröitynyt:
    16.07.2011
    Äläs skippaile pointtia, eikös pitäsi uutista käsitellä sillä samalla rasukkien pettämättömällä logiikalla jonka mukaan nyt sitten kaikki suomalaiset ovat mielenvikaisia tappajia ja pitäisi karkoittaa maasta?

Näinhän halutaan yleistää, kun kyse on ulkomaalaisista :think:

18. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Etkö nyt tajua, että Suomen yhteiskunta on vastuussa suomalaisista ja niin sen kuuluukin olla. Muista en voisi vähempää välittää ja on väärin, että osa ilmeisesti tuntee olevansa vastuussa lopuista miljardeista. Tosin yleensä eivät tikkua ristiin laita vaan ainoastaan moraalisäteilevät.

19. splice

Rekisteröitynyt:
    16.07.2011
    Eli sanotko että kaikkien suomalaisten tulisi saada psyykelääkitystä, tai hoitoa vaikka pakkokeinoin psyykkisiin ongelmiinsa koska muutamat mielenvikaiset ovat tappaneet tässä maassa ihmisiä? Vai päteekö asioiden yleistys vain ja ainoastaan ulkomaalaisiin?

E: mulle kyllä napit kelpais, kunnolla pönttö sekasin eikä huolta huomisesta :rofl:

20. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Kyllä niitä lepareissa onkin kun on tarpeeksi pihalla. Et varmaankaan tiedä kuinka paljon vuosittain ulkomaalaistaustaiset vievät erikoissairaanhoidosta vuodepaikkoja. Se ei ole halpaa. Siksi toivoisinkin, että ymmärtäisit, miksi ei kiinnosta muiden kohtalo. Ei minua hetkauta yhtään se hukkunut lapsi, jonka isukki halusi uudet hampaat eurooppalaisten kustannuksella.

Kuinka monisanaisesti tämä pitäisi kertoa? Kun ei tunnu millään menevän tajuntaan.

21. Sponssi

Rekisteröitynyt:
    29.08.2006
    mitä väliä sillä lähtökohtaisesti on, onko ihminen taustaltaan mistä. Ei ihminen ole sen arvokkaampi tai arvottomampi, riippuen siitä mistä on kotoisin.

Ihmisen teot ja se miten elämäänsä elää, ratkaisee.

Kirjoitan tätä viestiä istuen mukavasti toimistossa, mutta kuitenkin pitäen omalta osaltani yhteiskunnan rattaita pyörimässä. Samassa toimistossa istuu 4:ssä eri maassa syntyneitä ihmisiä tekemässä täsmälleen samaa. Enemmistö meistä on toki suomalaisia, mutta eivät kaikki. Eivät nuo muualla syntyneet sen huonompia tai parempiakaan sen puoleen ole kuin minä. Eri uskontojen edustajia täällä on kolmea erilaista (luterilaisia, katolinen ja muslimeita) ja nuokaan eivät juurikaan eroa meistä uskonnottomista. Kaikki tekevät työnsä yhtä hyvin, osallistuvat työ- ja vapaa-ajanaktiveetteihin, viettävät perhe-elämää, jne jne.

Älkää tuomitko ihmistä uskontonsa tai syntyperänsä mukaan, siitä ei ole mitään hyötyä.

22. Pääkäyttäjä

Rekisteröitynyt:
    24.04.2008
    Miten moni on pakolainen? Entinen sotilas? Kumartelee Mekkaan neljä kertaa päivässä? Montako somalia teillä on töissä?

Tuskin kovinkaan moni täällä on tuomitsemassa ihmistä uskontonsa tai syntyperänsä mukaan mutta kylmä fakta nyt vaan on se, että tänne ei kaikki mahdu tekemään mukavasti toimistotyötä ja vielä vähemmän sellaisiin ryhmiin kuuluvat heebot, jotka pääasiassa tulevat tänne rötöstelemään ja/tai loisimaan.

23. TaxiM Banned

Rekisteröitynyt:
    12.12.2012
    Ja sää tosissaan aattelit että viranomaiset ja päättäjät on tänne ottamassa niin paljon väkeä ettei kaikki mahdu tai että rikollisia ottavat? Älä nyt aikuinen ihminen höpäjä. Selitykset vaihtuu lennosta mut sama idea teillä on koko ajan, että tuomitsette ulkomaalaiset, turvapaikanhakijat, eri ihonvärit ja eri uskontokuntaan kuuluvat sen takia mitä joku hullu on tehnyt jossain muualla.

Tajuatko sä miten hullua on syyttää Suomeen saapuvaa turvapaikanhakijaa siitä, mitä joku muu hullu on tehny Ruotsissa? Sama kuin mä syrjisin sua tai hakkaisin sut koska saman niminen tyyppi varasti multa pyörän. Tai saman värinen.

Ei normaalit ihmiset toimi noin että ruvetaan kostamaan ja kiusaamaan toisten tekosia ihan muille ihmisille

Eikä kaikki samaan kirkkoon kuuluvat tai samanväriset tai samannimiset ole missään salaliitossa sua vastaan että voisit sillä oikeuttaa hyökkäyksesi sen sotajoukon muita jäseniä kohtaan. Nyt järki käteen.

24. seebra

Rekisteröitynyt:
    08.05.2002
    Sinulla on varmaan sitten joku selitys esimerkiksi Nergin puheille, jossa hän toteaa että Suomi ei ole enää mikään lintukoto, tai sille miksi rekkoja on alettu ajelemaan kummallisiin paikkoihin yleisötilaisuuksien lähistöllä?

25. Kaaaapo

Rekisteröitynyt:
    06.08.2009
    Kuka täällä syyttää ketään yksittäistä turvapaikanhakijaa maanmiehensä tekosista? Saa olla ihan sopivasti yksinkertainen kaveri, jos luulee, että tuo on se syy miksi turvapaikkaturismia vastutetaan.

Sudet tunnetusti tappavat lampaita. Tämän tietää jokainen, ja näitä tapauksia on joskus saanut uutisistakin lukea. Kuitenkaan kaikki sudet eivät ole tappaneet lampaita. Olisiko fiksua näillä lähtötiedoilla laittaa susi lammaspaimeneksi? Vai olisiko fiksua kuitenkin pitää se susi erillään lampaista?

Onko se jokin kosto tai kiusaamista, että ei päästettäisi paperitonta maahan tai myönnettäisi loppuelämän kestävää ylläpitoa?

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi