Import juomat (ex-Coca-Cola Cherry -thread)

Viestiketju alueella 'Ruoka ja juomat' , aloittaja Patovaht, 19.03.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. uggeli

Rekisteröitynyt:
    25.11.2007
    Ostin cherryä, maistoin, join sen ja totesin että maku ok. Ei tota kyllä jaksa aina juoda, sillä tavalla makeeta.

2. hirmuinenrolli

Rekisteröitynyt:
    05.03.2009
    Sopiiko tää hyvin viinan kanssa? Mulla on sellanen mielikuva, että vois toimia hyvin, jos lorauttaa vodkaa vähän sekaan. Joku Baileys tai muu kermalikööri tuntuis myös jotenkin sopivan pervolta yhdistelmältä ton kanssa.

3. code.666.

Rekisteröitynyt:
    26.08.2002
    Ihan hyvin toimi vodkan kanssa, tarpeeksi kun pisti niin peitti kivasti tuon säilötyn kirsikan ja ällöttävän keinotekoisen maun.

4. Tice

Rekisteröitynyt:
    13.02.2004
    Täällä kun on puhuttu noista Coca Cola Vanilloista ja Cherryistä tölkeissä, niin kyllähän niitä Suomessakin on. Stockmannilta ainakin löytyy importtina molempia, hinta tosin on aika rapsakka, 1,80e/0,35l (eli se perinteisen suomalaisen lasipullokokiksen koko). Saapa nähdä alkaisivatko tekemään Suomessa tölkkeihin, ettei uppoais omaisuutta Stockalle tuon takia. Mutta on se Vanilla aivan törkeän hyvää jääkylmänä :smoke:

5. Moguli

Rekisteröitynyt:
    28.06.2001
    Testailin tuota kirsikka-colaa ja tosi hyväähän se oli. Harmi vaan ettei siitä ole light-versiota, sillä kun ei ole vuosiin sokericolaa juonut niin ei oikein napannut tuo sokeriversio vaikka se kirsikan ja colan yhdistelmä tosi hyvältä maistuikin. Joskus on tullut mietittyä sitä, että miksiköhän kaikki pienemmät panimot päättävät tehdä perus-colaa ja yrittävät sitten kilpailla markkinoilla joita vallitsee Coca-cola/Pepsi ja kaupan omat merkit (Rainbow/Pirkka/yms). Miksi kenenkään mieleen ei tule, että tehdäänpä jotain mitä muut eivät tarjoa kuluttajille, esim. juuri kirsikalla ja vaniljalla maustettuja colajuomia (ja mieluiten viimeinkin light-versioina myös).

Sama juttu ärsyttää myös jugurttien suhteen. Jos kauppaan tulee uutta jugurttia, niin ihan varmasti maut ovat ne samat vanhat, eli mansikka, vadelma, mustikka yms. ja esimerkiksi kirsikkajugurttia ei tarjoa mikään valmistaja.

6. Noone247

Rekisteröitynyt:
    09.04.2009
    Juustoportti

Tuolla on kirsikkajogurttia. Ja vissiin ainakin Lidl tuota myy, varmaan muutkin.

7. Dissident

Rekisteröitynyt:
    06.12.2000
    Makeaahan tuo on. Ja onhan siinä 58 grammaa / ~0,66 desilitraa / ~4,5 ruokalusikallista sokeria.

8. Ignorelista sigussa

Rekisteröitynyt:
    12.04.2009
    Ehkä se tuotekehittelykin maksaa niin ei kantsi jos kumminkin ostavat aina sitä samaa. Ei nyt noitten kolien niin henkkoht väliksi mutta oishan tuo mukavampi jos eri makuja olisi eri tuotteissa, tylsää se samaa syödä aina. Sama kun jossain ravintoloissa ja pikaruokaloissa, turhan vähän vaihtuu ne tuotteet.

9. T0mi

Rekisteröitynyt:
    30.07.2002
    Parasta erikois-Cokista mitä oon maistanut on ehdottomasti Coke Zero Vanilla. Noista kirsikkalimukoista en ole ikinä hullaantunut, vaikka välillä juonkin niitä. Parasta Pepsiä IKINÄ oli ehdottomasti 2006 MM-kisojen aikaan tullut Pepsi Max GOLD (kuva löytyi Googlesta)

10. Dissident

Rekisteröitynyt:
    06.12.2000
    Olikos tuo Gold minkä makuista? Coke Zeroa tulee silloin tällöin ostettua, mutta mielestäni Sprite Zero maistuu vähiten makeutusaineelle noista sokerittomista vaihtoehdoista.

11. Ignorelista sigussa

Rekisteröitynyt:
    12.04.2009
    :kippis::p:p:kippis:

12. T0mi

Rekisteröitynyt:
    30.07.2002
    Se oli eri makuista kuin ne Lemon Twist -tiskivesilitkut, joita saa kai vieläkin kaupoista. Mikä oudointa, limsan väri oli kullankeltainen.

13. Tupsumato

Rekisteröitynyt:
    11.11.2002
    Tuo oli todella hyvää. Olin kotoa pois muuttaessani jossain määrin rahoissani, joten ostin paikallisen ABC:n tyhjäksi noista ja join syksyn mittaan vähin erin. Saisi tulla uudelleen...

14. Clef

Rekisteröitynyt:
    26.06.2006
    Cherry-colassa on vähän se ongelma, että se menee pieninä annoksina silloin tällöin...vähänkään runsaammin kun innostuu, niin alkaa se esanssin maku todella nyppimään. Sen sijaan vastaavaa ilmiötä ei tapahdu vaniljacolalla, joka on aina vaan yhtä hyvää :)

Parasta "erikoismakua" mitä olen koskaan juonut, on kilpailevan brandin aika gayn kuuloinen Pepsi Jazz missä maistuu joko mansikka+"kerma" tai kirsikka+vanilja. Tiedä mitä myrkkyjä nuokin sitten lopulta ovat ;)

15. Dissident

Rekisteröitynyt:
    06.12.2000
  16. Zulu_

Rekisteröitynyt:
    30.09.2006
    Saakos Lidlistä vielä vanilijacolaa?
    Muutamaa muutakin erikoismakua niillä taisi olla, kirsikkakin.
    Muistaakseni oli melko hyvää, tosin tuosta on vuosia aikaa.

17. C64RMX

Rekisteröitynyt:
    08.01.2007

En ainakaan itse ole nähnyt näitä pitkään aikaan :(

18. kebek

Rekisteröitynyt:
    18.10.2003
    Pepsi Cappuccino on mielestäni näistä erikoislimsoista se paras. Tai ehkä siinä maussa on se joku häivähdys "vanhoilta hyviltä ajoilta" kun Coke Cherrykin vielä maistui joltain.

19. Tatuks

Rekisteröitynyt:
    16.08.2004
    Tuleeko ihan karsean makuista jos yrittää itse laittaa esim. pepsi maxiin vaniljan makua? Esimerkiksi jollain vaniljauutteella? Onko kukaan kokeillut?

20. Väike Viikari

Rekisteröitynyt:
    12.06.2009
    Itse maistoin tuota cherry colaa, ja täytyy sanoa että omasta mielestä perus kokis on kyllä parempi, joskin oli tuo ihan juotava tapaus. Alussa maistui ihan normikolalta, mutta kirsikan jälkimaku oli aika voimakas.

21. Dissident

Rekisteröitynyt:
    06.12.2000
    Itse kun joskus yritin sekoittaa vaniljaliköörillä, niin lähinnä se vaan vei siitä hiilihappoja pois. Jollain erillisellä makusiirapilla voisi onnistuakin, jos sellaiseen tarvetta on.

Vaikkapa näillä: Makusiirapit

22. RouVix

Rekisteröitynyt:
    08.01.2009
    Ei tätä Coca Cola Cherryä tule kyllä toista pulloa ostettua. Maku on liian esanssimanen ja haju on suorastaan etova.

23. Kappale

Rekisteröitynyt:
    17.08.2008
    Itse pidän tästä todella paljon, eikä edes mielestäni ole mitenkään ylimakeaa. Tai sitten olen vain tottunut sokerisiin juomiin. Sokerittomista limuista tulee mulle jotenkin paha olo, eikä niitä tee mieli enää juoda ollenkaan. Huono homma kun painoa pitäisi saada tiputettua.

24. Nigel^

Rekisteröitynyt:
    19.12.2004
    Minä maistoin tuota Coca-Cola Cherryä viime kesänä Puolassa, koska oletin sen olevan tavallista kokista, enkä sen kummemmin tölkkiä tarkkaillut. Oli kyllä niin pahaa että juomatta jäi.

Taidan toki olla vähän jäävi sanomaan, koska inhoan kirsikkaa noin yleisesti. Luulen pitäväni enemmän Lasolista kuin Dr. Pepperistä. Se on hirveintä ainetta mitä suuhuni olen ikinä kaatanut.

25. windu

Rekisteröitynyt:
    16.11.2005
    Dr.Pepper yms tuntuu olevan sellanen juoma, että sitä joko rakastaa tai sitten sitä ei voi juoda. En tiedä yhtään ihmistä, jonka mielestä se olisi ihan ok. Se on joko tai...

Viimeksi muokattu: 22.03.2010

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi