Jokainen känni on edellistä huonompi?

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Horge, 05.01.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Horge

Rekisteröitynyt:
    11.09.2008
    No tässäpä se kylmä totuus varmaan tulikin. Saapa nähdä, nyt aion korkata viinaa. :smoke: Semmoinen mielikuva mulla on, et kofeiinin kanssa nautittuna känni ei jotenkin iskisi yhtä hyvin. Muutaman kerran oon lantraillut energiajuomalla... Kokikseen ajattelin sekoittaa, toivottavasti se ei paljoa vie fiilistä. Voi olla et kuvittelin vaan, mut kofeiinihan on kuitenkin piriste siinä mis alkoholi enemmänkin depressantti...

Viimeksi muokattu: 26.10.2014
  2. mattipappa

Rekisteröitynyt:
    24.03.2001
    Ennen pysty juomaan montakin päivää putkeen ja pitämään hauskaa mutta nykyään jos juo toisena päivänä niin alkaa väsyttämään aika paljon oikeen huomaa jos vaikka krapulapäivänä hiljalleen tissuttelee ja ottanut vaikka päiväunet ja sitten parin tunnin tauon jälkeen juo bissen niin virkistynyt olo muuttuu väsymykseksi välittömästi. Vaatii nousuhumalaa jotta pysyisi virkeänä ja nousuhumalaahan on tunnetusti vaikea pitää yllä kovin pitkää aikaa ellei sitten kiristä tahtia koko ajan.

3. yannara

Rekisteröitynyt:
    28.04.2003
    Enpä ole koskaan WoW-fiilistä odottanut alkoholista tulevan, vaan enemmän semmosta rentoutumista ja työkiireiden poistoa. Ehkä teininä tuli kiksit saatua, mutta ei enää pitkään aikaan, ja hyvä niin. Mä juon pelkkää olutta, ja ihan puhtaasti sen maun takia. Tissuttelen usein, mutta se jää siihen pariin kaljaan, ellei lauantaina oteta vähän enemmän, mutta kuitenkin hillitysti.

4. Horge

Rekisteröitynyt:
    11.09.2008
    Pari päivää sitte tuli otettua muutama olut (5), jossain vaiheessa tuli semmoinen kiva nousukänni mutta alle puolessa tunnissa se muuttui tunkkaiseks ja mitäänsanomattomaks. Kyllä rupee hohto menemään ryyppäämisestä. :smoke:

5. MikkiK

Rekisteröitynyt:
    01.06.2002
    Kerrotaans nyt lyhyesti omat kokemukset. Koska vähän samaa fiilistä ollu alkon kanssa, eli känniin kyllä tulee, mutta ei ole sitten kuitenkaan hauskaa.
    Sinällään tietysti huono esimerkki, koska alkoholia on kulauteltu kurkusta alas pahimmillaan semmosta >100 annoksen viikkotahtia.
    Nytten kun on lopettanut kokonaan viikkoisin tapahtuvan "tissuttelun", ja viikonloputkin on enemmän selviä kuin kännissä. Huomannu että kuudella (0,5) oluella saa kavereiden kanssa rupatellessa kivan rentoutumisen, ihan vaikka oltais klo 18-04 jauhamassa paskaa. Itseasiassa jopa mukavampi fiilis pienellä määrällä juomaa.

6. jzzo

Rekisteröitynyt:
    30.06.2003
    Parhaat kännit tuli vedettyä joskus lukioaikoina. Hyvä porukka, helvetin hienot fiilikset aina, ns. yhteenkuuluvuuden tunne kavereiden ja maailman kanssa. Yliopiston alkuvaiheessa oli muutamat ihan jees setit kanssa, muttei koskaan oikein enää samanlaisia fiiliksiä kun silloin joskus (tm). Nykyään melko harvoin tulee kännit otettua, ihan ok fiilikset mutta silti aina kaipaa silloin noita lukioaikoja. Ehkä aika on vaan kullannut muistot, välillä haikea fiilis.

7. Ikkunanpesijä

Rekisteröitynyt:
    04.09.2011
    Sama juttu :) tulee välillä haikailtua "vanhoja" hyviä aikoja. Toisaalta luultavasti ne parhaat muistot itsellä ovat juuri joitain mökkireissuja jne. jotka ovat sitten kullanneet muistot. Normaalit keikat nuorempanakin oli kuitenkin sitä peruskänniä ja Onnelassa istumista ja 97 % varmuudella yksin lähtemistä kotiin :D Eli perus kauraa.

8. Paplo

Rekisteröitynyt:
    15.12.2012
    Te olette pojat kasvaneet aikuisiksi.

Ei jaksa enää. Perhe on tärkeämpi eikä se ole yhtään valehtelua. Kaljaa kyllä tykkään juoda, mutta en pidä siitä häiritseväst olotilasta, jota humalaksi kutsutaan. Voi jospa joku keksisi kolmosoluen makuisen alkoholittoman oluen, mutta faktahan on että nimenomaan alkoholi tekee sen maun oluessa.

9. RantuRambo

Rekisteröitynyt:
    25.12.2012
    Tylsä ainehan alkoholi on. Ei sitä jaksa.

Jos juo "riittävästi" olo on hetken ok, mutta loppuilta menee nuokkuessa. Seuraava päivä on painajainen.

Jos juo vähemmän, mitään ei tunnu missään.

Itse snobbailen nykyään pelkästään viinien kanssa ruoan yhteydessä. Muuten alkoholi ei kiinnosta lainkaan.

En ymmärrä miten jotkut saavat elämän kulumaan tuon aineen parissa.

10. terska83

Rekisteröitynyt:
    15.03.2013
    piti iha rekistöröityä. koska en ymmärrä miten voi sanoa et alkoholi on tylsää. aina sattuu ja tapahtuu. kyllä, toiminta tapani on juoda aikasta tappiin tai ei ollenkaa. muuten elän hyvin urheilevaa elämää. eli 2 kertaa kk max todellakin max. voi mennä pitempiäkin aikoja ilman. mut ilman alkoholia elämä olisi tylsääkin tylsempää. olen 30v ja aikalailla alkoholiaika tuo elämääni ja on aina tuonut vaatiman säpinät, ja myönnän varmaan vika on itsessä mutta silti. vain kännissä naisia tulee, säpinät syntyy, säpinät loppuu, mutmut... nyt lähen jatkamaan kännejä.

11. patamon-

Rekisteröitynyt:
    07.11.2005
    Itse olen huomannut sen, että on muuttunut erittäin kyyniseksi. Aina pitää yrittää suhtautua jotenkin negatiivisesti. Ennen illat koostui hirveästä kasasta alkoholia ja hurjasta koheltamisesta. Eikä kenelläkään ollut mitään järkevää asiaa. Onko se paha asia, että tämä muutos on tapahtunut. Sitä en osaa sanoa. Jotenkin vain nykyään on vaikea asennoitua samalla asenteella. Tämä ei rajoitu alkoholiin vaan sama pätee peleihin, elokuviin jne. Kai se on vai sitä aikuistumista. Poikkeuksena nämä "mökkireissut" jotka ovat sitten ihan samanlaista apinointia, mitä oli juuri silloin kun ensi kertoja oli kännissä.

12. Ernomies

Rekisteröitynyt:
    01.12.2000
    Erilainen nuori ilmoittautuu. Aikoinaan absolutisti, sitten meni max 1-2 annosta/kk, viime keväästä/kesästä lähtien 1-2 annosta/vko. Ja ikäähän on se kolkyt.

Ei ole mitään sietokykyä muodostunut ja olen hoikka(76kg) niin yksi olut tuntuu jo selvästi.

13. Tuupo79

Rekisteröitynyt:
    13.05.2011
    Täysin henkilökohtaista. Ei kannata juoda jos ei kolahda. Itse en nuorempana (alle 25v) juuri perustanut alkomahoolista, eikä tullut juurikaan otettua. Hormoonit varmaan hyrräsivät senkin edestä. Nyt kun tällainen vanha käppänä, niin arjesta tulee paettua viinan voimalla. Tästä minä nautin!

disclaimer: Ei tosiaan kannata juoda jos päihde ei ns. toimi. Ihmiset ovat erilaisia ja sitä rataa...

14. _o/ ALTTERI \o_

Rekisteröitynyt:
    07.01.2004
    Oluet on aika huono mittari annoksina, pahimmillaan se ei nouse päähän ollenkaan, mut krapula tulee silti :smoke:

Ihminen muuttuu kyllä ryypätessä, kun juo tarpeeks ja alkaa maksa sanoon poks, kuulemma 1 olut riittää senjälkeen "hyvään fiilikseen"

Pirtu on hyvää ainetta, sillä pääsee vauhtiin ja yleensä ainakaan itse en saa krapulaa, huononapuolena, sitä tulee juotua helposti liikaa :D

15. kamelinvarvas

Rekisteröitynyt:
    26.12.2006
    Salaliitostahan tässä on tietysti kysymys. Alkoholin määrää juomissa on vähennetty vaivihkaa vuosien saatossa.

16. Csimiami

Rekisteröitynyt:
    31.12.2012
    Neljä vuotta syöty antabusta ja enää ei edes tee alkoholia mieli. En kuitenkaan uskalla lopettaa antabusta.

17. The Grenadier

Rekisteröitynyt:
    03.04.2008
    Syitä miksi et juo? Siis lähinnä onko taustalla jotain mitä antabus ei hoida, eli syitä tai ongelmia?

Ihan mielenkiinnosta.

18. Marlo Stanfield

Rekisteröitynyt:
    29.12.2012
    ......

Viimeksi muokattu: 06.06.2013
  19. A-P

Rekisteröitynyt:
    07.05.2013
    Nostetaan vanhaa ketjua ylöspäin. Olen itse huomannut, sen että nykyisin alkoholi aiheuttaa väsymyksen sekä vetämättömyyden tunteen. Tämän olotilan sain kolmella oluella, kun viime vuoden lopuilla mäyräkoira kaljaa meni helposti alas ja mitään väsymystä ei tuntunut. Ikää minulla on 20-vuotta.

20. electron06

Rekisteröitynyt:
    12.11.2006
    Nuorempana tosiaan pystyi 3-4krt/vko bilettää ja käydä töissä. Nykyään 3-4krt/vuosi ja seuraava päivä toipumiseen. Mutta parasta edelleen on seuraavan aamun krapulaseksi. :cool:

21. Oestrus Taurus

Rekisteröitynyt:
    30.10.2011
    Itsellä on laatu parantunut harventamalla. Varmasti on maksakin tykästynyt, kun tahti on korkeintaan joka toinen viikonloppu ja harvenemaan päin. Tänään olin lahnana unenpöpperössä ilta kahdeksaan, koko päivänä ollut valveilla ehkä kaksi tuntia.

Eilen meni Dieselin t-paita pesuun, kun makuulta nousemisesta löytyi tyhjästä vatsasta yrjön poikasta. Tämä oli pieni ihme, koska olin äskeistä (sunnunta 21.00) grillikanaa edeltävänä syönnnyt viimeksi perjantai puolen päivin. Ihme ettei krapula ollut tuon pahempi. Oli pelko tänään, että saattaisin joutua puutöihin, koska oli tullut yllätyksiä ja kasa koivua pihaan vuokraisännän toimesta. Onneksi hän sanoi homman menevän koneellisesti yhden miehen voimin...

Jotain yrjöstä, se opettaa ja jalostaa. Ihmiset, jotka eivät tunnusta julkisesti tekevän itse koskaan virheitä, ovat sangen hedelmättömiä eivätkä omaa karismaa tai mielenkiintoa. Yrjö oli jonkillainen, filosofisesti kasvattava kokemus. Se oli ylösnousemus. Ja tämä ylösnousemus oli hinta siitä, etten juuri koskaan tiedustele painonpudotus threadeissa henkisesti voimistava keinoja ja erityisruokavalioita.

Viimeksi muokattu: 03.04.2016

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi