1. Vain 14 vrk rekisteröityneenä olleet käyttäjät voivat lisätä ilmoituksia kauppa-alueelle.
    Poista ilmoitus

Lahjoitetaan Kannettavia tietokoneita, pari videotykkiä [Espoo]

Viestiketju alueella 'Lahjoitetaan tavaraa' , aloittaja shield_of_hope, 26.04.2018.

1. shield_of_hope

Rekisteröitynyt:
    05.07.2012
    Tuote: 
    Kasa vanhoja läppäreitä
    Kunto: 
    Heikko
    Maksutapa: 
    • Tilisiirto
    Toimitustapa: 
    • Posti
    • Nouto
    Kevätsiivouksen yhteydessä pitäisi hävittää huonoimmasta päästä tavaroita, mutta ehkä nämä vielä kelpaisivat jollekin varaosiksi?

HP Compaq 8710w
    Kun tämä minulle päätyi, niin siitä oli jo purettu osia pois. Akku, pohjan luukut, Wi-Fi-kortti ja jopa jäähdytin olivat kadonneet.
    InFocus DQ-3120
    Toimiva videotykki alhaisella 800x600-resoluutiolla. Mukaan tulee M1-DA to VGA -kaapeli, tykissä nimittäin ei ole normaalia VGA- tai DVI-liitintä. S-Video ja komposiittiliitännät toki löytyvät.
    Dell 3400MP
    Edellistä modernimpi ja pienempi projektori 1024x768-resoluutiolla. Lamppu on rikki ja tuuletin pitää aika kovaa ääntä. Tässäkään ei ole VGA- tai DVI-liitäntöjä, vaan tuo ikävä M1-DA, joten suosittelen viemään molemmat tykit. Minulla ei ole toista kaapelia tähän.
    Panasonic Lumix DMC-FX01
    Toimiva digikamera, mutta akku puuttuu. Lisäksi kamera ei tunnista uusia SDHC-muistikortteja, vaan korkeintaan 2 GB vanhat SD-kortit kelpaavat.
    Medal of Honor: Allied Assault: Spearhead
    Vaatii alkuperäisen Medal of Honor: Allied Assault -pelin toimiakseen.​
    Dell Latitude D630
    Siistikuntoinen kone lukuun ottamatta kiintolevyn luukun puuttumista. Akkukin toimii, mutta kuvaa ei tule. Tiedän varsin hyvin, missä vika on (näytönohjainpiiri on irronnut juotoksistaan) ja olen tämän jo kerran korjannut, mutta toista kertaa en enää jaksaisi purkaa koko konetta palasiksi.​

Dell Latitude D620
    Yrittää käynnistyä, mutta valot sammuvat parin sekunnin jälkeen. Kiintolevyn luukku ja akku puuttuvat. Iso osa komponenteista näyttäisi olevan vaihtokelpoisia D630:n kanssa.​

Dell Latitude E4200
    Käynnistyy, mutta kuvassa näkyy pystysuuntaisia raitoja. Todennäköisesti näyttöpaneeli pitäisi vaihtaa. Koneen mukaan tulee pohjaan kiinnitettävä lisäakku.​

Dell XPS M1210
    Toimiva kone, mutta akku ja pohjan luukut puuttuvat.​

Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile U9200
    Toimiva kone, mutta akku puuttuu.​

Fujitsu-Siemens Amilo Pi 1536
    Hieman kuluneen näköinen, ja näytössä on vasemmalla puolella pari pystyraitaa. Paneeli ei ole läheskään niin pahasti vioittunut kuin pikku-Dellissä, mutta on se silti häiritsevän näköinen. Akku on täysin kuollut.​

Toshiba Tecra M3
    Koneen design on minusta todella vanhanaikainen. Käyttää suhteellisen harvinaista 15V 5A poweria isokokoisella liittimellä. BIOS ei tue USB-tikulta boottaamista ja muutenkin asetusvalikko on kuin suoraan 80-luvun tietokoneista.​

Apple MacBook "Core 2 Duo" 1.83 13"
    En ole päässyt testaamaan tätä, koska ainoa yhteensopiva powerini on rikki, ja akku on poistettu. Läppärin kuoret on avattu, joten se saattaa olla viallinen.​

Annan läppärit pois ilman powereita ja kiintolevyjä. Muutaman pienen muistikamman voin antaa mukaan testaamista varten. Fujitsuja varten minulla tosin saattaisi olla yksi ylimääräinen poweri, ja vanhan mallisen Applen Magsafe-laturin saa toki Macbookin mukaan, jos joku haluaa ottaa siitä johdon.

Viimeksi muokattu: 27.05.2018
  2. Xtremerr

Rekisteröitynyt:
    21.11.2014
    Laitoin YV:tä

Viimeksi muokattu: 26.04.2018
  3. k7v

Rekisteröitynyt:
    22.01.2002
    Voin noutaa jos xtremerr ei ota kaikkia. Erityisesti tuo Toshiba kiinnosti.

4. -samu-

Rekisteröitynyt:
    11.02.2015
    Macbookin voisin noutaa jos ei mennyt vielä.

5. hubis

Rekisteröitynyt:
    17.12.2002
    Löytyisikö ehkä poweria tähän?

Fujitsu-Siemens Esprimo Mobile U9200
    Toimiva kone, mutta akku puuttuu.

6. shield_of_hope

Rekisteröitynyt:
    05.07.2012
    Xtremerr sai muut läppärit paitsi 8710w:n. Siitä puuttuu sen verran paljon osia, että tarvittaisiin käytännössä toinen samanlainen, jotta niistä saisi tehtyä yhden toimivan.

Pahoittelut siitä, etten lähtenyt jakamaan noita tavaroita useammalle henkilölle. Kun olin jo luvannut koko kasan yhdelle, en lähtenyt enää jakamaan sitä, etenkin kun noutojen sopiminen useamman henkilön kanssa tuottaisi minulle huomattavasti lisää vaivaa.

7. möykky13

Rekisteröitynyt:
    30.01.2018
    8710w kelpaa tänne.

8. shield_of_hope

Rekisteröitynyt:
    05.07.2012
    Vieläkö kiinnostaa? Lisäsin muutakin tavaraa poistolistalle.

9. Jesg0un

Rekisteröitynyt:
    04.10.2011
    InFocus DQ-3120 kiinnostaisi jos on vielä jäljellä ja jos postitus onnistuu, pistin YV

Viimeksi muokattu: 28.05.2018
  10. Mel

Rekisteröitynyt:
    17.09.2006
    8710w mulle jos on vielä.

11. möykky13

Rekisteröitynyt:
    30.01.2018
    Vielä kiinnostaa.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna