Keskustelua Kiinasta tilattavista puhelimista

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja JouBqa, 27.01.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. kvaakki

Rekisteröitynyt:
    25.02.2005
    Gearbestista Blackview A7 34 €: Halpisten hinnat alkaa olla siina tasossa, että jatkossa täytyy tarkemmin miettiä tilaako Kiinasta uuden lasin puhelimeen vai suoraan uuden luurin jälkikasvulle.

2. Kvaere

Rekisteröitynyt:
    21.05.2014
    Mun tilaus jäi kiinni , piti maksaa 24% xtraa, ettei banggood ole sillä tavalla joku parempi kauppa kuin muut.

3. ongelmakäyttäjä

Rekisteröitynyt:
    30.12.2014
    Jäi itelläkin nyt kaikki tilaukset tulliin. Oiskohan nuo tiukentaneet vähän seulaa? Ennen meni suoraan läpi kaikki.

4. cossucola

Rekisteröitynyt:
    15.10.2010
    Sama homma.. 18€ köyhempi nyt. Tulli tarkentanut toimintatapoja.
    Onko jollain kaupoilla eu-varastoja joissa olisi samat hinnat kuin kiinassa? Olen huomannut että eu-lisää on hinnoissa mukana.

5. joles

Rekisteröitynyt:
    30.10.2009
    Jotta joltain ei rahat loppuisi 'tiskillä' lienee tarpeen muistuttaa, että alv 24% on lopullisesta hinnasta, siis maksat lisää 31,6% alv'ittomasta, kiinalaisille maksamastasi hinnsta?;)

6. SuurSmurffi6

Rekisteröitynyt:
    10.01.2014
    Höpönpöpö. Eiköhän se alv lasketa kuitenkin verottomasta hinnasta.

Viimeksi muokattu: 22.08.2017
  7. joles

Rekisteröitynyt:
    30.10.2009
    Olet oikeassa, sekoitin asiat.

8. Le0nard0

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Umi Z akku paisuu, onko muita kyseisen puhelimen omistajia? Akku poistettu puhelimesta. Reklamaatio jätetty, odotellaan vastausta. Itsellä nyt toinen Umi, ensimmäinen tippui tonttiin ja rikkoutui (Umi Super). Itse kehoitan kaikkia pysymään Umista loitolla. Joka puhelin mallissa jotain feilua. Firmalla taitaa olla jonkin sortin ennätys uusien mallien julkaisu tahdissa, jonka seurauksena vanhat mallit unohdetaan aika nopeasti.

Itse vetäydyn Umin leiristä lopullisesti. Palaan takaisin Oneplussan pariin. 3T tilaukseen http://www.geekbuying.com/item/-EU-...3--6GB-64GB-Smartphone---Gunmetal-376023.html

9. Johnnie

Rekisteröitynyt:
    11.01.2009
    Mulla on kyseinen puhelin toiminut erittäin hyvin.Sain sen tammikuun vika päivä käyttöön.

10. marsal

Rekisteröitynyt:
    23.10.2013
    Tilasin tabun ja puhelimen Gearbestilta (NLpost), molemmat tuli tullin ohi

11. Antt!_L

Rekisteröitynyt:
    07.07.2014
    Myytkö umin ja mihin hintaan?

12. ipela

Rekisteröitynyt:
    12.04.2014
    Millä konstilla xiomin käyttäjät, on saanu ton fonecta callerin toimimaan, niin että näyttäs tulevan puhelun tiedot, käyttiksenä alkuperänen global stable 8.5.4.0

13. Le0nard0

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Haluaisit siis ostaa puhelimen ilman akkua ? Toki siihen saa tilattua akun esim. Aliexpress, myy.
    Odottelen nyt vastausta pari päivää mitä sanovat. Vielä ei Umin puolelta mitään reagointia, yllättäen.

14. Le0nard0

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Kannattaa tarkkailla puhelimen pitkiä sivuja. Huomaat kyllä kun alkaa näyttö nousta irti runkosta. Itselläni oli vasta noin millin rako. Umin keskustelu palstalla on hurjan näköisiä kuvia kun akut pullistuneet. Sieltä löytyy myös oma lomake aiheeseen jolla voi ilmoittaa kyseisen ongelman. Umi ilmeisesti on ottanut asian hoitaakseen.
    Itse en ole kyllä saanut mitään kontaktia heidän puoleltaan. Reklamaatio lahti jo puolitoista viikkoa sitten.
    Niin ja itsekin ehdin käyttää puhelinta puolisen vuotta melkein.

15. TechNeck

Rekisteröitynyt:
    10.01.2014
    Jatketaan Umi keskustelua. Oma Umi Super on nyt 14 kk vanha. Akku ei pullistele (!) vaan kestää latausten välillä 2,5 vrk kun olen ladannut puhelimen aina sen mukana tulleella laturilla. Latauksen aikana akku lämpenee kovin, mutta siirtelen puhelinta viileään kohtaan pöytää latauksen aikana. Super on ollut hintaisekseen hyvä puhelin mutta puhelinantenni on huono ja nopeus tippuu 4G:stä helposti 3G tai vielä alempaan verkkonopeuteen. Vaikka Super on vieläkin hyvä puhelin 4GB RAM/32GB sis muisti / Android7 spekseineen, on seuraava puhelimeni joku laadukkaampi. Päivitin vasta n. kk sitten A7:aan, ja samassa yhteydessä pääkaiutin lakkasi toimimasta... nyt arvon tehdäkö SPFT update tyhjentämään koko puhelimen vai hommatako uusi luuri.

16. ongelmakäyttäjä

Rekisteröitynyt:
    30.12.2014
    Ei toimi joo itelläkään. Sangen ärsyttävää. Joku kikka ois hyvä.

17. samptaro

Rekisteröitynyt:
    09.05.2007
    Ei tuohon taida olla muuta kikkaa kun käydä käynnistämässä sovellus manuaalisesti ja toivoa että se pysyy muistissa.

18. ipela

Rekisteröitynyt:
    12.04.2014
    No eipä tohon tarvinnut mitään kikkaa, vaan laittaa asetukset kohilleen, tai ainakin mulla lähti pelaamaan, eli ekana permissions ja sieltä other permission ja sieltä fonecta caller ja sieltä vaan luvat päälle niille asetuksille jotka haluaa puhelimen tekevän, sillä mulla ainakin lähti tuo pelittämään

19. neoadec

Rekisteröitynyt:
    08.10.2008
    Plus ottaa FC pois akun optimoinnista ettei sitä järjestelmä tapa kun se laittaa ohjelmia nukkumaan.

20. ipela

Rekisteröitynyt:
    12.04.2014
    Joo ton olin jo tehnyt, ja aattelin että se riittää, mut nyt vasta oikeesti toimii, kun anto pikkusen käyttöoikeuksia puhelimelle, FC:ssä

Viimeksi muokattu: 24.08.2017
  21. nunnunnun

Rekisteröitynyt:
    24.03.2016
  22. nunnunnun

Rekisteröitynyt:
    24.03.2016
    ja jos kaipaa nopeampaa toimitusta niin kimovil sivujen kautta alennuksella 3-5 päivän toimituksella Italian varastolta hintaan 187.08€

23. HarriKoo

Rekisteröitynyt:
    24.06.2001
    Laskenut vielä kympin tuo le pro3 elite hinta. Aika halvalla lähtee snapdragon 820 luuri.

24. Pepejovi

Rekisteröitynyt:
    31.01.2011
    Onko kokemuksia yllämainitusta LeEcosta? Ollut mielessä ostaa Redmi Note 4 Xiaomilta, mutta tämä vaikuttaa jo paremmalta vaihtoehdolta.

25. nunnunnun

Rekisteröitynyt:
    24.03.2016
    siis 136 euroako

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus