Ipad pro 2017, miten pääsee iPad kansioon?

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja nortti.fi, 08.02.2018.

1. nortti.fi

Rekisteröitynyt:
    07.12.2000
    Ostin perheeseemme ensimmäisen Ipadin ja olen sitä nyt muutaman illan käyttänyt. Helppo käyttää, mutta miten ihmeessä pääsen suoraan Ipadiin tallennettuihin tiedostoihin. Tallensin siihen nyt kokeeksi yhden excel tiedoston ja en löytänyt muuta tapaa kuin mennä sinne excelin kautta. Varmaan on olemassa jokin oikopolku tuohon MUUT SIJAINNIT > iPad kuin edelle mainittu.

2. B12

Rekisteröitynyt:
    05.04.2002
    Ei kai sinne mitenkään pääse. Applen logiikka on se, että tiedostoihin pääsee siitä sovelluksesta, jonka tiedosto se on. Apple ajattelee, että miksi pitäisi excel-tiedosto muka näkyä muualla kuin excelissä. Iosissa ei ole mitään tiedostonhallintaa, josta näkisi kansioita ja niissä olevia tiedostoja, jotka itse laitteen sisällä. Pilvipalveluihin pääsee toki.

Viimeksi muokattu: 17.02.2018
  3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
    Hinta 33 kaupasta 835,00€ - 891,75€ katso kaikki hinnat >
    Scandinavian Photo ei varastossa 835,00€
    Dustin Home varastossa 839,00€
    Compusat varastossa 881,34€
    Boltbox varastossa 885,80€
    RDE.FI 891,75€
  4. Desgorr

Rekisteröitynyt:
    11.10.2010
  5. f7de

Rekisteröitynyt:
    18.07.2014
    Apple ei tarjoa iTunesille vaihtoehtoja, mutta verkosta löytää softia, joilla pääsee käsiksi documents-hakemistoon usb:n yli. Itse olen käyttänyt vanhaa iToolsin 2.x versiota, kun on ollut tarvetta siirtää tiedostoja mm. nPlayerille.

iOS-laitteen voi myös jailbreakata (riippuen vähän ios versiosta), jos sillä ei aio ajella pankkisovelluksia. Cydiasta voi sitten asentaa vaikka iFilen tai Filzan tai suoraan afc (apple file conduit, jonka avulla usb:n yli näkee kaikki ios-tiedostot). Puhumattakaan palomuurista (iFirewall).

Se on vielä sanottava, että iOS laitteen voi aina palauttaa tehdasasetuksiin iTunesilla. Et riko mitään vaikka ajaisit jailbreakin.

6. Tapio Huuhaa

Rekisteröitynyt:
    23.11.2017
    Voisiko f7de vähän suomentaa, mitä hän tarkoittaa "jailbreakata", jotta noviisikin ymmärtää. Yksi vaihtoehto uudeksi tablet-laitteeksi on iPad nimittäin.

Desgorr ehdottama tiedostosovellus vaikuttaa asialliselta ja ehkä se riittäisi itselleni.

Tagit:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi