Jalkapalloa Espoon Leppävaarassa ti ja to klo 18, kaikki halukkaat mukaan!

Viestiketju alueella 'Urheilu' , aloittaja Kon, 20.07.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Kon

Rekisteröitynyt:
    04.06.2001
    Päivitetty 27.7.2011

--

Moi!

Kaikki halukkaat mukaan pelailemaan jalkapalloa Leppävaaran urheilupuistoon. Kaverinkin saa tuoda, ihon värillä ei väliä. Olennaista on innostus pelata, ei niinkään taidot tai kokemus! Viimeisenä viitenä vuonna on pelattu koko kausi kaksi kertaa viikossa, ti ja to kello 18.

Jatkossa pelataan tiistaisin ja torstaisin kello 18 - niin kauan kuin kelejä riittää. Nyt on myös sunnintaisin koitettu pelata.

Paikkana Leppävaaran urheilupuisto. Kartta: http://users.metropolia.fi/~jessep/share/1.png
    Tässä myös 3D-kartta, johon merkitty mahdolliset pelipaikat: http://bayimg.com/image/iapmnaaba.jpg

Pyrkikää ottamaan mukaan musta tai valkoinen pelipaita (vaikka molemmat), jotta saadaan joukkueet jaettua paidan värin mukaan.

--

#espoofutis @ IRCnet palvelee.
    Facebookissa voi liittyä espoofutis-yhteisöön

--

Viimeksi muokattu: 27.07.2011
  2. wardog

Rekisteröitynyt:
    27.02.2000
    Sinullakin tuli mieleen sitten lenkillä vai :D
    [signature]Sähköposti: [email protected] / IRC: wardog @ IRCnet (!bittivuoto) / http://www.petrimuhonen.net/ - Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä / suitsi mielesi pirut. / Ja kaiken minkä kykenet, se tee / kuin oisi se viimeinen tekosi näkyvän valon maailmassa. CMX - Mustat Siivet Yli Taivaan.[/signature]

3. Kon

Rekisteröitynyt:
    04.06.2001
    Oho. Näin aamusta, samalla rankkaa työtä paiskien, sitä kirjottelee vähän mitä sattuu, kun ajatukset harhailee. Nyt on asiavirhe korjattu. :D

4. Precision

Rekisteröitynyt:
    19.07.2000
    [signature]"Kärpänen tapettiin tapettiin, tuutko kattoon kattoon?"
    -"Kas vain", sanoi kasvain ja jatkoi:
    -"Joo. Haetaanko lakkaa satamasta kun lakkaa satamasta?"[/signature]

5. se7en

Rekisteröitynyt:
    20.11.2004
    Onko teillä molemmissa jaloissa puujalka vai vaan toisessa?
    [signature]It's easier to just slip away / than to try and fight my way / out of this state of half existence..[/signature]

6. Muumi

Rekisteröitynyt:
    24.01.2000
    Ei, vaan me Espoolaiset ollaan sen verran kovaa sakkia että pelataan puisella jalkapallolla, aloittelijat saavat käyttää turvakenkiä ekan viikon.

-M

7. insight

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Mä olen kyllä todella paska, mutta kiinnostaisi kyllä pelaaminen. Mulla vaan taitaa olla toinen porukka jo kasassa. Leppävaara paikkana olisi erinomainen, koska asun siellä =)
    [signature]© Copyright reserved since 2003[/signature]

8. Nomber

Rekisteröitynyt:
    15.07.2002
    Itsekkin voisin joskus, tosin kesällä ei ole niin aikaa, mutta elokuun lopulla ja syyskuussa voisi olla. Tosin mieluummin jossain tapiolassa vaikka, jaksa leppävaaraan lähteä :P
    [signature]Epox EP-8RDA3I, [email protected]+, [email protected], 512Mb Dual DDR 400Mhz[/signature]

9. HuPo

Rekisteröitynyt:
    16.12.2005
    En oo tulossa

10. jebe

Rekisteröitynyt:
    15.12.2002
    insight: mukaan vaan. Kyllä pelimies kaks joukkuetta kestää! :) Tosiaan olen kyllä mukana ja onhan leppävaarassa noita kenttiä. Leppävaaran urheilupuistossa on kunnon nurmikenttä, hiekkakenttä ja tekonurmen ympärillä muutama semmonen kenttä missä saa kyllä pelit pystyyn. Kyllä niistä aina joku on vapaa. Voisin selvitellä jossain vaiheessa miten siellä olis vuoroja joukkueilla ja kattois jonkun vapaan ajan. Luulen, että ne varaukset taitaa olla lähinnä sinne tekonurmelle, että niille tekonurmen ympärillä oleville ei mitään varauksia edes ole. Mutta katellaan.

11. 74t3

Rekisteröitynyt:
    14.11.2002
    poistoksi

Viimeksi muokattu: 09.12.2016
  12. deadstar

Rekisteröitynyt:
    05.08.2005
    en oo tulossa mihinkään espooseen ::smoke
    [signature]k31[/signature]

13. -pmv-

Rekisteröitynyt:
    19.04.2004
    Tuollainen pallon potkiminen kiinnostaisi kyllä. Matkaaminen Espooseen ei niinkään.
    Mutta tulkaa kaikki muut tänne helsinkiin. Tuossahan on Johanneksen kenttä ihan vieressä. ;)

Olisikohan Helsingissä muita innokkaita jos vaikka laitetaan oma porukka pystyyn? Jos ei löydy, niin katsotaan jaksaisinko raahautua esposeen asti. Mitään nappiksia omista, mut lenkkareissa sitä on ennenkin potkittu.

14. Tapio Nuutinen

Rekisteröitynyt:
    12.11.1999
    Ooh, tuossahan on jo porukkaa. Vielä kun murobebsi tajuaisi mun sigun eli "Tapio 'itn' Nuutinen" :)
    [signature]Tapio "itn" Nuutinen[/signature]

15. Tarnado

Rekisteröitynyt:
    16.04.2003
    Jos saisi porukan tänne vähän lähemmäksi, niin kiinnostus olisi kova. Järvenpäässä siis asuskelen. Jos joku haluaisi alkaa kasaamaan joukkuetta, niin voisi olla joku Kerava-Järvenpää akseli toimiva, matkat eivät olisi kummoisia mutta saisi ainakin porukkaa kasaan...
    [signature]-:-[/signature]

16. rem

Rekisteröitynyt:
    22.04.2002
    Upeeta! Count me in.

17. Jack Sparrow

Rekisteröitynyt:
    26.06.2006
    En tuu. Helsingistä on liian pitkä matka :|
    [signature]Elämä maapallolla alkoi, kun humanoidit kävivät täällä vetämässä UFOnsa vessan.[/signature]

18. petepeluri

Rekisteröitynyt:
    05.11.2003
    Sama, hirveä matka.
    [signature]Mielipiteeni ovat joskus jyrkkiä, mutta eivät siitä huolimatta ole kiihottamista kansanryhmiä vastaan. Suomessa on sananvapaus, muistakaa se!!! .4.6/7.4 *[email protected]* +3.3v, Vgpu, Igpu, Vdd, Vddq.[/signature]

19. Latukka

Rekisteröitynyt:
    23.08.2004
    Poisto

Viimeksi muokattu: 07.12.2016
  20. Ixa

Rekisteröitynyt:
    16.01.2001
    Voisin tulla jos taso ei ole korkea. Ensi torstaina olen työmatkalla Intiassa ja tulen vasta perjantaina mutta ehkä seuraavalla viikolla...

[signature]| Ixa .. -..- .-
    [/signature]

21. katchu

Rekisteröitynyt:
    20.03.2005
    Mie tulisin ilmanmuuta mutta asustan jns/ilomantsi akselilla...Jos joku tarvii tuolla akselilla pelaajaa olen kiinnostunut
    [signature][/signature]

22. Gregi

Rekisteröitynyt:
    10.09.2002
    Minun ei varmaan kannata tulla ettei teidä tarvii itkee ittee illalla uniin ja aamulla herätä omaan huutoon...Sitäpaitsi äiti on kieltäny mua pelaamasta joukkuepelejä.
    [signature]Muka vittuilette, mutta kuitenkaan ette oo läheskää sitä mitä kiiltokuvittelette. [/signature]

23. Astraaliolio

Rekisteröitynyt:
    08.07.2002
    Johanneksen kentälle voisin periaatteesa tullakin. Leppävaara ei oikein innosta.

Ja kauden päätteeksi tietenkin Helsinki vs. Espoo? ;)

24. SheikYerbouti

Rekisteröitynyt:
    31.01.2003
    Jää sitten väliin. Lähinnä sunnuntai aamupäivät näin syksyllä sopii mulle. Noin kuukauden päästä alkaa käymään ma, ti ja ke kaikkina aikoina.

25. Tapio Nuutinen

Rekisteröitynyt:
    12.11.1999
    Sellaista voi sanoa aiemmin harrastamattomille että suosittelen nappulakenkiä. On ihan eri asia pelata niillä kuin lenkkareilla. Säärisuojatkaan ei ole huono idea, ja niiden kanssa sitten futissukat tietysti. Mutta tunnetustihan Tosimiehet(tm) ei suojia käytä, ja enpä taida itsekään vielä käydä ostamassa uusia...
    [signature]Tapio "itn" Nuutinen[/signature]

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi