Keskustelun valvonta ja yleissäännöt (vanhat säännöt)

Viestiketju alueella 'Palaute & tiedotukset' , aloittaja Satai Vesa, 18.03.2005.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Prison Breakin Brad Bellick

Rekisteröitynyt:
    07.12.2008
    Meinaatko, että itse vältyt tuomiolta? No eipä sillä, teet uuden tunnuksen kuitenkin.

2. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Kehtaa tulla tännekin vainoamaan.

3. pehmis_71

Rekisteröitynyt:
    23.11.2007
    http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t561918

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t558955,50

MJ_2:n toiminta oudoksuttaa. Sopinut kaupat koneestaan toisen kanssa ja nyt tekee kauppoja prossun vaihtamisesta halvempaan joka oli sovitussa konekaupassaa toisen kanssa? Siis öööh...
    Siis joku häpy näissä hommissa..

[signature]pehmis_71(ät)yahoo.com[/signature]

4. Star Trek The Next Generationin kapteeni Picard

Rekisteröitynyt:
    29.12.2008
    Eiköhän tää mee ihan kyttien kautta, kun on sopimusrikkomus kyseessä. Eli soittele kytille, äläkä moderaattoreille, sillä modeilla ei oo valtaa tehdä esitutkintaa, ratsiaa jne.

5. pehmis_71

Rekisteröitynyt:
    23.11.2007
    Jep, ja trollien toiminta menee esitutkintaan myös.

6. Voffe

Rekisteröitynyt:
    14.09.1999
    http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/profiili-bd047eff-3fd9-4c07-a4a1-ef8fbfb506d0

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/profiili-33fc5251-d212-4747-8b40-b797cad38c90

http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/profiili-13732192-f842-45d2-99d2-fdbbc536cc3e

Jos ei muuta niin noi saatanan pitkät nimimerkit on vittumaisia ja venyttävät threadisivua. Lisäksi suoltavat toki pelkkää paskaa.[signature]Näin puhui Voffe[/signature]

7. Star Trek The Next Generationin kapteeni Picard

Rekisteröitynyt:
    29.12.2008
    Mitäs mä olen nyt trollannut?

8. OMGmercedes

Rekisteröitynyt:
    12.03.2004
    Harmi kun banni-nappulani ei näytä vieläkään toimivan.

[signature]Tyhmiin kysymyksiin saa useimmin tyhmät vastaukset.[/signature]

9. Prison Breakin Brad Bellick

Rekisteröitynyt:
    07.12.2008
    Voin vakuuttaa että en ole tuohon altteriin missään tekemisissä. IP-osoitteitahan voi vertailla, joista käy ilmi, että minulla on ihan rehellinen, suomalainen IP-osoite PK-seudulta kun taas nuo kaksi muuta ovat yksi ja sama henkilö (nimimerkki NYPD).

10. pehmis_71

Rekisteröitynyt:
    23.11.2007
    Katos, mä en jaksa sinunlaistesi kanssa asiasta enempää keskustella kun et ymmärrä mitään.
    Goodbye.

11. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Kirjoitat altteri täällä vainoamisesta, kun "kavereinesi" vainoat minua useissa ketjuissa?

Joku roti nyt tuohon touhuun ja Parvikselle moden oikeudet. Jos ei muuten onnistu niin hoitakaa jenkkien salaiseen tyyliin, hiljaisella kuoletuksella.
    [signature]Poistettu.[/signature]

12. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Lisää vainoamista :) Saa rauhassa vertailla minun IPtäni.

Sanoin, että juustohampurilaiset laittavat oksettamaan Mcdonaldista ostettuna. Pitää täysin paikkansa. Sinä HugoPugo vainoat prison altterillasi ja teet syytöksiä josta voisin nostaa sinuavastaan syytteen. Jos et ole Prison altteri nostan syytten vain Prisonia vastaan herjauksesta.

13. pehmis_71

Rekisteröitynyt:
    23.11.2007
    Sanos muuta. :/

14. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Kamikazen kavereita NYPD, ilmestyy useimmiten Kamikazen bannauksen aikoihin. Ja kun tietyt tahot eivät kuitenkaan usko niin voivat vaikka muistella ihmiskuulaa, Kamikazen "ystävää" josta esim. minä ja ainakin Parvis kirjoitti jo muutamaa kuukautta ennen kuin asia todettiin, eli kirjoittelivat samasta ip-osoitteesta. Vaikka eivät nyt kirjoittaisikaan niin sehän ei tarkoita muuta kuin että "ystävät" ovat oppineet jotain uutta.

15. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Nyt kun otit esille tuon oikeussyytteen niin jatketaan vielä tässä ketjussa; Todista olevasi sanasi mittainen ja nosta syyte. Autan ilomielin viranomaisia ja ylläpito identiteettini selvittämisessä, samalla saan selville kuka sinä olet.

16. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Edelleenkin voi verrata kamikazeen liittyviin alttereihin tai kamikazeen. Herjata ei kuitenkaan kannata.

17. Phlebas

Rekisteröitynyt:
    10.01.2006
    Ja onhan meillä vielä Kamikazen "ystävän" ihmiskuulan altteri ihmisapinakin mukana touhuissa.
    [signature]Seksivau!
    Tä?
    Kampeleen tavoite/tulevaisuus?[/signature]

18. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Siis myönnät olevasi Prisonin altteri. Kaksi kärpästä samallaiskulla. Prison on minua herjannut ei Hugopugo. Nyt kun kerran myönnä olevasi Prison varmasti osaat pyytää anteeksi.

19. Star Trek The Next Generationin kapteeni Picard

Rekisteröitynyt:
    29.12.2008
    ...mitä altteripelleilyä. Eikö teillä jätkät ole parempaa tekemistä joululomalla?

20. Prison Breakin Brad Bellick

Rekisteröitynyt:
    07.12.2008
    Altterius on kiellettyä. Tiesitkö sen? "Ykkösnimimerkillesi" Kamikazelle varmaan saadaan lisälomaa tämän johdosta ja joudut tekemään aina uuden nimimerkin, jonka hölmöyttäsi paljastat nostamalla "kaverin" pikaruokaketjuja ylös.

21. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    Minähän en ole mitään tai ketään sellaista tahoa herjannut että se täyttäisi jonkun rikoksen tunnusmerkit. En ole myöskään nimimerkkiäsi herjannut (sellaista syytettähän ei Suomen laki edes tunne) mutta jatka vaan ja tee asialle jotain, kyllä minä sen kestän ja tarmoa löytyy asian hoitamiseen.

22. Vinkuotus

Rekisteröitynyt:
    18.10.2007
    http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t561963
    Aiheesta on jo olemassa toinen hivenen paremmin aloitettu thriidi, tosin se taas menee kyselythriidien joukkoon eli varmaan siinäkin jotain mätää.. :>
    [signature]Salaisuuksia, koiruuksia, tavaraa myynnissä[/signature]

23. HugoPugo

Rekisteröitynyt:
    09.08.2007
    En ole myöntänyt mitään. Keuli mopollasi vaan siellä mäkkärin autokaistalla. Äläkä vääristele minun kirjoituksia, siitä ei hyvää seuraa. Minulla on keinoni selvittää ilman virkavaltaakin kuka sinä olet, ja tämä ei ollut uhkaus.

24. gyha

Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Ei sinunkaan tekstisi ole kovin asiallisia.

Minä en ole tehnyt mitään laitonta HugoPugo. Toivo sielusi sydämmestä, ettet ole Prison Brake sillä siitä nimimerkistä lähtee nettiherjauksesta syyte.

25. Prison Breakin Brad Bellick

Rekisteröitynyt:
    07.12.2008
    Anna mennä vaan, lihapulla. Toivon kuitenkin, että äitisi varoittaa sinua ennen kuin teet mitään sellaista, koska perättömästä ilmiannosta voi saada syytteen itse.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri