Kattotuuletin kaukoohjaimella

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Porshe, 25.05.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Porshe

Rekisteröitynyt:
    19.05.2007
    Tulipa tilattua clas ohlsonilta kattotuuletin mutta sitten kun paketin sain niin päätinkin että haluan siihen kaukosäätimen ja mieluusti portaattomalla säädöllä. Ei tietty ole pakollinen tuo portaaton säätö mutta plussaa tulisi siitä!

Onko murolaisilla tietoa mistä saisin tuollaisen kauko-ohjattavan kattotuulettimen?

Yhden löysin jo mutta siinä ei näyttäisi olevan valaisinta: Cottex C901

Muuten tuo olisi kyllä passelihintainen ja näköinen. Ehdotuksia?

2. Marjukka

Rekisteröitynyt:
    01.04.2013
    Mut jäbähän on jäbä?

Sent from my iPhone using Tapatalk

3. superuser

Rekisteröitynyt:
    14.06.2001
    Monia kiinnostaisi kyllä, ainakin jossei mitään älyttömiä joutuisi maksamaan perustekniikasta. Joku kyllä varmaan tällä palstalla osaisi vaikka puoliunissaan toteuttaa moisen mutta onko itsetehty viritelmä sitten sallittua(paloturvallista) on vähän siinä ja siinä...

Helpoimmalla ja halvimmalla pääset luultavasti lattiatuulettimen kanssa, johon sen kaukosäätimenkin voi suoraan ostaa laittaa pistokerasiaan parillakympillä jos semmoisen haluaa :)

Lisäystä: tämmöisen http://www.kauppasatama.fi/?tuote=SF-6718&cid=1200800 tilasin itse. Tietty jos sattuu olemaan Biltema lähellä niin sieltä saa hyvän halvalla.

Viimeksi muokattu: 27.05.2013
  4. Powertrippin

Rekisteröitynyt:
    29.02.2012
    Ei nyt ratkaise tätä sinun ongelmaa mitenkään, mutta itse olen miettinyt että koskahan bluetoothilla tai vastaavalla ohjattavia sähkölaitteita alkaa ilmestymään. Periaatehan olisi hyvinkin simppeli: tehdään rasia jossa on sähköjohdoille sisaan- ja ulostulot, rasia ohjelmoidaan toimivaksi bluetoothilla, eli periaatteessa sillä ohjataan koska virta on päällä/pois. Puhelimeen aplikaatio, johon noita härpäkkeitä voi itse naittaa ja nimetä esim. kattotuulettimeksi. Sieltä aplikaatiosta sitten vain valitaan onko vehje päällä tai pois.

5. Toipis

Rekisteröitynyt:
    28.11.2003
    tuolla johdoton onnistuu ainakin ON/OFF kytkentä aika helposti. Mulla on noilla tehty valaistus olohuoneessa ja makkarissa.

EDIT: tuossa UKO-1000S on 1000W ohjaus ja myös maininta että asennuksen saa suorittaa vain valtuutettu sähköasentaja.

6. Makylator

Rekisteröitynyt:
    27.11.2000
  7. Jombe Banned

Rekisteröitynyt:
    06.07.2003
    Bluetooth-laitteen valmistus vaatii lisenssimaksun, eli tuskin kauhean yleiseksi koskaan tulee. Muita tekniikoita toki on.

8. John Doe

Rekisteröitynyt:
    09.07.1999
    Z-wave on aika kova noissa homeautomation-jutuissa.

9. puolinelssoni

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari