Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja SnOopCOm, 25.07.2008.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Behöv

Rekisteröitynyt:
    03.08.2004
    olet aivan oikeassa. eli tapa se katti. tämäkin on sallittua kun huolehtii ettei kukaan näe.

2. kansaIainen

Rekisteröitynyt:
    11.05.2003
    Laita kuvasi kansioihin. Laita kansioihin selostukset. Tagita kuvasi. Kirjoita kuviisi otsake, kuvaus, mitä se esittää, ja laita hakua helpottamaan tageja eli hakusanoja. Voit laittaa jokaiseen kuvaan 75 kpl hakusanoja. Kun otat kuvan vaikka kaktuksesta, kirjoita tagit: kaktus, piikki, cactus, opuntia, mexico, piikkikaktus, jne.

Koeta muistaa milloin otit kuvan, jos et muistanut laittaa tageja. Hae vain omista kuvistasi, hae päivämäärän mukaan, hae kameran mukaan, jos kamerasi on vaihtunut jne. Mulla on lähes puoli miljoonaa kuvaa Flickrissä ja yleensä löydän haluamani kuvan aika nopeasti tai heti. Joskus voi mennä kauemmin, jos en kerta kaikkiaan keksi oikeaa tagia, tai kuvassa ei ole yhtään tagia.

3. HiOct

Rekisteröitynyt:
    10.06.2004
    Krmmhh, köh köh... Kenenkäs mopotti se meni tuossa äsken ohi aika lujaa ilman kuskia ja keula pystyssä.

4. kamelinvarvas

Rekisteröitynyt:
    26.12.2006
    No en varmasti katkaise karvaakaan! Mikä suakin vaivaa? :(
    Mikä on mies joka ei vitutustaan osaa pistää sanoiksi, tai ei edes yritä?
    Mä voin auttaa sua ilmaisemaan itseäs. Sun täytyy vaan täyttää puuttuvat kohdat:
    "Mä olen Behöv, hejssan. Tää on niinku mun ensimmäinen kerta tääl joten mää olen vähä ujo. Mua vituttaa kissat. K_ssat on siis niinku tooosi vittumaisii otuksii. Sit niiden omistajat on mua paremp-- eiku pahempia ku ne antaa kissojensa juosta vapaina vittuilemas mulle. Kissoil on niinku tooosi ärsyttävä katse jol ne niinku irvailee mulle "Vituttaaks sua paljo vai vähä ku sul ei oo häntää?" tai "Miltä se oikeasti tuntuu olla noin hidas?" Mää sit aina huutelen niille takas mut ne kävelee aina pois. Ihan ku niitä ei kiinnostais mitä mä ajattelen niist. Oikeastaan mä kadehdin kissoja ku ne o nii söpöjä ja välil mua ovelampia. Suoraan sanoen mä haluaisin itse olla kissa joku päivä."

:D

5. Pinay

Rekisteröitynyt:
    04.06.2010
    Käytän siis Flickriä CC-kuvien hakuun, joten tuohon nyt ei vaan voi kun muistella hyviä aikoja kun systeemi tehtiin toimivaksi - ei kauniiksi.

6. SÄ_OOT_KURWA!

Rekisteröitynyt:
    16.04.2013
    Oon opiskelija ja tänä vuonna tienannu alle 10ke. Ja ei, alle 2k brutto ei oo "ihan mukavasti"

7. kansaIainen

Rekisteröitynyt:
    11.05.2003
    Ai seesee-kuvien, no sitte! ookkei?

8. Pinay

Rekisteröitynyt:
    04.06.2010
    Linkki Flickriin ja vielä sitäkin paskempiin palveluihin? Thanks bro!

9. megaboo

Rekisteröitynyt:
    08.11.2010
    VITUN VITTU SAATANA VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111

Perkele, kun saa pitkän odotuksen jälkeen taas oikean pöytäkoneen kasaan, niin eihän se perkele edes toimi!!!!!!!!!!!!!! Vittu pitäkää tunkkine. En olis halunnutkaan vaihtaa tästä läppäristä pois. :rolleyes:

10. Estum

Rekisteröitynyt:
    11.07.2012
    Näistä asioista varusmiesten vanhemmat soittelevat varuskuntiin - "Älä sitten kerro meidän nuorelle" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Ei vittu, ei voi olla totta.
    Kuka tunnustaa, että omat vanhemmat kuuluu tuohon puusilmäjoukkoon :eek:
    Varmaan soiteltas Kannaksellekin ja kyseltäs, että "mites se nyt piikkilanka raapas nilkkaan",
    "oliko varmasti kypärä päässä, kun sattu tulilinjalle siellä riukupaskalla".
    Eiku "mites niin se meijän Sanna-Petteri ei pääse posliinille kakkimaan"
    Helvetti miten tyhmiä ihmiset on nykyään. Kouluihin soittelukin on jo vammaista touhua.

Sitten asiaan:
    Sulla eii oo tarpeeksi asennusöljyä :kippis:

11. Ernomies

Rekisteröitynyt:
    01.12.2000
    Katsoin eilen surkean leffan nimeltä Looper jota jotkut jopa ovat kehuneet. Tänään luin artikkelin jossa tuon elokuvan epäloogisuuksia ruodittiin. Sivuston oikeassa laidassa oli linkki artikkeliin nimeltä 15 Famous TV deaths tjsp. Kuvassa tietenkin Breaking Bad hahmo joka on elossa niissä jaksoissa joita katson Netflixista.

12. Pinay

Rekisteröitynyt:
    04.06.2010
    Kiitos kun tulit jakamaan tämän meidän muiden kanssa jotka myös vasta alkupäässä sarjaa ovat :kippis:

13. megaboo

Rekisteröitynyt:
    08.11.2010
    Näinpä varmaan. No ei kai se auta muuta ku uutta osaa kehiin. :kippis: :comp:

14. Mikkos

Rekisteröitynyt:
    01.01.2004
    7v vanhasta Fizz Devilistä hajos viimeinen venttiilikorkki eikä niitä enää saa mistää :(

15. Ernomies

Rekisteröitynyt:
    01.12.2000
    Et tiedä olenko olenko itsekin alussa, keskellä vai lopussa. Sarjoissa myös noita ihmisiä kuolee joten en käsitä miten jonkun katselukokemus voi kärsiä.

16. Pinay

Rekisteröitynyt:
    04.06.2010
    Et käsitä miten katselukokemus voi kärsiä (en kyllä itsekään), mutta silti tämä vituttaa sinua :confused:

17. Ernomies

Rekisteröitynyt:
    01.12.2000
    Voin kyllä kertoa sinullekin kuka kuolee niin ehkä sitten ymmärrät?

18. Pinay

Rekisteröitynyt:
    04.06.2010
    No kerro ihmeessä? Se kaljupää? :confused:

19. Shadess

Rekisteröitynyt:
    03.05.2003
    Ampparit.comin sanasuodatin sallii vain 200 merkkiä, joka tullut täyteen aikoja sitten.
    Ei voi välttää kuningasperhe uutisia :(

20. atk-asiantuntia

Rekisteröitynyt:
    18.11.2008
    Muutin viime viikon torstaina uuteen kämppään Ouluun, Koskelaan. Auto hävisi pihasta su-ma välisenä yönä.. kuinka helekkarin huono tuuri voi ihmisellä olla. Ei mikään järin kallis auto, mutta nyt ei ole sitten mitään kulkupeliä millä käydä töissä 20km päässä..

Kuva kyseisestä autosta:
    Saa ilmotella vaikka kytille jos sattuu jossain päin näkemään..

21. Nerdbuster

Rekisteröitynyt:
    18.07.2013
    jumalauta kun pää räjähtää töissä. olen aika kriittisellä paikalla ja nyt kesällä tuntuu vastuu ihan rinnassa :S

22. Catrik

Rekisteröitynyt:
    15.03.2008
    Osanottoni :( Varkaudet vituttaa kyllä ainaki itseäni aina, riippumatta tavaran arvosta. Eniten vitutti kun 200e mopo varastettiin, siinä oli itse tekemäni virtalukko jota ei pystynyt murtamaan ilman rälläkkää. Siis jos mopon omat runkokiinnikkeet olisi kestäneet, lukkoviritielmä löytyi muuten ehjänä :rolleyes: Sen jälkeen se olikin sitten isolla ketjulla puussa kiinni. Taidankin laittaa sen pitkään suunnittelemani GPS seuruantalaitteen autoon tilaukseen + pari piilokytkintä lisäksi.

23. Blizzard-

Rekisteröitynyt:
    21.09.2009
    Työt. Tai tässä tapauksessa kesätyöt :smoke: Tuntuu kun ei tekisi mitään hyödyllistä tai tärkeetä, en osaa edes selittää. Tietty niitä tuotteita tarvitaan, mutta kun ei itse niitä käytössä näe missään niin tuntuu vaan turhalta. Metalliteollisuudessa ollaan. No, eipä tuolla enää kauan tarvi olla :D

Ja kun se menee vielä perseilyks, hommat ei oo sitä mitä on sovittu.

Viimeksi muokattu: 23.07.2013
  24. avr

Rekisteröitynyt:
    02.08.2006
    Nyt alkaa lievästi sanottuna nyppimään. Perjantaina joku tömäytti auton takapuskuriin, ja nyt alkaa vakuutusrumba, että korjataanko auto vastapuolen vakuutuksista vai meneekö lunastukseen. Lunariin jos menee niin tuskin paljoa saa.
    Ja nyt näyttää siltä, että posti on hukannut paketin jossa oli läppäri tulossa. Eikä tietenkään vakuutettuna, eli jollei sitä löydy niin muutama satanen menee siinäkin kankkulan kaivoon. Lisäksi töissä ollut projekti, jonka piti olla helppo, mutta ongelmia on riittänyt.
    Näyttää noita vitutuksen aiheita tulevan aina nipullinen kerrallaan. No onneksi alkaa edes kesäloma lähipäivinä :kippis:

25. LennuP

Rekisteröitynyt:
    04.10.2005
    Vituttaa tää saatanan palsta.. Kirjoitat pitkää tekstiä ja sivusto heittää sut vittuun "juu et ole kirjautunut sisään" ja sinne meni sekin kirjoitus.. enkä varmasti kirjoita uudestaan.

mikä ihme siinä on että kirjoittaminen ei ole "aktiivista oleilua" voisiko tähän saada jotain muutosta HÄ?! (kaikki ei kirjoita/ajattele nopeasti)
    P.S Juu juu en rupea kirjoittamaan tekstiä jonnekin notepadille tai muulle hanuriohjelmalle ja sieltä pastettamaan..

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen