Keskustelua omista autoista!

Viestiketju alueella 'Autot ja muut moottoriajoneuvot' , aloittaja VincentV, 03.01.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Callahan

    Rekisteröitynyt:
    04.07.2005
    Viestejä:
    3 172
    Ihan läpällä ostin ranskiksen. DS5 THP 200 Sport Chic, manuaali. Löytyy sporttinahkasisusta, HUD-näyttö, lasikatto, iso navi, kamerat ja tutkat, jne. Saa nähdä kuinka kauan ne toimivat.

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 01.07.2018
  2. tth78 Moderaattori

    Rekisteröitynyt:
    09.08.2012
    Viestejä:
    4 570
    Mikseivät toimisi? Itse ajoin xsaran 100tkm-> 200tkm ja takaluukun sähkökatkaisija oli ainoa huoltojen ulkopuolinen korjaus. Maksoi 17€ ja vaihdoin itse.

    Tuo ds5 on tyylikäs, nykyään ihme että harmaa toyota on priuksella ja ch-r:llä rohkein muotoilun suhteen
     
  3. Taski

    Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Viestejä:
    2 295
    Joo xsarassa oli varmaan tosi paljon kaikkia moderneja varusteita. Mäkin ajoin '98 Honda Accordilla 90tkm juuri kortin saaneena eikä esim aktiivicruisen tai lämmitettävän ratin kanssa ollut mitään ongelmia kun ei siinä moisia ollutkaan.

    DS on muotoilultaan hieno, mutta valitettavan ranskalainen siinä mielessä että aikaa nuo ranskisten muotoilut ei oikein ole viimeiseen 20 vuoteen kestäneet. Tosin eipä se nyt nykyisen omistajan ongelma olekaan ellei nyt syystä tai toisesta vuosikausia samalla ajele.
     
    Viimeksi muokattu: 03.07.2018
  4. - Igor -

    Rekisteröitynyt:
    04.01.2000
    Viestejä:
    2 309
    Isoin ongelma tossa lienee se THP. Kovana kakkosena tulee jälleenmyyntiarvo.
     
  5. THP200 ei kait ole ihan samoissa sfääreissä ongelmien suhteen kuin surullinen THP156.
     
    Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 07.07.2018
  6. Lusthog

    Rekisteröitynyt:
    20.04.2015
    Viestejä:
    996
    Viimeksi muokattu: 11.07.2018
  7. Venom_S

    Rekisteröitynyt:
    06.02.2016
    Viestejä:
    17
    On komea Subaru hyvällä maulla tuunailtu.
     
  8. Taski

    Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Viestejä:
    2 295
    Ja ainoa oikea vaihtoehto kun puhutaan JDM vehkeistä on RHD!

    in b4 ulinaa kun heikompi aines ei pääse mäkkärin kaistalle eikä "näe" ohittaa :DDDD
     
    Viimeksi muokattu: 12.07.2018
  9. Intriguingman

    Rekisteröitynyt:
    03.02.2013
    Viestejä:
    478
    Ei siinä mitään jos hinta on puolet alle vastaavan vasemmalla ohjattavan hinnasta, niin voihan sitä IHP-kikkailuautonkin ostaa.
     
  10. sidrend

    Rekisteröitynyt:
    08.03.2011
    Viestejä:
    799
    :D Aina jotain syitä löytyy. Itsellä tällä hetkellä ainut syy miksen oikean puoleisella ohjauksella varustettua autoa voisi ostaa on se että auton pysäköintipaikka on autohallissa. Voisi alkaa pysäköintikortin näyttäminen tuntumaan työltä aika äkkiä :D
     
  11. kempula

    Rekisteröitynyt:
    03.04.2014
    Viestejä:
    464
    Keväällä möin hyvin kolme vuotta palvelleen A4 tfsi quattro b7:n pois ja samalle illalle oli ilmestynyt myyntiin tällainen vanha rouva niin sehän piti seuraavana aamuna hakea kotiin ennen kuin, joku muu kerkeää. A6 1.9tdi etuvetona ja manuaalina eli viimeisen päälle pihistelymalli tosin työmatkajyräksi se vähän niinkuin tulikin puolisolle. Ensimmäiseltä omistajalta ja huollot tehty aina merkkiliikkeessä. Kilometrejä oli ostaessa vajaa 190tkm ja reilu 5tkm siihen on kerennyt omistuksessani tulla. Pientä nykimisongelmaa oli jo ostaessa, mutta siitä selvisi tandempumpun vaihdolla.

    [​IMG]
     
  12. Intriguingman

    Rekisteröitynyt:
    03.02.2013
    Viestejä:
    478
    Sama homma viimeisen osalta. Vaikka ihminen on keksinyt kaikenlaisia hienoja kuvantunnistusalgoritmeja (lue: kilpien luku), meidän työpaikalla ei ole sellaisesta kuultu vaan korttia pitää heilutella lukulaitteen edessä.
    Heikommasta aineksesta saivartelu 2 kilsan työmatkaa ajavien suusta on melkoista saivartelua, itse en jaksaisi 60 km aamuajelun jälkeen kikkailla pakitellen puomille, vaikka olisikin "elikkäs vähän helpompi peruuttaa".
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2018
  13. Teepee1

    Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Viestejä:
    3 236
    Miksi en halua rhd.tä? ihan vaan jälleenmyyntiarvo ja myymisen vaikeus.
     
    Viimeksi muokattu: 19.07.2018
  14. Lusthog

    Rekisteröitynyt:
    20.04.2015
    Viestejä:
    996
    Tätä varten on selfietikku ;)
     
  15. Avt0mat

    Rekisteröitynyt:
    28.10.2012
    Viestejä:
    33
    Käyttöauto:

    [​IMG]

    Ratalelu:

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 24.07.2018
  16. Taski

    Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Viestejä:
    2 295
    Täyttä legendaa, omat RHD:t menneet paremmin kaupaksi kun LHD:t. syynä matalempi hinta LHD versioihin verrattuna ja ainakin omat vekottimet oli sellaisia jossa oli "halpaa" voimaa. Esim 2kpl Aristoja ja yksi B4 RSK Subaru. Kukaan ei halua GS Lexusta vaparikoneella paitsi täysi idiootti jos on saatavilla RHD Aristo 2jz GTE:llä joka on voimalinjaltaan ihan eri planeetalta.

    Kaikki kolme menivät ihan tajuttoman helposti kaupaksi. Suhteellinen hinnanlasku varmasti pienempi kuin vastaavalla mutta paljon kalliimmalla LHD:llä.

    Nuoret jonnethan noita osti ja ostaa vieläkin.
     
  17. Teepee1

    Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Viestejä:
    3 236
    En tiedä onko nuo sun vehkeet harvinaisia ja siksi helppoja myydä? Mutta nuo perus imput mitä kavereilla on ollut myynnissä on täytynyt suunnilleen lahjoittaa pois. Mitä noita forumejakin selailee niin aika pitkään tuntuu samat perus imput olevan myynnissä.
     
    Viimeksi muokattu: 29.07.2018
  18. Palmjc

    Rekisteröitynyt:
    06.01.2017
    Viestejä:
    3 182
    Varsinkaan kun Aristoa ei ole koskaan vasurina tehty.
    Kuten sanoit, niin 2jz-gte kyllä lopettaa postiauto vittuilun hyvin nopeasti.
     
  19. Jani R-K

    Rekisteröitynyt:
    21.03.2015
    Viestejä:
    305
    No jos samaan hintaan saa valita aristo tai gs300 väliltä niin minä ottaisin lexuksen. Nyky säännöillä sen saa turbotettua ihan helpohkosti. Lisäksi Ge moottorissa on parempin virtaava kansi, eikä alakerrassa ole muuta merkittävää eroa kuin öljyruiskujen puute. Vaihteisto toki on heikompi, jos vakio automaatin haluaa säilyttää.
     
  20. Taski

    Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Viestejä:
    2 295
    Kyllä se vaparimotin turbottaminen on aivan turhaa hommaa jos valmiiksi on GTE saatavina, oli sitten 1jz tai 2jz.

    Suurempana vaivana koen sen vaparimotin turbottamisen kun väärältä puolen ajamisen :D
    Melkein sitten jo voi pohtia sitäkin tekeekö RHD -> LHD Swapin. Mutta tämä nyt ei ollut homman pointti, samalla vaivalla voisi sanoa että haluaa GTI-Golffin Leopardin koneella koska niinkin voi tehdä jos tarpeeksi haluaa ja rakentaa. Mua ei kiinnosta ropata autoa, haluan ajaa ja nauttia. Tottahan sitä nuorena ja köyhänä joutu välillä oleen sitten kädet rasvassa ja korjailla millon mitäkin mutta se oli olosuhteiden pakosta.

    Mulla oli joskus IS Lexus sillä 2.0 Rivikutosella ja TTE / Eatonin ahdinsatsilla kun kuvittelin että se olisi kivempi käyttis kun oli ratti vasemmalla. Olis vaan pitäny sillonkin ostaa suoraan RHD kun olis saanu sillä Beams (vai mikä nyt olikaan) motilla jossa on about saman verran voimaa, mutta kireämpi litrateho. 10000x hauskempi laite ajaa ja paljon parempi kokonaisuutena sellaiseen leluautoon. Ihan jo pelkästään sen takia että fyysinen koko (ja paino) taisi olla aika paljon pienempi siinä 4-mukisessa. Niin paljon ei sellasissa kiinnosta se ohjauksen puoli.

    Toki nyt mieluummin otan vasemman puolen ohjauksella jos on kaksi identtistä autoa, mutta en todellakaan sulje pois jotain voimalinjaa sen takia, ettei sitä saa vasemman puolen ohjauksella. Käyttis on mukavampi olla LHD, mutta hyvin sitä niillä postiautoillakin pärjäsi.
     
    Viimeksi muokattu: 30.07.2018
  21. Palmjc

    Rekisteröitynyt:
    06.01.2017
    Viestejä:
    3 182
    On siellä gte:en alakerrassa vahvemmat männät, joilla on puristus saatu 8.5
     
  22. Jani R-K

    Rekisteröitynyt:
    21.03.2015
    Viestejä:
    305
    Montako olet avannu? Ei ole juurikaan eroa mäntien vahvuuksissa eikä kangissa. Jos ja kun voimaa sitten kunnolla rupeaa haluamaan niin ei ne gte vakio hilutkaan piisaa.
     
  23. Palmjc

    Rekisteröitynyt:
    06.01.2017
    Viestejä:
    3 182
    Kanget on samat kuin turbossa, männät ei.
    Vakio alakerrallisella gte supralla on ajettu maililla 314km/h.
     
  24. Jani R-K

    Rekisteröitynyt:
    21.03.2015
    Viestejä:
    305
    Joo ei männät samat ole kun puristus suhde on eri, mutta ei ne heikommat ole saattanee olla jopa toisinpäin kun laki on hieman paksumpi. Mikäs tuossa 314km/h nopeudessa niin ihmeellistä on vakio alakerralla, Kyllä se olis onnistunu sillä GE alakerrallakin.
     
  25. Palmjc

    Rekisteröitynyt:
    06.01.2017
    Viestejä:
    3 182
    Miksi sitten yhdelläkään GE koneella ei ole ajettu yli 300km/h? Tuo 314km/h vaatii n.800hp joka on vakio koneelle aika kunnioitettava lukema.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti