Isompi levy verkkolevyasemaan

Viestiketju alueella 'Internet, tietoturva ja muu tietoliikenne' , aloittaja Hansa, 14.12.2018.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Hansa

Rekisteröitynyt:
    09.03.2000
    Minulla on verkkolevyasemana 2TB WD My Cloud mikä sinällään on toiminut hyvin. Nyt siitä alkaa tila loppua ja olen pähkäillyt pystyykö siihen vaihtamaan isomman levyn. Onnistuuko vaihto heittämällä vai tarviiko tehdä jotain spesiaalikonsteja? Itselläni ei ole kyllä taitoja kovin mutkikkaisiin operaatioihin. Vai pitääkö suosiolla ostaa suoraan uusi laite ja yrittää saada tämä myytyä?

2. jarif

Rekisteröitynyt:
    02.11.2015
    2TB on tietty rajapyykki, jonka yli ei vanhemmissa laitteissa pääse. Siinä vaihtuu partitiotaulu ainakin erilaiseen. Minulla vanha NetGear ReadyNAS Duo nassi, ja siihen ei järkevästi onnistu. Onnistuin kerran siihen laittamaan 4TB levyn ja saatämään sen 2 x 2TB osioiksi/jaoiksi, mutta ajan kanssa se hukkasi toisen ja lopulta sekosi kokonaan.

Suosittelen uutta laitetta, jos ei ole halukas riskeeraamaan ja kokeilemaan.

Ei se myöskään ole selvää että onnistuuko standardilevyn kytkeminen edes tuollaiseen: jossain ulkoisissa levyssä on customliitännät levyille ja vakiolevyt ei vain mene.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen