Huumeet. Täällä puhutaan huumeista.

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja aktivisti, 13.10.2006.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    @Tribuuni luin tuon saman jutun, kertoo kaiken oleellisen sen puolesta miksi huumeiden käyttö pitäisi vähintään dekriminalisoida.

2. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Väärä ketju. Yrttien vaporisoimisesta täällä:

http://murobbs.muropaketti.com/threads/vaporisaattorit.1329505/

3. Disturbia

Rekisteröitynyt:
    14.11.2011
    Pääsin jäseneksi (medical memberiksi kaikenlisäksi!) kannabisklubiin, mukava kun saa valita laadukkaita tuotteita erittäin hyvään hintaan :D Tuli haettua perjantaina Critical Kushia, Green Poisonia, Moby Dickia, Critical Massia sekä Bubblegumia. Jälkimmäinen aidosti maistuu nimensä mukaisesti purkalta mikä aiheutti huvitusta kieltämättä. Grammahinta oli keskimäärin noin 5-7€. Tätä aikaisemmin löytyi Blue Cheese joka kyllä kolisee hyvin :D

Mutta mites, kellään kokemusta noista perus AK-47, OG Kush, Girl Scout Cookiesta tai Sour Dieselistä? nuo kiinnostaa, kai nuo hyvää tavaraa ovat kun kuitenkin niin suosittuja pitkään olleet?

4. Jailbird

Rekisteröitynyt:
    16.11.2016
    Tervehdys, alun perin lähin tätä ketjua lukemaan ekstaasin + pirin kombottelun vaikutuksista. Itse siis ko. aineita olen tänä iltana ottanut. Ekstaasin vaikutusta vielä odotellaan, piri kyllä skulaa jo kovaa. Mutta tuohon viimeiseen kysymykseen vastatakseni: AK-47 olen polttanut jokusen kerran Amsterdamissa käydessäni ja lajike on oikein miellyttävä. Sativainen ja piristävä. Hyvin voimakas(korkea THC-pitoisuus), mikä yksi syy sen suosioon. Ja sitten tuosta Cushista. OG Cushia en ole tietääkseni koskaan saanut kokeilla, mutta Special Cushia juuri tällä viikolla ja jälleen erinomainen ja vahva lajike. Luulisin, että lääkinnälliseen käyttöön sopivampi kuin esim. AK-47. En ole asiantuntija, nämä siis vain omia kokemuksia/mielipiteitä. Oma suosikkilajikkeeni on ehdottomasti White Widow, sitä olen kasvattanut useamman sadon(vuosia sitten) ja kasvi on paitsi erittäin kaunis, myös mahtavaa polttoa.

5. tonskulus

Rekisteröitynyt:
    27.11.2002
    Jailbird, Soon muutes Kush eikä Cush.. just istutin meinaan parit OG Kushit Pot farm -kännykkäpelissä :D
    Ilmeisesti sativaisiahan noi Kushit ovat, ts. vahvasti THC pitoisia pirtsakoita lajikkeita.

btw, muistahan nesteytys ja järjen käyttö ettet aivojesi reseptoreita korvenna piloille sillä ekstaasilla (mdma tms).

6. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Missäs sellainen klubi sijaitseekaan?

7. Forze

Rekisteröitynyt:
    01.07.2005
    Miksi hemmettissä lähteä ekstaasin ja pirin kanssa leikkimään. Ektaasi ekstaanina 2-3kk välein ja piri vessanpöntöstä alas.
    Tässä tutkimuksessa saatta olla perää: http://www.ksml.fi/ulkomaat/Tutkimus-varoittaa-Alkoholin-ja-energiajuoman-yhdistäminen-on-kuin-kokaiinia-aivoille/876463?pwbi=9ff5f11e42623fe90c8e4d7b6dbae54e

Omasta mielestä kola on yliarvostettua, vaikka ole tissutellut illan ja otat viivat niin se selkeät siitä ajatus toimii todella fiksusti ja saat energiaa lisää ei itselle vaikuta oikeastaan mitenkään muuten

8. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Jos tuolle linjalle haluaa lähteä niin miksi lähteä leikkimään minkään päihteen kanssa.
    Jokainen vetäköön mitä haluaa.

9. Disturbia

Rekisteröitynyt:
    14.11.2011
    Marbellassa on useampi, siellä omakin. Barcelonassa oli aikoinaan todella paljon mutta paljon niitä on suljettukin (pakotettu sulkemaan)

10. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Mielenkiinnosta kyselen kuinka tienaat toimeentulosi ulkomailla? Itsekin tässä ajattelin muuttaa ulkomaille mutta toimeentulon löytäminen on kiven alla.

11. Disturbia

Rekisteröitynyt:
    14.11.2011
    Työpaikka / raha-asiat kannattaa hoitaa kuntoon tosiaan ennen muuttamista. Mulla on Norjassa työpaikka ja rahaa saa sen verran että voi sitten asua jonkun aikaa aina Espanjassa ennenkuin menee taas uudelleen. Tammikuussa menen seuraavan kerran töihin

Kannabis (Marin sekä hasiksen muodossa) on kovin hyväksytty päihde täällä Espanjassa, laillisesti saa kasvattaa ja kotonaan käyttää. Myydä taikka ostaa ei saa, mutta eipä ketään kiinnosta moinen pikkurike. Diilereitä löytyy ja joskus ne löytävät sinut :D Katsekontakti tällöin riittää

Klubit on tosin helvetin hieno juttu, halvalla saa ja laatua. En tiedä miten Barcelonassa enää nykyään, mutta ennen turistitkin kävivät, laittoivat sähköpostia klubille ja kysyivät suoraa pääseekö sisään. Nykyään monessa paikkaa tarvitsee suosittelijan ja/tai täytyy olla NIE numero, joka todistaa että asut maassa etkä ole vain turistina. Näin monessa paikkaa, muttei välttämättä kaikissa

Itse laitoin sähköpostia, kerroin myös että viihdekäytön lisäksi käyttäisin mm. insomniaan (joka on siis itselläni oikea ongelma jota hoidetaan ketipinor lääkityksellä). Olen nyt ns. medical member :D Tietty raja on kuukaudessa paljonko voi sieltä ostaa, mutta ei mikään pieni raja joten siitä ei tarvi huolehtia

12. c-64

Rekisteröitynyt:
    16.11.2015
    Tässä Arnold ottaa henkoset:

13. Qtwo

Rekisteröitynyt:
    05.08.2010
  14. Maranthe

Rekisteröitynyt:
    24.09.2012
    En tiedä ei varsinaisesti kyse huumeista vaan alkoholista, mutta mietin, että alankohan olla alkoholsti kun kaikki raha menee nykyään jo viinaan. Ei niin, että irtorahat vaan nykyään jää jo välillä vuokratki maksamatta jos hypähtää oikein maulle. En oo koskaan ollu mikään tuurijuoppo vaan enemmänkin, että minä vaan juon pävittäin ja kokoajan.

Jos rahat loppuu niin silloin voin kyllä olla jopa viikon juomatta. Nyt olin vasta juomatta reilun viikon (viimeks vastaava tauko ollu 2010). Heti kun tulee rahaa niin kaikki menee viinaan. Kilperiä laitan pian kun osaan sitä tehdä ja helvetin hyvää tulee turbohiivalla viikossa kun hävittää sakan lappoamalla ja kirkastaa kylmässä.

15. Oriental

Rekisteröitynyt:
    10.07.2008
    Kyllä, olet alkoholisti ja aika pahasti sellainen jo ilmeisesti ennen vuotta 2010 ja siitä eteenpäin.

Suosittelen hoitoa.

Paljon vähemmälläkin juomisella(joitakin päiviä viikossa) on jo alkoholisti, saati että monta vuotta putkeen joka päivä.

Voimia sinne

16. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Kannattaa hakea apua juomiseen, ei ole leikin asia. Sama pätee toki mihin tahansa päihteeseen jonka käyttö haittaa noin selkeästi arkielämää.

17. Ramones

Rekisteröitynyt:
    11.02.2004
    "
    Valot kirkastuu. Se vaihtelee. Joskus on hyvä trippi ja joskus huono trippi. En muista, miten se nyt vaikutti.

- Se (sientensyönti) on viimeinen muistikuvani ennen lepositeitä."
    Huhhuh mitä silokkeja. Taisi olla kyseessä jopa karvalaukkulkkin.

18. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
  19. Asiaintuntija

Rekisteröitynyt:
    24.01.2014
    ^ Syyttäjä vaatii veljeksille 10-13 vuoden tuomiota.

Harva saa edes ihmisen tappamisesta noin kovaa tuomiota. On tämä sairas maa...

20. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Imatran ampuja saa varmaan samat.

21. Stagnant

Rekisteröitynyt:
    18.04.2016
    Tämä kyseinen douppikauppahan on sitten tähänkin viestiketjuun useita viestejä kirjotellut @Tronic. Sairaita ovat kyllä tuomion pituudet, pienemmällä tosiaan pääsis tapolla.

22. Maranthe

Rekisteröitynyt:
    24.09.2012
    Heippa heisE on kun piti sanoa Mutta. Että ei se. Tuota Oon mää tälläki viikolla ottanu, mutta tuota. Ni! Mitähän mun piti sanoa tuota. Ni! Mulla oli yks semonen minkä mää olni miettin.

En enää muista piti sanoa, muttaa. tuota. Ei muista. Ei muista mil´län. Se ny siinä tuota nnyt siinä... Ite oon yhä juonu nyt aika paljon. Kyllä stiä tulee juotua ehkä jonku vajaat 20 anosta vikossa. Muuten pyyks hyvin :)Joo joo. Mikäs tässä :)

23. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
  24. Vitsa

Rekisteröitynyt:
    23.01.2013
    Ihan mielenkiintoista, että suomenkin viranomaiset saavat näköjään tarvittaessa kryptaukset murrettua. NSA käynyt vähän jeesaamassa? :D

25. sosiaalipummija

Rekisteröitynyt:
    21.03.2013
    Jos kyseessä on ollut joku mäkin oma salaus tai heikolla avaimella toteutettu mikä tahansa muukin salaus, lähtee se kyllä auki jopa brute forcella.

Omia koneita eivät saaneet taannoin auki vaikka ne seisoivat vajaan vuoden krp:llä. Salaus oli toteutettu truecryptillä ja passu oli suhteellisen lyhyt, alle 30-merkkinen, mutta riittävän pitkä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen