Käytetty auto 5000€-9000€?

Viestiketju alueella 'Autot ja muut moottoriajoneuvot' , aloittaja NiFa-san, 07.07.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. NiFa-san

Rekisteröitynyt:
    19.11.2005
    Moi.

Haussa olisi hyvä ja vähävikainen vähintään 1.6l bensakoneella ja manuaalivaihteilla varustettu porrasperä hintaluokassa 5000€-9000€.

Olen katsellut nettiautosta tarjontaa ja olen nyt kahden vaiheilla ottaisinko -07 Corollan vai -06 Passatin, muista merkeistä en oikein löytynyt omaan makuuni sopivaa porrasperäistä mallia, toki saa ehdottaa jotain muutakin mallia/merkkiä.

Corolla on ehkä enemmän omaan makuuni ulkonäöllisesti, mutta Passateissa näyttäisi olevan enemmän varusteita ja ominaisuuksia, mutta itseäni mietityttää Volkkarin tekniikan kestävyys ja korjauskustannukset sekä kuinka helppoa niissä on itse vaihtaa osia?

http://www.nettiauto.com/toyota/corolla/8127598
    http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/8029140

2. Karban

Rekisteröitynyt:
    27.05.2001
    Tuo 2.0 FSI taitaa olla ihan ok kone, mutta jos pitäisi itse noilla spekseillä lähteä ostoksille niin Corolla. Varsinkin jos se vielä silmää miellyttää enemmän.

3. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Miksei Avensis valikoitunut mukaan? Passatin kanssa samaa kokoluokkaa.

4. NiFa-san

Rekisteröitynyt:
    19.11.2005
    Avensiksen moutoilu ei vain oikein istu omaan makuuni vaikka muuten varmaan ihan hyvä auto sekin.

5. KLF

Rekisteröitynyt:
    06.10.1999
    Koeajolle sitten vaan. Mutsilla on joku tuon ikäluokan corolla ja itseltä se jäis liikkeeseen ajoepämukavuuden vuoksi, eli nimenomaan makuasia.

6. Diaz\

Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Joo, onhan se kyllä kertaluokkaa tota Corollaa rumempi ja uudemmat maksaa sitten liikaa.

Itse koeajaisin kummatkin, en ole kummankaanlaista koskaan ajanut niin en tiedä muuta kun sen ainaisen valituksen Toyotan tunnottomuudesta. Sekin on sellainen asia että toiset tykkää ja toiset ei.

7. hermannipelle

Rekisteröitynyt:
    01.04.2013
    Corolla on parempi kuin Avensis katsastustilastoissa tai siinä Corollan rinnalla notkuu, mutta yleensä aina huonompi kuin Corolla. Passat on sitten siinä listalla paaljon alempana.

8. NiFa-san

Rekisteröitynyt:
    19.11.2005
    Pitää varmaan käydä koeajamassa molemmat, mutta luulen, että valinta kallistuu lopulta kuitenkin Corollaan halvempien käyttökustannuksien vuoksi.

9. MizzO

Rekisteröitynyt:
    25.02.2007
    Yksi hyvä valinta voisi olla Honda Accord. Niillä ajetaan todella monella 400tkm tuntumaan.

10. oh9juty

Rekisteröitynyt:
    25.06.2001
  11. Taski

Rekisteröitynyt:
    22.11.2006
    Ei nyt tulisi itselle ihan ensimmäiseksi mieleen ostaa tuollaista pölynimuria moiseen ajosuoritteeseen vaan vaikka joku b8 koppainen 2.0tdi manuaali a4 vaikka ennemmin.

W211 e-mersu, jollain 4-mukisella cdi:llä niin on aika varmaa ajoa sekin? Tuollainen 208 on about epämukavin vehje ajella noinkin paljon vuoteen.

Volvoja saa halvalla ja niissä ei arvo putoa kilometrien myötä samaan tahtiin. Etsi vaikka pienimmillä kilsoilla oleva s80 mk2 minkä löydät tuohon rahaan ja katso että jakopää ja laatikon öljyt on vaihdettu.

Myin pari vuotta sitten oman 220tkm ajetun 2008 S80 D5 automaatin aktiivivakkarilla ja webastolla 10800e:llä, luulisi että tänä päivänä hinnat vielä tippuneet pari tonnia. Näissä jännästi ei tunnu kysyntä loppuvan vaikka kilsat alkaisi vitosella. Volvon oma vitoskone on pomminvarma ja tuollainen on aika mukava matkalehmä. Ei sillä mitään urheilusuorituksia vedetä mutta maantietä nielee aika huolettomasti.

Viimeksi muokattu: 09.09.2019

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi