Hyvä RCA piuha

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja AIF, 08.03.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Geefabio

Rekisteröitynyt:
    12.06.2003
    Näinhän se on. Kuitenkin tässä vaiheessa kannattaa muistaa, että esim CD-levyssä ei ole mitään informaatiota 20kHz yläpuolella. SACD on sitten erikseen, mutta tuo on tullut 20-vuotta kaapelikeskustelujen jälkeen markkinoille. Useissa vahvistimessa itsessään on vielä toisto suhteellisen rajoittunut, eli yli/alipäästöt 20hz-20kHz. Kalliimmassa luokassa ja high-endissä luonnollisesti rajoituksia ei yleensä näy. Tämän takia karsastan itse esim supertweeter-kaiuttimia, koska en halua maksaa ylimääräisestä elementistä, jota tulisin parhaimmillaan käyttämään todella todella harvoin.

Mitä tulee kommenttiin kuuntelija on paras mittari. Tuossa on vinha perä, ja sitähän minä olen toitottanut näillä ABX-testeillä. Ihminen on myös niin vakaa uskomuksille ja ihmisen aivot käsittelee asioita jännällä tavalla, kuten Polk Audion testikin kertoo. Perusletkulla musa on latteaa ja 3cm paksulla 4000? käärmeellä tulee uuh aah! Paha vain, että kys. testissä piuhoja ei vaihdettu kertaakaan vaan ainoastiin näytettiin niitä laitteiden takana toimivien teknikkojen toimesta.

[Edited by: Geefabio on 16.3.2006 10:43][signature]Fujitsu Siemens M3438G REALITY.SYS is corrupt. Reboot universe? (y/n)[/signature]

2. Suosääski

Rekisteröitynyt:
    20.11.2005
    Tekstistä lueskelee:

""Männyn kanssa siinä tilailtiin rapakontakaa HAL-O Damping Instrument potenssirenkaat kaapeliden vibroja poistamaan. Olin kuulevinani pieniä muutoksia yläpäässä, mutta mihinkään varmuuteen asiasta en päässyt. No ompahan hienon näköiset ainaki. Hintaakaan ei ollu ""ku"" 8?/kpl ja potenssirenkaita on yhteensä 28kpl. ;)""

Ensinnäkään nuohan ei oo hienot, parempi ilman. Toisekseen yrittääkö toi tosiaan leijua tuolla et se on maksanu 224 euroa tommosista renkaista ?!?!?! :o[signature]Pentium D 805 | 1,0 GB DDR400 | Windows XP[/signature]

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
    Jabra Style

Jabra Style

15,80 €
    -60 %
    Katso
    tuotetiedot
    HP S6500

HP S6500

12,91 €
    -55 %
    Katso
    tuotetiedot
  4. Geefabio

Rekisteröitynyt:
    12.06.2003
    Jep. Jos minä maksaisin tuollaisista kumirenksuista 224? niin en kertoisi siitä ikinä kenellekään ja piilottaisin renksut syvälle kaivoon :D

Renksuja kyllä laitetaan piuhojen varteen, mutta kaiutinterminaaliin pistetään väliin turhaa banaaniliitintä ja tungetaan subi nurkkaan. Olisi käyttänyt tuonkin 224? vaikka paksumpiin ja tyylikkäisiin verhoihin niin olisi voinut saada jopa ääneen muutosta ;)[signature]Fujitsu Siemens M3438G REALITY.SYS is corrupt. Reboot universe? (y/n)[/signature]

5. Suosääski

Rekisteröitynyt:
    20.11.2005
    Itsekin se käytännössä tuossa myöntää ettei oo oikeesti mitään eroa äänessä.[signature]Pentium D 805 | 1,0 GB DDR400 | Windows XP[/signature]

6. AIF Moderaattori

Rekisteröitynyt:
    23.07.2003
    käsittämätön hinta noilla renkailla, pystyn vain kuvittelemaan katetta mikä niillä saadaan :|[signature] Muron haku[/signature]

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen