hyvä ja toimiva spam-filtteri outlookiin?

Viestiketju alueella 'Ohjelmat, käyttöjärjestelmät ja ajurit' , aloittaja 0rava, 19.07.2005.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. 0rava

Rekisteröitynyt:
    18.10.2001
    Olis hakusessa hyvä, toimiva, ilmainen ja päivittyvä spammifiltterisofta outlookiin liitettäväks.. Nyt testissä mikrobitissäkin mainostettu bspam joka pitäis olla hyvä ja jonkä pitäis päivittää itteään netin yli käyttäjien lisätessä spammiosotteita.. mutta paskat! joka päivä tulee n. 30 spammipaskaa läpi filtterin.. Eli nyt jotain hyvää softaa suosittelemaan.. kiitos..[signature][/signature]

2. TonyM Banned

Rekisteröitynyt:
    05.09.2002
    Itse olen hoitanut homman tyyliin: Muutama sääntö jos esiintyy tietty sana niin roskakoriin ja ne loput (1-2 spammiviestiä päivässä) ihan Delete nappulan avulla. Ei ihan 30 spämmiä tule päivässä, mut oiskohan jotain 10-15 tuolta roskakorista nopeasti vilkaistuna.[signature]Toimiva MuroBBS haku[/signature]

3. manni

Rekisteröitynyt:
    01.08.2003
    Spamihilator ja SpamBayes on ihan toimivaksi todistettuja tuotteita. Ensimmäinen toimii POP3-välityspalvelimena paikallisella koneella, jälkimmäisestä on palikka Outlookille olemassa.[signature]Opera - nopeammin, turvallisemmin, helpommin[/signature]

4. zafner

Rekisteröitynyt:
    22.03.2002
    Useimmat spammifiltterit vaativat käyttäjältä säätöä, että ne toimivat. Niissä pitää aina merkata posteja joko roskaposteiksi tai oikeiksi posteiksi. Kun tämän on tehnyt tarpeeksi monta kertaa, niin ohjelma oppii asian automaattisesti. Ainakin Spamihilatorissa pitää tehdä niin ja melko varmasti myös SpamBayesissä. Kuitenkin tuo merkkaaminen on helppoa eikä sitä tarvitse tehdä kuin vain aluksi.[signature]←↓→[/signature]

5. vesseli77

Rekisteröitynyt:
    22.08.1999
    kaverille asennettiin spampal ja hyvin on toiminut..
    Löytyy http://www.spampal.org ja ei käsittääkseni tarttee hirveitä säätöjäkään

6. J-Man

Rekisteröitynyt:
    23.08.2000
    Qurb ehdottomasti paras mitä minä olen testaillut.

E: Ups, luinpa hyvin... siis tämä Qurb on maksullinen 30 dollaria, mutta pätevä on!

[Edited by: J-Man on 21.7.2005 8:55]

7. 0rava

Rekisteröitynyt:
    18.10.2001
    Nyt siis käyttänyt 4 päivää tota SpamBayesia ja eipä tunnu kovin toimivalta.. Vuorokaudessa tullu taas 39 spammimailia joista spambayes osas suodattaa 4kpl! Olen joka päivä opettanu spambayesille noi spammimailit ja ei tunnu silti toimivan.. Pitänee koittaa noita muita..[signature][/signature]

8. Lucid

Rekisteröitynyt:
    03.11.1999
  9. taku

Rekisteröitynyt:
    13.07.2001
    Spamhilaattori roxxor :)

10. Juziz

Rekisteröitynyt:
    06.06.1999
    ohjaile postisi kiertämään gmailin kautta - hyvä ilmainen suodatin eikä tarvitse itse säätää mitään asetuksia ;P

[signature][19:15] <Jello> Kun tappaa UT:ssä 6 se on [/signature]

11. 0rava

Rekisteröitynyt:
    18.10.2001
    Eipä tuo SpamPal:kään tunnu oikein hyvin toimivan.. 2min sitte tsekkasin mailit niin 20 spam mailista jopa 1 ohjautui suoraan junk E-mail kansioon.. [signature][/signature]

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen