Jussi Halla-aho siirtyy sanoista tekoihin

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja OikeistoMuro, 19.08.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. cam70

Rekisteröitynyt:
    31.10.2006
    Tämä on hyvin yksinkertaista. Jokainen, joka kannattaa nykyisen kaltaista maahanmuuttoa on osasyyllinen. Minä esim. estäisin muslimimaahanmuuton, joten en ole osasyyllinen. Mieluummin mua voi pitää rasistina kuin raiskaajien maahanmuuton kannustajina.

kusiainen ja Ilkko2 tykkäävät tästä.
  2. julla

Rekisteröitynyt:
    23.09.2007
    Ei nyt sentään pelkkä mielipide tee osasyylliseksi. Minun mielestäni ei pidä tälle linjalle lähteä.
    Mutta jos aktiivisesti levittää punaviher unelma-ideologiaa verkossa ja IRL, niin kyllä minäkin sanoisin että jonkinlainen ainakin moraalinen vastuu siitä tulee.

3. SniperFin

Rekisteröitynyt:
    08.08.2002
    Just näin, se moraalinen vastuu tulee ihan pakosta jos näin toimii, sehän on täysin selvää.
    Aivan samoin tulee moraalinen vastuu jos aktiivisesti esim. ajaa sitä että turvapaikanhakijoiden määrää vähennetään, siinä joku ihan varmasti kärsii myös.
    Siinä päädytään lopulta niihin omiin arvotuksiin, onko valmis hyväksymään kohonneen rikollisuuden ja lasten lisääntyvän hyväksikäytön hintana siitä
    että saa pelastettua muutaman (muutamalla tarkoitan sitä että se määrä on kuitenkin vain pisara meressä kun katsotaan sitä määrää joka tänne olisi tulossa) turvaa kaipaavan ihmisen vai ei.
    Itse olen päinvastaista mieltä, koska fakta on kuitenkin se, että niitä tulijoita on loputtomiin ja ratkaisuna ongelmiin jotka noita turvapaikanhakijoita tuottavat
    ei ole se että niitä ihmisiä roudataan isot määrät eurooppaan, varsinkin kun tiedetään kuinka meidän ja heidän kulttuurilliset erot törmäävät ja aiheuttavat todella paljon
    suurta harmia täällä.
    Elämä on epäreilua ja kaikilla ei mene koskaan hyvin, jos rupeaa kaikkien ihmisten ongelmia ottamaan omaksi taakakseen niin saa vetää itsensä kaulakiikkuun samantien.
    Minä huolehdin mielummin läheisistäni ja laajemmassa mittakaavassa suomalaisista, siinäkin riittää kyllä sarkaa riittävästi.
    Tietty rajattu määrä naisia ja lapsia sekä kelvollisiksi havaittuja miehiä (esim. salman rushdie) on ihan ok omasta puolestani.

Ilkko2 ja Blackstone tykkäävät tästä.
  4. lolleropallero

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Jahas, täällä vihapuolueen fanipojat saarnaavat moraalisesta vastuusta. Silti epäonnistuvat kertomaan, mitä ne konkreettiset teot ovat, joiden perusteella esim. minä olisin edes ”moraalisessa vastuussa” yhdestäkään raiskauksesta. No, puhetta tähän maailmaan mahtuu, samoin ko. puolueen asialistalle. Siihen se sitten jääkin. Ihan kalifinsa näköinen puolue. Ja fanipojat.

5. julla

Rekisteröitynyt:
    23.09.2007
    Tuossa yllähän sen juuri sanoin milloin minun mielestäni on jonkinlaista moraalista vastuuta raiskauksista. Ilmeisesti oma vihasi on sumentanut näön.

Ilkko2 tykkää tästä.
  6. beatme

Rekisteröitynyt:
    24.04.2013
    Saan siis sanoa, että olet osasyyllinen kaikkiin pakolaisten kuolemiin muslimimaissa, koska et halua auttaa.

7. electron06

Rekisteröitynyt:
    12.11.2006
    Siirtelet tolppia.

8. Blackstone

Rekisteröitynyt:
    11.10.2002
    Sano vaan ihan vapaasti. Meitä on täällä ainakin 2. Koko maailmaa ei pystytä pelastamaan, joten ei tässä paljon omatunto kolkuttele vaikka jäis muutama musu tulematta.

9. lolleropallero

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Mikä viha? Ei minun tarvitse vihata.
    Mitä on se mainitsemasi ”punaviher unelmaideologia” ja miten se liittyy esim. minuun? Määrittelisitkö myös vähän tarkemmin, mitä tarkoitat ”aktiivisella levittämisellä”? Missä kaikkialla muualla minä levitän sitä mainitsemaasi ideologiaa? Haluaisin saada myös edes jonkinlaisen käsityksen siitä, miten levitän sitä edes täällä. Riittääkö siihen, etten ole persu?

10. beatme

Rekisteröitynyt:
    24.04.2013
    Ai tää hissi kulkee vain yhteen suuntaan?

11. beatme

Rekisteröitynyt:
    24.04.2013
    Suoraselkäinen miehen vastaus. Arvostan oikeasti ettei mennyt kiertelyksi ja kaarteluksi.

12. julla

Rekisteröitynyt:
    23.09.2007
    Se on loputon vänkkääminen lähteä tätä selittämään sinulle, kun et kuitenkaan myönnä mitään ja väität vastaan. Et myönnä edes ilmiselvää persuvihaasi.
    Toisekseen en erikseen maininnut sinua, joten jätän tämän vänkkäämisen väliin.

13. beatme

Rekisteröitynyt:
    24.04.2013
    Eli yksinkertaistaen logiikka menee:

"Ole eri mieltä asioista kuin persut, niin kannatat ja olet syyllinen jokaiseen mamun tekemään rikokseen."

Loppu.

14. julla

Rekisteröitynyt:
    23.09.2007
    Onneksi olkoon. Ihan päin *ittua meni taas ymmärrys siitä mitä sanoin. :D Toinen lukihäiriöinen näköjään.
    Lähdetään nyt siitä että minä sanoin että pelkkä mielipide ei tee kenestäkään syyllistä mihinkään. Minä vastaan vain omista sanomisistani, joten älä laita sanoja minun suuhuni.

Viimeksi muokattu: 20.12.2018
  15. beatme

Rekisteröitynyt:
    24.04.2013
    No vastaa sitten uudestaan siihen, mitä hän kysyi sinulta.

"Riittääkö siihen, etten ole persu?"

- " Et myönnä edes ilmiselvää persuvihaasi."

Kovasti tuntuu asia pyörivän persujen ympärillä, mutta saa toki selventää.

16. Ilkko2

Rekisteröitynyt:
    11.09.2013
    Saathan sinä ajtella mitä haluaa, mitä minulta kyselet. Suomalaiset eivät ole mediakriittisiä, eikä suuri osa tiedä juuri mitään ympäröivästä maailmasta, uskovat sokeasti tiedotusvälineitä. Se on totta, että punavihervassari populistit tarvitsevat medialukutaidottomia, jotka uskovat niiden propagandaa.

17. lolleropallero

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Näin se menee.

Ei se ole minun myöntämisestäni kiinni, jos pyydän sinulta perusteluja väitteeseesi.
    Minun suhtautumiseni persuihin ei ole vihaa vaan antipatiaa. Kaksi hyvin eri asiaa.
    Et maininnut erikseen minua, mutta päätit vastata viestiin, jossa kyselin, mitä konkreettista olen tehnyt ollakseni ”moraalisesti vastuussa” raiskauksista.

Mutta jatka vain valitsemallasi linjalla. Kaiken erilaisen näkeminen punavihreänä saattaa kuitenkin olla oire jostain vakavammasta.

18. julla

Rekisteröitynyt:
    23.09.2007
    Ihme trollailua. Tuollahan minun mielipiteeni on viestissä #27402. En puhunut siinä yhteydessä persuista yhtään mitään.

19. Ilkko2

Rekisteröitynyt:
    11.09.2013
    Sinä ja lolleropallerohan "pyöritte persujen ympärillä" joka ketjussa haukkumassa persuja ja Halla-ahoa, et ole vieläkään kertonut mistä sairaalloinen persuvihasi johtuu. Puhuttiin vaikka "siitä ja sen kesävyydestä", persuvihaajat eivät tajua vaan vänkäävät persuista. Jostain syystä kaikilla forumeilla äänekkäimmät persuvihaajat vaikuttavat aika erikoisilta tapauksilta.

electron06 tykkää tästä.
  20. Ilkko2

Rekisteröitynyt:
    11.09.2013
    Lolleropallerohan tietääkin mistä vakavammasta on kysymys persuvihassa ja sen esille tuomisesta jokaisessa ketjussa.

21. Ilkko2

Rekisteröitynyt:
    11.09.2013
    Kuin hämmästyit, sehän noiden taktiikka on aina ollut, laitetaan sanoja suuhun ja torjutaan olkiukkoja. Täytyne laittaa pahimmat noista ignoreen ei jaksa lukea fakki-idiotismia, sama levy niillä pyörii ketjusta ja kommentista toiseen.

22. julla

Rekisteröitynyt:
    23.09.2007
    :D
    Paremmat ihmiset(tm) eivät vihaa, he tuntevat voimakasta kroonista antipatiaa. :rofl:

Ilkko2 tykkää tästä.
  23. innos

Rekisteröitynyt:
    05.09.2001
    Eikös se mennytkään vielä näin:
    "Ole samaa mieltä asioista kuin persut, niin yllytät ja radikalisoit mamun tekemään rikoksen."

Damned if you do, damned if you don't, jne. Voitaisko jo zoomata ihan niihin tiettyihin tarkkoihin mielipiteisiin, eli mikä tarkoittaa mitä ja mikä johtaa mihin, eikä vain levitellä negaatio-käsiä. Helkkarin tylsää pelleillä vain sillä kuinka eri sitä ja eri tätä, mutta yksityiskohtia ei kosketella.

- Balaclava kielletty julkisissa paikoissa = sakki vihaa erilaisia pipoja.
    - Pallien vilauttelu julkisesti kielletty = sakki vihaa erilaisia vaatteita.
    - Kännissä ördääminen halveksuttavaa toimintaa = sakki vihaa erilaista hauskanpitoa.
    - Joutavan paskan lukeminen foorumilla on ajanhukkaa = sakki vihaa erilaisia mielipiteitä.

24. lolleropallero

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Paremmista ihmisistä en tiedä, mutta itse en koe minkäänlaista vihaa persuja kohtaan. Fanipoikia kohtaan tunnen sääliä, puoluetta ja sen sketsihahmoja kohtaan antipatiaa.

25. lolleropallero

Rekisteröitynyt:
    31.05.2017
    Tätä mä olen yrittänyt kysyä useaan otteeseen, mutta ei ole vielä löytynyt uskallusta tarttua haasteeseen. Monta kertaa olen kysynyt, että mikä tekee minusta fanipoikien silmissä punavihreän ja sitä, että mitkä konkreettiset tekoni saattavat minut vastuuseen tai ”moraaliseen vastuuseen” muiden raiskauksista. Tässä kohtaa yleensä ruvetaan keksimään uusia sääntöjä ja kiertelemään aihetta kuin kissa kuumaa puuroa. Sen enempää en toki persulta edes odota.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen