Hyvä 2.1 kaiutinsetti tietokoneeseen?

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Nutrobal, 22.09.2009.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Nutrobal

Rekisteröitynyt:
    16.05.2003
    Tervehdys!

Olen ajatellut Harman/Kardonin Soundstick II -settiä... Onko kokemuksia?
    Antakaa myös muista malleista hyviä ja huonoja kokemuksia! Hintakattona voisi olla 200e. Äänikorttina mulla olisi käytettävissä M-Audion Audiophile 2496, johon kai jotenki saa liitettyä tollasen 2.1 setin?

2. jakke_81

Rekisteröitynyt:
    20.07.2006
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Clavickle

Rekisteröitynyt:
    07.06.2001
    OT:
    Jokseenkin hassun hauska kommentti :)

5. ValkyRi

Rekisteröitynyt:
    08.07.2008
    Nii samahan tuo millä sitä ihteesä jalkaa ampuu kun kerran on päättäny ampua :>

6. Leopardi

Rekisteröitynyt:
    17.09.2006
    Itse suosittelisin logitechin z-2300.

7. Empse

Rekisteröitynyt:
    03.06.2009
    itellä logitech z-4 ja hyvin jytisee

8. Potii

Rekisteröitynyt:
    01.07.2008
    Itsellekin tollaset juuri postissa tulossa. Ihan hyvälaatuset pitäs olla 2.1 purkeiksi ja ääntäkin lähtee niin mikäs siinä. Hintakaan nyt ei ollut mikään hirmuinen käytettynä, niin ostoon vaan

9. Markkanen

Rekisteröitynyt:
    13.06.2007
    Paskat purkit, basso häviää kokonaan kun volyymin laittaa puoleenväliin.

10. ValkyRi

Rekisteröitynyt:
    08.07.2008
    Itellä on noi logitech z-2300 kanssa.
    Ei niitä huonoks voi haukkua, mutta viimeistelemättömäks kyllä.

Jytinää saa kyllä irtoomaan ongelma on vaa, että noi perus johot on nii lyhyet että vaikee asetella subi kunnolla että se kuuluu siinä "oikeessa" paikkaa eikä kolme askelta taka vasempaan...

"Kovilla" äänenvoimakkuuksilla ala äänet puuroutuu pahasti ja olis hyvä olla äänikortti jolla sais säädettyä cut off taajuuksia.

Kellään suositella ko. äänikorttia näin btw?

Mitä tohon z-4 tulee nii ne on minun mielestä melko hyvät hintasikseen, koska ei voi mitenkään odottaa että 80e 2.1 kaiuttimilla vois luukuttaa, mutta maltillisesti kuunneltuna niistä lähtee oikeen tasapainoinen ääni.

11. Satai Vesa

Rekisteröitynyt:
    20.09.2000
  12. Lainaanpa tätä threadia, kun oma kysymys liippaisi turhan läheltä. Eli onko markkinoilla muita 2.1 tai 2.0 settejä kuin Creativen I-Trigue L3800, joissa olisi langaton kaukosäädin?

13. Nutrobal

Rekisteröitynyt:
    16.05.2003
    En tiedä, mikä mussa on vikana, mutta noi Logitechin setit ei säväytä ei sitten yhtään. Se on vain joku pakkomielle mulle. Eikö kellää oo kokemuksia Harman Kardonista tai vaikkapa JBL? Musiikin kuuntelu pääasiana!

BTW, Myin just Behringerin Truthit pois, koska ne vei liikaa tilaa pöydällä ja nyt ois tarkotus siis hankkia normaalimpi setti tietokoneeseen. Tuskin millään 2.1 setillä noiden tasolle pääsee.

14. Blackstone

Rekisteröitynyt:
    11.10.2002
    Ite oon ollu tyytyväinen M-Audio Studiophile LX4 2.1 settiin. Toimii Asus Xonar DX-kortin kanssa hyvin yksiin. Napakka soundi, eivätkä vie paljoa tilaa. Hakkaa Logitechin ja Creativen matopurkit 100-0. Noita M-Audioita ei taida tuolla mallinimellä enää uutena saada mistään. Luulis vastaavia kuitenkin löytyvän samalta valmistajalta.
    Hinta jäi muistaakseni alle 300€. Äänenlaatu on kuitenkin niin paljon parempi että tuon maksoi ihan mielellään.

15. Nutrobal

Rekisteröitynyt:
    16.05.2003
    Hain tollasen Harman Kardonin Soundstick II -setin ja nyt ihmetyttää tuon subwooferin "kumina"... Mistä voi johtua?

16. ValkyRi

Rekisteröitynyt:
    08.07.2008
    Liian matalia taajuuksia liian kovalla.
    Parempi sijottelu saattaa myös auttaa.

17. Thantos

Rekisteröitynyt:
    27.10.2003
    9222 - Logitech Z-4 2.1 kai - Verkkokauppa.com

Täällä löytyy tuollaiset, vuosi sitten hankin ja kyllä niistä edelleen ihan sama ääni lähtee.
    Ihan sunnuntai käyttäjä olen joka ei paremmasta edes tiedä, mutta ihan tyytyväinen kun ihan musiikkiakin kuuntelen päivittäin.

18. KYllä nuo Z-2300:et on parempia kuin Z-4.

19. carillox

Rekisteröitynyt:
    16.03.2008
  20. Droopy

Rekisteröitynyt:
    03.04.2004
    Miksi ei oikeeta vahvistinta ja siihen pari kunnon kovaäänistä. Käytettynä voisi saada 300-500 € kelvollisen setin. Jolloin voisi jo puhua musan kuuntelusta. M-Audion Audiophile 2496 on hyvä äänikortti musan kuunteluun tai tekemiseen. Pelikortiksi siitä ei ole. Logitech ym purnukat eivät tuota hyvää ääntä - pelitehosteisiin kait kelpaavat.

21. aleveksi

Rekisteröitynyt:
    15.12.2007
    Jos jollain on myynnissä hyväkuntonen logitech z-2200 setti, suosittelen entisenä omistajana. Logitech z-2300 soi huonommin. Mutta jos satku on rahaa lisää laittaa niin laita suoraan 5.1 logitech z-5500, nykyään semmoset ja hyvin soi kun vähän iski vaimennus mattoa jokasen diskantin taakse :smoke:

22. niikoo

Rekisteröitynyt:
    07.08.2009
    Mitkä ois parhaat 2.1 kaiuttimet tietokoneeseen? Oon katellu tässä noita logitecin z-4 ja x-230 kaiuttimia ja noita greativen inspire t3100 kaiuttimia. Mitkä noista ois parhaat, tai laittakaa muita ehdotuksia. Ja alle 80e ois tarkotus saaha ne.

23. Tmu^

Rekisteröitynyt:
    09.08.2009
    Itsehän en edellä mainittuihin purkkeihin koskisi pitkällä tikullakaan... Mikrobitissä on tulossa vertailu laadukkaista tietokoneisiin tarkoitetuista 2.1 järjestelmistä. Suosittelen lukaisemaan kunhan ilmestyy.

MBlabra - MBnet

Itse tällä hetkellä omistan Logitechin Z-2300 purkit. Soi ihan jees ja ääntä lähtee jos on tarvetta. Ei niistä kuitenkaan oikein musiikin kuunteluun ole, siksi seuraavaksi ostossa on kunnon kuulokejärjestelmä, sekä aktiivimonitorit.

24. Veqo

Rekisteröitynyt:
    16.12.2006
    Oon tällästä katsellu , erittäin tyylikäs 2.1 setti missä dvd-soitin samassa. Käytännössä pelkästään hyviä arvosteluja saanut mitä netistä löytänyt.

jimm's PC-Store Oy

Takaa löytyy kaikenlaisia liitäntöjä aina optisiin asti. Voi lyödä useammankin laitteen ja TV:nkin kiinni. Subwooferissa vahvistin, joka mahdollistaa tuon päätelaitteen pienen koon. Varmasti soi hyvin pienessä tilassa, olohuoneeseen turha harkita.

25. Meniköhän nyt väärään threadiin? Tuo Sonyhän on kotiteatterisetti. Eikä tuossa subissa mitään vahvistinta ole, vaan kaikki on tuossa keskusyksikössä.

Eikä tuossa kyllä liitäntöjäkään kummoisesti ole, peruskauraa noissa kevyissä kotiteattereissa.

26. noobscene

Rekisteröitynyt:
    15.10.2007
    Mie en tajua näitä threadeja oikeasti enää yhtään. Hintakattona 200e niin täällä jo mennään 300-500e ehdotuksissa? JÄRKI KÄTEEN!! ja syödään se sit siitä kädestä samantien talteen ettei tipu samantien taas jonnekin katuojaan.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen