Keskustelun valvonta ja yleissäännöt (vanhat säännöt)

Viestiketju alueella 'Palaute & tiedotukset' , aloittaja Satai Vesa, 18.03.2005.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Minun tekstini on juuri niin asiallista kuin vastaanottaja on ansainnut. Mitään sääntöjäkään tuo kirjoitukseni ei riko, ja jos rikkoo niin modet bannivat.
    Laitonta en ole väittänyt sinun tehneenkään, muron sääntöjä kuitenkin rikot.
    [signature]Poistettu.[/signature]

2. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Anna ihmeessä esimerkki? En ole rikkonut mitään sääntöä. Koska kuvaan omat hampurilaiset threadiin Mcdonalds ketjussa rikon sääntöjä? Koska väitän, ettei USA hajoa 2010 rikon sääntöjä?

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. jaako2

Rekisteröitynyt:
    26.10.2007
    Huhuh :D... Sulla on oikeasti päässä vikaa niinkuin toisessa threadissa jo vähän epäilinkin, Kamikaze siis vissiinkin?
    [signature]Dell Precision M4300
    IBM X60s[/signature]

5. Star Trek The Next Generationin kapteeni Picard

Rekisteröitynyt:
    29.12.2008
    Mitäs jos nuo kaikki ovat yksi ja sama HugoPugo?

Hugollahan oli aikoinaan se "enokompleksikin"...

6. Alkomaholisti

Rekisteröitynyt:
    12.11.2008
    Sä nyt laitat sanoja muiden suuhun siihen tahtiin että sietäisi saadakin banaania ja poikittain saatana.

7. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Toivottavasti tällä saadaan ainakin tuo jokaisen topicin vainoaminen pois. Kun ei moderaattorit mitään suostu tekemään. Antaa tulla vielä lisää herjauksia Prisonilta. Seuraavasta herjauksesta lähtee ilmoitus. Olen niitä tusinan nyt joutunut lukemaan.

8. Prison Breakin Brad Bellick

Rekisteröitynyt:
    07.12.2008
    Eikö olekin kumma juttu, että uusia, vastarekisteröityneitä "kavereita" ilmaantuu aina nostamaan noita pikaruoka-aiheita kun ykkösnimimerkki saa bannia? Minua ainakin ihmetyttää tuo Kamikazen touhu. Onkohan kyseessä jonkinlainen neuroosi?

9. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Olet altteri. Eli rikot sääntöjä.

10. jaako2

Rekisteröitynyt:
    26.10.2007
    Riittääkö että totean uudelleen sinun olevan IDIOOTTI? :D...

Please, tee "ilmoitus". Pienet huutonaurut pelastaisi tämän synkän talven.
    [signature]Dell Precision M4300
    IBM X60s[/signature]

11. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Minulla ei ole koskaan ollut mitään enokompleksia. Täytyy kyllä sinun plussaksi mainita että olet nopea lukemaan, puoli tuntia sitten luotu tunnus ja paljon olet ehtinyt jo muroa lukemaan, herra Kotikenraali.

Miten se on, ihailetteko minua niin kovasti että joudutte koulustakin jäämään pois? Pikkuisen yritätte vittuilla ja kun saatte moninkertaisesti, mutta erittäin laadukkaasti ja asiallisesti takaisin, mietitte että "on se Hugo hurja mies perkule" ja epätoivoisesti viiksiä kasvatatte?

Kun te kuitenkin haluatte olla kuin HugoPugo, niin tässä muutama vinkki;
    -Hugolla ei ole bensahousuviiksiä kuten teillä
    -Hugo ei haise nörttikuselle kuten te
    -Hugo ei ole hikinen ja lihava kuten te
    -Hugolla on naisia, teillä äitinne jumppahousut ja .jpg

12. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    En valitettavasti ole. Vaikka kuinka en pidä juustohampurilaisistasi.

13. Prison Breakin Brad Bellick

Rekisteröitynyt:
    07.12.2008
    Millainen ihminen rekisteröi (ainakin) neljä eri nimimerkkiä ja keskustelee vuorotellen niillä jokaisella ykkösnimimerkin tekemissä pikaruokaketjuissa? Eikö hävetä yhtään?

14. Calle

Rekisteröitynyt:
    22.08.2003
    Nuo myyntipalstat on hyvää vauhtia luisumassa yhtä tasokkaiksi kuin yk, kannattas varmaan jonkun moden ottaa nuo tarkkailuun..? Joo ja tiedän kyllä että ette saa tästä palkkaa jne.
    [signature]------ ------ ---- ----- -----[/signature]

15. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Minulla on paljon kuvia GTA4 topicissa pelipuolella. Minun IP on suomalainen sekä yleinen. En asu lähelläkään sinun väittämiä alttereitasi. Sinulta tulee kovasti syyttelyitä ja uhkauksia. Onko sinulla italialainen proxy vai oletko uskaltanut rekisteröiytä altterina HugoPugon kotoa?

16. Vinkuotus

Rekisteröitynyt:
    18.10.2007
    Nämä turhat chättääjät voisivat saada liput banaanisaarille. Ei tämä ole varmaan oikea paikka altterien ja muiden väittelijöiden taistelukentäksi..
    [signature]Salaisuuksia, koiruuksia, tavaraa myynnissä[/signature]

17. Star Trek The Next Generationin kapteeni Picard

Rekisteröitynyt:
    29.12.2008
    Mun mielestä parvikselle voisi antaa modeoikat. Se on kunnon poika. Sitten joku muukin olisi halunnut tuonne myyntipuolelle vielä modeksi. Sillekin vois antaa oikat. Kuka näistä päättää? Luulisi, että modeoikat on vaan yes/no jossakin kentässä jossakin taulussa jossakin tietokannassa.

18. Prison Breakin Brad Bellick

Rekisteröitynyt:
    07.12.2008
    Kiinni jäit, altterilihis. Nyt kun modet äkkäävät IP:si, niin se voidaan syöttää vaikka Googleen ja katsoa, että miltä proxy-palvelimia tarjoavalta sivustolta se löytyy.

19. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Mikä sitten on sitä turhaa chättäystä? Jos täällä perättömästi syytellään niin missä muualla niihin syytöksiin voi vastata kuin täällä? Vai eikö ole tarkoituskaan saada vastinemahdollisuutta? Ja nyt en tarkoita noita selviä trollialttereita.

20. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Viimeisin lainaus Prison Breakin Brad Bellick sanomisista aka. hugopugo.

Moderaattorit hyväksyttekö foorumissanne suoria uhkauksia?

21. Vinkuotus

Rekisteröitynyt:
    18.10.2007
    Luultavasti onkin, mutta se, että mimmoisia tapauksia nostetaan onkin jo vaikeampi asia. Ei ihan kelle tahansa tutkimatta kannata modeoikkia antaa. Minäkin haluan Muron Modeksi, lupaan olla kunnollinen, asiantunteva ja puolueeton. Kuitenkin tulee täällä oltua paljon niin samahan se olisi kun bannaisi pari STTNG:n Picardia siinä sivussa altterina. Murotan liikaa nykyään muutenkin.. :/

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t561972
    Trolli, altteri ja huono aloitus. Aihe sinänsä kyllä hyvä ja mielenkiintoinen, mutta tämä lirpake on jo raiskattu. Muutamat oikein kerjää matkaa banaanisaarille myös.

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t561948,0#m1702695943
    "Pane sitä" mainittu. Mahtaakos olla sallittua sekään enää kun kaikki muukin on kiellettyä. :)

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t561979
    Jotain vikaa tästäkin varmasti löytyy. Ainakin altteri edelleen vauhdissa.[signature]Salaisuuksia, koiruuksia, tavaraa myynnissä[/signature]

22. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Älä sekoita noihin kirjoituksiin minun nimimerkkiä. Minä en ole tuota tekstiä kirjoittanut. Minä en käytä alttereita.
    Varoitan sinua nyt tämän yhden kerran, lopeta minun kirjoitusten tai kirjoittamatta jättämisten vääristely.

23. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    No kerro mistä 20 päivää sitten rekisteröitynyt voi tietää kamikazen asuinpaikan ja suosikkihampurilaispaikan. Tuskin kovinkaan moni muu tietää kuin sinä HugoPugo. Ehkä olen väärässä.

Käytät hyvin samantapaisissa väärissä paikoissa omakeksimiä pilkkuja. Onko sekin vain sattumaa?

HugoPugo:
    Äläkä vääristele minun kirjoituksia, siitä ei hyvää seuraa. Minulla on keinoni selvittää ilman virkavaltaakin kuka sinä olet, ja tämä ei ollut uhkaus.

Prison Brake...
    Anna mennä, lihapulla.
    että uusia, vastarekiste...
    Kiinni jäit, altterilihis. Nyt kun modet äkkäävät IP:si, niin se voidaan

24. Voffe

Rekisteröitynyt:
    14.09.1999
    Täähän on nykyään jo aktiivisempi kuin tsättitriidi. Lisää tämmösiä. Tai sitten jos joku mode vaikka heräis ja pistäis noi urpot banaanisaarille?
    [signature]Näin puhui Voffe[/signature]

25. Prison Breakin Brad Bellick

Rekisteröitynyt:
    07.12.2008
    Hienot perusteet. Etköhän sinä tästä Kamikazen altterina jouda lomille, samoin kuin ihmiskuula ja ihmisapinakin. Kärsi bannisi kuin mies ja lakkaa nostelemasta mäkkäriketjua jatkuvasti jos ei ole asiaa.

26. Vinkuotus

Rekisteröitynyt:
    18.10.2007
    Odottelen vain oikeuksiani moiseen toimintaan. :]

Edit - Nonih, ne modetkin näyttää heränneen kun keskiyö iski. Alkaa lukkoa taas näkymään. :)

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t516569,400#m1702695748
    Onkohan liian isoja kuvia. Minulla ainakin näyttää persiilleen duunikoneesta koko thriidi tuolla, koska menee mainoksen alle osa tuosta. En siis voi käyttää adblock tai muuta modausta, joten tuommoinen haittaa. Ja heti turha "up" samalta heebolta tuon kuvajutun jälkeen.[signature]Salaisuuksia, koiruuksia, tavaraa myynnissä[/signature]

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri