Kesken turnauksen huijaamisesta kiinni jäänyt Counter-Strike -ammattilainen sai viiden vuoden esports-pelikiellon

Viestiketju alueella 'Peli- ja elokuvauutiset sekä artikkelit' , aloittaja Muropaketin toimitus, 25.10.2018.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Muropaketin toimitus Ylläpito

Rekisteröitynyt:
    27.09.2016
  2. pevri

Rekisteröitynyt:
    06.02.2012
    Olisi ihan kiva tietää mitä moinen huijausohjelma tekee, miten se parantaa pelaajan toimintaa. Itse kun olen täysin yksinpelaaja, olen ainoastaan joskus hyvin kauan sitten kokeillut kaverin kanssa paikallis-LANin kautta moninpeluuta, enkä siitä tykkää.

3. e1Ntt1z

Rekisteröitynyt:
    26.05.2014
    Alla olevasta pätkästä selviää mielestäni kaikki oleellinen, vaikkei peliä niin tuntisikaan. Kanssapelaajat näkyvät läpi koska tuo on otettu demolta, pelaaja itse ei niitä luonnollisesti nähnyt. Ensimmäinen selvä aimbot/aimlock, täysin luonnoton tähtäimen liike pitkälle laatikon taakse. Toinen.. noh, taisi vaan vahingossa painaa koodit päälle ( kyseisestä kohdasta ei mene edes läpi )

Käsittääkseni siis joku näppäin/näppäinyhdistelmä jolla tuon koodin saa päälle/pois, voi olla myös että painoi mouse1 liian kauan pohjassa. Vaikea sanoa, en tunne moisia apuohjelmia. Varmaan kuitenkin selvisi, että miten tuo auttaa pelaajaa.

Viimeksi muokattu: 25.10.2018
  4. No1

Rekisteröitynyt:
    26.01.2014
    Yleensä käytetään aim assistina ampumisnapissa, eli kun ammut riittävän lähelle, niin se auttaa ja osut viholliseen/vetää tähtäintä päähän, tuolla live eventeissä kun ei voi seinienläpi katsella vihollisia, niin tuo on aikavarmasti eri näppäimellä kuin ampuminen; jotta sitä voi klikkailla muutenkin ja näin saada vihollisen sijainnin suunnan selville

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen