Helsingin parhaat kebabit

Viestiketju alueella 'Ruoka ja juomat' , aloittaja ARantala, 26.10.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Peridermal Jesus

Rekisteröitynyt:
    01.02.2009
    Mun käsittääkseni (ja kokemani mukaan) Helsingistä ei ole koskaan saanut EDES RAHALLA yhtä hyvää pizzaa tai kebabia kuin muualta Suomesta. Mistä lie johtuu?!

2. poroGOD

Rekisteröitynyt:
    22.10.2002
    Uliuliuli.. ketään ei kiinnosta tappiokuntien verokierretyt mätöt.

Kertokaas nyt mistä saa parhaan ja kunnollisen rullakebabin stadissa? Hinnalla ei väliä ja saa olla sitä harmaata höttöä, kunhan on hyvää sellaista ja lisukkeet kohdillaan.

Taisan ottaa asiakseni kartoittaa kaikki paikat, ottaa fotot ja hinnat ylös... Parissa kuukaudessa saisi varmaan kaikki rullat testattua. :)

3. ketunhäntä kainalossa

Rekisteröitynyt:
    01.03.2009
    Itse en syö enää kebabia, mutta Helsinginkadun Pizza Servicen rulla on ituhippiversiona kaupungin kärkipäätä.

Sitten on tämä, mutta kebab ei ole tota vuoltua versiota, eikä sieltä rullia kai saa:
    Shishkebab, Helsinki: Arvostelut | Eat.fi

4. Lepanokka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2007
    Eerikin rulla tulisella soossilla on aikasta hyvä. Yllättävän hyväksi paikaksi osoittautui myös Hakiksen Chilli. Äärettömän nopea ja ystävällinen palvelu ja todella suuret annokset. Jos ei noilla kebab ranskalaisilla nälkä lähde niin vika on syöjässä.

5. Alghazanth

Rekisteröitynyt:
    02.02.2010
    kebabista en tiä mutta ainakin hyviä pizzoja saa vigin oilista

6. fly_er

Rekisteröitynyt:
    23.01.2004
    Saiko mistään perus kebabbilasta kunnon lampaanlihasta tehtyä kebua ? Kaikki suomiversiot kun on sitä perus mössöä. Ulkomailla sentään saa sitä oikeaa kebabia. Pitäis kyllä joskus käydä testaamassa miltä kebab maistuu vaikka Beirutissa, taitais Beirutin kebab voittaa Itä-Keskuksen version 100-0...

7. Pertti_Pasanen_Spede

Rekisteröitynyt:
    25.10.2001
    Eiköhän tuo ole varmaan sinne päin mitä tuolta saa Shishkebab, Helsinki: Arvostelut | Eat.fi

Ulkomaillahan kebab ei tarkoita edes samanlaista lihasilppua, kuin suomessa vaan usein se tulee vartaissa.

8. OskuK

Rekisteröitynyt:
    07.09.2010
    Kreikasta ei toisaalta moni löydä kebabbia ollenkaan.

9. A.T

Rekisteröitynyt:
    10.12.2010
    Otit Bigmamassa väärän safkan, tuon postaamasi kuvan näköinen on siellä ihan perus "leipäkebab", ei tuo durum. Leipäkebabin leipä tuolla on tosiaan itsetehty rapea, paljon parempi kuin yleensä näkee.

10. Merenantimet JiM

Rekisteröitynyt:
    08.10.1999
    Minulla on ollut hyvää joka kerta. Helsingistä vaikea saada hyvää kebabia ja itsaa non yleisesti.

11. Lepanokka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2007
  12. fly_er

Rekisteröitynyt:
    23.01.2004
    Hyvät on hinnat, joten parasta on että tulee helvetin hyvää. Pakkohan toi on käydä testaamassa. Sen verran olen perso kebabille ja alkaa jo se kotimainen karvakäsien tekemeä naudanlihamikro"kebab" maistua puulta.

13. Azumiar

Rekisteröitynyt:
    08.09.2008
    Saa rullia tai no siis 2 semmoista pientä rullaa. Ketjun voikin sulkea kun paras paikka tullut esille :rolleyes:

14. Lepanokka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2007
    Eilen pyörähdin tuolla Döner Harjussa ja kyllä oli porukkaa ku pipoa. Jäin kuitenkin jonottamaan ja suht räväkkään tahtiin se kebab kuitenkin onneksi liikkui. Pettymys oli kuitenkin melkoinen kun vasta kassalla todettiin, että lammas on loppu eikä nautaakaan ole. Jäljelle jäi siis kana-, tai kasviskebu. No ei viitsinyt perääntyä niin pakkohan se oli kanaa ottaa. Kuka helvetti kehtaa seitania jyystäessään edes sanoa, että syö kebabbia? Vaihtoehdot olivat ilmeisesti rulla, pita ja lautanen. Otin rullan mukaan ja kotona sitten odotti 9,50e hintainen suht pieni kanarulla. Pyysin tulisena ja itse kebab oli ainakin ihan jees, tosin olisi saanut olla mausteisempaa. Myöskään mitään tulisuutta ruoassa ei kuitenkaan ollut. Täytteistä dominoivin oli punakaali. Onneksi rieska oli sentään vähän poikkeava, eikä mikään pizzataikinasta rullailtu. Jotain soossia olisi kyllä väliin kaivannut.

En tiedä mitä tuo kebablautanen pitää sisällään mutta itse ainakin toivoisin niitä ranskalaisia tai riisiä. Eipä tämän kertaisella käynnillä osaa vielä mitään lopullista tuomiota antaa, kun jäi se lammas saamatta joten annan tälle vielä mahdollisuuden. Ainakin potentiaalia löytyy.

15. Lepanokka

Rekisteröitynyt:
    26.11.2007
    Onkos tällä saralla tapahtunut nyt pariin vuoteen mitään mullistavaa?

16. iNdo

Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Samoja pakasteita ne taitaa edelleen mikrottaa. :o

17. Moebbels

Rekisteröitynyt:
    23.10.2011
    Istanbul Grilli Fredrikinkatu 29:ssä teki oikein hyvän leipäkebabin johon liha höylätään kunnon pötköstä.
    Omaan makuun paras kebabi mitä helsingissä olen syönyt.

18. Satai Vesa

Rekisteröitynyt:
    20.09.2000
    Döner Harjun lammasleipä on edelleen maukkain annos, mitä olen Helsingistä löytänyt. Harmillisesti saman mestan kalliimpi lammaslautanen ei ole kovinkaan kummoinen.

Tuo Istanbul olisi näemmä aika hyvin normaalin pubikierrosreitin varrella, pitääpä pistää muistiin.

19. kvatro Banned

Rekisteröitynyt:
    04.10.2014
    Vallilan King Kebab jopa huono.

20. JohnK

Rekisteröitynyt:
    15.06.2016
    Vantaan puolelta löytyy myös ihan maukasta kebua. Kaivokselan Mäkin vieressä on Saslik Kebab niminen mesta ja menee kyllä pk-seudun top 3 paikkoihin kebun suhteen.

21. krauta

Rekisteröitynyt:
    18.10.2001
    Mitenkä nuo eri kebab ravitolat eroaa toisistaan suomessa? Liha ja pitäleivät tulee valmiina tukusta, kasvikset ja soosit valmiina. En ole tosin vuosiin käynyt kebab mestoissa, menen sitten kun löytyy suomalaisen pitämä paikka, missä pitaleivät ja lihan maustaminen tehdään itse.

22. ddude

Rekisteröitynyt:
    12.10.2007
    Eipä ne hirveästi eroakaan, Döner Harju nyt vähän parempana.
    Harva tosiaan tekee paljoakaan itse, lihakin on useimmiten eniten nautaa kun lammasta pitäisi olla.
    Mutta minkäs teet kun markkinat ovat kuitenkin aika pienet niin ei noita variaatioita tukussakaan suuremmalti liene.

Berliinissä on hämmentävää että lähes joka korttelissa on yksi "imbiss" josta saa yhtä hyvää kebua kun suomessa vaikkapa tuolta Harjusta.

23. Satai Vesa

Rekisteröitynyt:
    20.09.2000
    Itse taasen olen kuullut, että Berliinissäkin taso heittelee melkoisesti ja on tarjolla paljon sellaisia paikkoja, joissa kebaanien taso on jopa heikompaa kuin Suomen kaupungeissa keskimäärin.

24. kvatro Banned

Rekisteröitynyt:
    04.10.2014
    Ei hemmetti, luulin että pohja saavutettu, niin alemmaksikin pääsee.

Kävin tunti-pari sitten tuossa hehkutetussa Istanbul Grillissä, Fredrikinkatu 29. Salaattia liian vähän, annokset eat.fi mukaan runsaita, höpö höpö, 75% perus keben koosta oli kebab ranuilla. Ranskalaiset vetelät, kuin keitetty jossain paistorasvanjämissä ja kiiltävinä valuivat/tihkuivat rasvaa. Hyi saatana.

Liha toki oikein hyvää, varmaankin paistotavasta johtuvaa. Kokonaisuutena 2.5/5, lihasta 1.5pts palvelusta 0.5pts ja miljööstä 0.5pts.

Hinta oli kyllä runsas, limpparin kanssa 13e :confused:

Hyviä kebemestoja löytänyt Tukholmasta ja Hämeenlinnasta Hallituskadun Inter. Interissä etenkin rullakebe ja Milano pizza rokkaa. Mutta kebabannokset muutenkin kuningasta, sekä salaattivaunu.

Tukholmassa joku kebabmesta jossai lähemmäs 10 kastikevaihtoehtoa yms salaattivaunu, näitä sai mielinmäärin ruuttailla jokaista soossia. Annokset helvetillisen kokoisia, hintaakin tais olla 120kr kebe ranuilla. Asiakaspaikkoja varmaan 80 ja työntekijöillä (about 7hlö) älytön tahti, tuntui kuin jokainen annos tehtäisiin jotenkin yksilöllisesti. :D

Viimeksi muokattu: 01.10.2016
  25. iNdo

Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Niinhän se pitäisi, Suomessa vaan totuttu siihen että laitetaan valmis annos mikroon ja ainoa variointi että siihen syljetään jos asiakas uskaltaa pyytää jotain muuta kuin listassa. :rolleyes:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen