Hyvä mp3-soitin autoon?

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Satujumppa, 23.03.2005.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Electroid

Rekisteröitynyt:
    07.02.2001
    Järkyttäviä nuo Pioneerin näytöt järestään. En kyllä tiedä saako tuosta esim. pois nuo ylimääräiset vilkkumiset ja pyörimiset. Muuten varmaan ihan ok peli, mutta pioneerimäiset valikot. Ainakin pikasesti kokeiltuna hankalan tuntuinen.[signature]Team Skootterit
    Ostetaan: Bios-lastu Abit NF7 rev2.0 tai HotFlashäys (JKL)[/signature]

2. Duunari

Rekisteröitynyt:
    05.05.2002
    Tuo on totta. ;)

Minulla on nuo valoshout poissa päältä. Erittäin selkeä näyttö ilman noita.
    Ja ex Sony miehenä voin sanoa että pioneeri ei ole ainoa, eikä edes pahimmasta päästä...
    Tosin kaikissa ne on saanut pois päältä.

Älyttömän helppo käyttää. Jopa suoraan eri merkin jälkeen.
    Mulla on tosin lisänä vielä pari kappaletta itse rakennettuja ohjaimia.
    Toinen on ratin sisällä ja toinen käsijarrun vieressä.

Tuo kuvassa näkyvä kake ei ole minulla löytänyt paikkaa muualta kuin työpöydän laatikosta.

[Edited by: Duunari on 26.3.2005 21:00]

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Grez

Rekisteröitynyt:
    30.04.2001
    Itse käytän MP3-toistoon autossa iPodia. Toimii loistavasti ja biisit saa kätevästi kotona päivitettyä Firewirellä.

Ja mitä tuohon akustiikkaan tulee, niin en autossa hifistele, koska maksaisi varmaan melkein auton verran saada sinne oikeasti hifiä silloinkin kun ajetaan moottoritiellä. En viitsi kuitenkaan mennä autoon istumaan parkkipaikalla ja kuuntelemaan musiikkia.

Miten noihin oikeisiin auto-MP3-soittimiin siirretään ne biisit? Auto pysäkkiin ikkunan alle ja WLANilla, vai?

[Edited by: Grez on 27.3.2005 1:21][signature][/signature]

5. kojootti5

Rekisteröitynyt:
    26.04.2002
    Eipä taida ihan nuinkaan mennä. Tosin iPodiinhan tuollaisen voisikin keksiä. Mutta cd:llähän nuo sitten yleensä menevät. Vaikka varmaankin kuitenkin tiesit tämän.[signature](CPU) AMD Athlon? XP [email protected],2 Ghz (MB) EpoX 8RDA+ (RAM) 512 MB DDR400 (GFX) RADEON 9100 (HD´s) 40 Gt Maxtor + 120 Gt Hitachi[/signature]

6. jpjk

Rekisteröitynyt:
    17.06.2003
    Mulla on kyseinen soitin. Jos on enemmän rahaa käytettävissä, niin tuota ei kannata ottaa. On kyllä nätti ja yksinkertainen, vieläpä hyvä käyttää. Mutta pienet puutteet tekevät siitä harkinnanalaisen. Esim mute nappi uupuu kokonaan (mitä en vieläkään ole ymmärtänyt), AUX-IN vaatii parinkympin lisäpalikan.

Kansioiden ja kappaleiden selaus ei ole kovin yksinkertaista, mutta toimii. Itse poltan aina kyllä biisit juurikansioon, jolloin ei tarvii käydä kikkailee. Hyvä soitin, mutta ehkä parempiakin löytyy. Omaan käyttöön tuo oli just bueno ja sopii kojelautaan kuin nyrkki silmään (Saab 900 -87).
    [signature]Escape Reality, or don't.[/signature]

7. Chaos__AD

Rekisteröitynyt:
    11.11.2004
    Applen ipod on muuten varmaan hyvä, mutta kyseisessä soittimessa taajuusvaste alkaa laskemaan melko jyrkästi jo 60Hz:n kohdalla.[signature]""Mielipide on kuin pyllynreikä, jokaisella on yksi ja ne kaikki haisee""[/signature]

8. dj_pirtu

Rekisteröitynyt:
    30.07.2001
    itse tilasin jvc 9101 -soittimen. kellään kokemuksia? speksien perusteella kaikki tarpeellinen löytyy.[signature]Acer Aspire 1691WLMi, Pentium-M [email protected], 512Mb DDR-2, 80Gb, Radeon X700, 15,4"" CrystalBrite. Fileservo: AOpen AX6BC, Celeron [email protected], 64mb, 1.6Gb+250Gb.[/signature]

9. Nappa

Rekisteröitynyt:
    20.05.2003
    Mikäköhän olisi halvin vehje jossa on viivesäädöt? On noita uusia malleja niin v*tusti että ota noista nyt selvää. Esitteissäkin lukee vaan 4x1000w!!! ja BAAS Booster, muita ominaisuuksia saa etsiä jo tosissaan...[signature]Pingviini[/signature]

10. Duunari

Rekisteröitynyt:
    05.05.2002
    Eli välttämättä halvin vaan paras...
    Pioneer DEH-P8600MP

11. Satujumppa

Rekisteröitynyt:
    10.06.2001
    Missäköhän kaikissa malleissa on käsikäyttöinen equalizer[signature]XBOX[/signature]

12. Chaos__AD

Rekisteröitynyt:
    11.11.2004
    Milläs muulla niitä vois käyttää kun käsillä ?

=)[signature]""Mielipide on kuin pyllynreikä, jokaisella on yksi ja ne kaikki haisee""[/signature]

13. Satujumppa

Rekisteröitynyt:
    10.06.2001
    no varpailla...siis semmonen jossa voi itse säätää niitä hertsejä eikä niitä valmiita asetuksia kuten: dance, pop, rock.[signature]XBOX[/signature]

14. Chaos__AD

Rekisteröitynyt:
    11.11.2004
    Kyllä melkein kaikissa hieman kalliimmissa soittimissa tuollainen ominaisuus löytyy. Monenko kaistan sitten, niin se riippuu hinnasta. Suosittelen Pioneerin ja Alpinen malleja.[signature]""Mielipide on kuin pyllynreikä, jokaisella on yksi ja ne kaikki haisee""[/signature]

15. Berza

Rekisteröitynyt:
    12.05.2002
  16. Satujumppa

Rekisteröitynyt:
    10.06.2001
  17. Berza

Rekisteröitynyt:
    12.05.2002
    Mikäs vika sonyssa? Mulla ainakin on kestänyt tuollainen ihan halpis-sony jo 6 vuotta. Ainut vika on, että kovilla pakkasilla lakkaa ääni kuulumasta joskus kylmänä, mutta kun vähän aikaa käsissä lämmittelee, niin jo taas toimii. Enpä oikein usko, että kovinkaan huonoja soittimia enää miltään valmistajalta löytyy. Mutta jos ei Sony kelpaa, niin onhan tuolla hirschissä noita kenwoodejakin.[signature][/signature]

18. Chaos__AD

Rekisteröitynyt:
    11.11.2004
    Kenwoodit ja Sonyt jättäisin kyllä hyllyyn. Ehdottomasti Pioneeria tahi Alpinea, jos mielii saada kestävän soittimen hyvillä ominaisuuksilla.

[Edited by: hannes86 on 8.4.2005 15:58][signature]""Mielipide on kuin pyllynreikä, jokaisella on yksi ja ne kaikki haisee""[/signature]

19. Satujumppa

Rekisteröitynyt:
    10.06.2001
    Kunhan kerkiää niin täytyy käydä paikan päällä testailemassa soittimia ainoa ""ongelma"" vaan on , että missään ei tunnu olevan kauheasti soittimia esillä tai jos on niin samat soittimet joka kaupassa ja niitäkin on vain pari hassua halpis soitinta.[signature]XBOX[/signature]

20. Oizonaattori

Rekisteröitynyt:
    28.09.2003
    näin on ja uudet jvc:n soittimetkin olen todennut toimiviksi -30c pakkasissakin (tekstit ei tahmaa). entisen sonyn näyttö hajosi kovilla pakkasilla.

ja jos saa suositella kauppaa mistä ostaa niin:
    http://www.caraudio24.com/
    tavara on tullut mulle aina viikon sisään tilauksesta ja lähettävät myös postiennakolla[signature]./¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\.
    [OO=[][]=OO]
    [o_\_///M5/_o]
    [/signature]

21. Alt_Gr

Rekisteröitynyt:
    13.11.2000
    itse tilasin juuri tuon Pioneerin DH-P9600MP soittimen
    http://www.caraudio24.com/autoradios/mp3/deh-p9600mp.htm

Subi(en) vahvariksi SPL Dynamics DIG-1450
    http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/spl-dig-1450.htm

muille kajareille SPL Dynamics PRO-3004
    http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/spl-pro-3004.htm

Eteen SPL Dynamics S-6.3 6.5"" erillissarjan
    http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/spl-s63.htm

enää pitäs keksiä taakse kajarit ja sitte subi(t)...aattelin jos ottas 2 noita SPL Dynamics PRO-12D4 tai sitten yhen DLS SP 15""...
    http://www.powerset.fi/autohifi/spldynamics/spl-pro12d4.htm
    http://www.powerset.fi/autohifi/dls/dls-sp15.htm

sittempä pääsiskin rakentelemaan... :)
    [signature]ei mtn.[/signature]

22. Electroid

Rekisteröitynyt:
    07.02.2001
    Onneksi olkoon. Nuo dynamicsin erillissarjat ei ole mitään huippusointisia hintaansa nähden. Eli samaan rahaan olisi saanut parempaakin saundia.

Dynamicsin subit käy kanssa, jos tykkää paineesta. Mitään saundi emelenttejähän noi ei ainaakan tähän saakka ole ollut.
    No sen enempää arvostelematta, makuasioista ei ehkä kannata kiistellä.[signature]Team Skootterit
    Ostetaan: Bios-lastu Abit NF7 rev2.0 tai HotFlashäys (JKL)[/signature]

23. Chaos__AD

Rekisteröitynyt:
    11.11.2004
    Makuasiana sanon, että SPL:n erillissarja taivan kauheita diskantin takia. Subit äänellisesti ja mekaaniselta kestävyydeltään surkeita. Vahvareistakaan en pidä yhtään. Mitäköhän jää jäljelle =) [signature]""Mielipide on kuin pyllynreikä, jokaisella on yksi ja ne kaikki haisee""[/signature]

24. Duunari

Rekisteröitynyt:
    05.05.2002
    No se että tuossa soittimessa on tuollainen epäkäytännöllinen pilipali etulevy...

25. Chaos__AD

Rekisteröitynyt:
    11.11.2004
    Ei mut meinasin nytten vaan SPL:n tuotteita =)

En itsekään pidä tuon Pioneerin mallin ulkonäöstä, mutta ominaisuudet ovat herkkua =)
    [signature]""Mielipide on kuin pyllynreikä, jokaisella on yksi ja ne kaikki haisee""[/signature]

26. Duunari

Rekisteröitynyt:
    05.05.2002
    Siksi ostin itsekkin tuon 8600:sen jossa fiksumpi ulkonäkö ja samat ominaisuudet.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen