Hedman Partnersilta kiristyskirje

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Kapteeni Flint, 24.04.2015.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. AassiaKunnosha

Rekisteröitynyt:
    27.01.2017
    Elisalla ei ainakaan ollut mitään kiinnostusta selvittää asiaa millään lailla. Antoivat linkin FAQ:n ja kehoittivat olemaan yhteydessä kirjeen lähettäjään. Jatkokysymyksiin vastasivat uudestaan samanlailla.

2. ishiguro

Rekisteröitynyt:
    10.01.2017
    Tässä ketjussa lähinnä keskitytään yhteiskunnallisten asioiden jauhamiseen. Sinänsä voivat olla tärkeitä asioita, jotta kirjeille saataisiin stoppi. Itse olen skeptinen sen suhteen mitä tällä saavutetaan, koska osa asioista on totaalisen epärelevantteja, mutta minun mielipiteeni on sivuseikka. Kirjeen saajaa neuvotaan olemaan maksamatta. Sekin voi olla hyvä neuvo tai ei, mutta varmuudella siitä ei ahdistukseen saa helpotusta, koska ohjeet eivät herätä luottamusta. Riippumatta siitä minkä päätöksen maksun osalta tekee, kannattaa hankkia mahdollisimman paljon sellaista tietoa mikä liittyy omaan tilanteeseensa: miten trollit toimivat, mitä on itse lataillut, onko trollien mahdollista saada niistä tietoa jne. Se voi tuoda helpotusta. Osan siitä tiedosta voi louhia tästä ketjusta, mutta työlästä se on.

3. Jeriko

Rekisteröitynyt:
    25.01.2017
    Näihin kaikkiin pitää saada enemmän mediahuomiota! Laittakaa muutkin, joilla kynä pysyy kädessä asiallista ja näihin esitettyihin epäilyihin ja ennen kaikkea faktoihin perustuvaa tietoa toimittajille (ihan sama mihin lehteen, olen tyytyväinen jopa MV-"lehden" julkaisuihin tässä asiassa).

@Dame Edna näitä joitakin julkisia päätöksiä linkkaili aiemmalla sivulla. Siellä omaan silmään pisti harrastelija nimitutkijana mm. se seikka, että päätöksen antajien etunimet ovat sitä perus 80-luvulla annettujen nimiä ja en todellakaan pois sulkisi, etteivätkö voisi kuulua samaan "kerhoon" Hatanmaan ja muiden PiirrosNinjaKostajien -kastiin... Hyväveli-mentaliteetilla moni asia maailmassa liikkuu ja yliopisto aikoina usein verkostutaan koko loppuiäksi.
    Tämä Anime-jengi alkaa vaikuttaa päivä päivältä enemmän uskonnolliselta lahkolta kaikenmaailman pusupiiriensä kanssa.

Henkilökohtaisesti arvioisin, että haitankkiin sukeltaminen mahdollisen haavan kanssa olisi lievästikin sanoen uhkarohkeaa. Mutta oma lähestymis tapani onkin myrkyttää se haiden vesi ja pikkuhiljaa laskea vedet pois...

Kuten yllä mainitsinkin ei kannata ritsalla sotia armeijaa vastaan, mutta näiden likaisten asianajajien pelikentän ulkopuolella kaikki keinot ovat sallittuja ja niitä tulee myös käyttää.
    Yhden negatiivisen palautteen kumoaminen positiivisella voi vaatia nuorelta yritykseltä huomattavaa työpanosta brändin puhdistamiseksi. Tällaisen Hedmanin kaltaisen 40v fossiilin asiakassuhteisiin vaikuttaminen vaatii jo pitkäjänteisyyttä ja usean eri tahon puuttumista. Onnellisesti käytettävissä on Hedareitten itse värväämänä joidenkin arvioiden mukaan jopa 60 000 kansalaista läheisineen, joten kun se aika koittaa että homma todetaan laittomaksi voi jonkun näköinen joukkokanne olla paikallaan. Itse tiedän ainakin henkilön, jolla on tähän taisteluun jo 500€ varattuna ja Hedmanin nimi päällä...

4. Mosu2016

Rekisteröitynyt:
    05.02.2016
  5. cydrex

Rekisteröitynyt:
    17.11.2016
    olisiko mahdollista että rahat menee jonin omalle tilille ja sieltä sitten maksaa hedmanille yms provikat....
    ihmisten jotka maksaabpitäs alkaa lähettää käteisenä jonille mutta mieluiten olla maksamatta.
    jokohan tänään tippus toka kirje hpeeltä kun eka tuli 3kk sitten.
    (vain 1 havainto 2 teoksessa joista ei ollut itellä tietoakaan, luulen että jos on pitemmän ajan havainto niin tulee enemmän kirjeitä)

6. Treppoheppo Banned

Rekisteröitynyt:
    22.11.2015
    Tämä poistettiin jo kerran, rupesiko Hatanmaa kuumottamaan? Ja tiedoksi Robert Strongille, että minun jpg kuvat eivät ole viruksia. Älä usko trolleihin!

Kävin verotoimistossa hakemassa itselleni Joni Carl-Johan Hatanmaan julkiset verotiedot 2011 - 2015. Hänen palkka on ollut ihan hyvä mutta ei tämä trollaus ainakaan vielä näy ansiotuloissa kun vertaa esimerkiksi 2014 ja 2015. Pahoittelut siitä, että kuvien laatu on huono. Oli mahdotonta saada hyviä kuvia otettu verotoimiston päätteeltä.

2011 http://s000.tinyupload.com/?file_id=14183888683251640826
    2012 http://s000.tinyupload.com/?file_id=40481288311946013625
    2013 http://s000.tinyupload.com/?file_id=15650236211402254467
    2014 http://s000.tinyupload.com/?file_id=08243625614614361539
    2015 http://s000.tinyupload.com/?file_id=24682228581516174484

7. cydrex

Rekisteröitynyt:
    17.11.2016
    käyttäisitkö vaikka https://postimage.io tinyyploadin sijaan, tinyuploadissa on mainoksia joissa lukee download ja osa niistä ovat viiruksia.

8. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
    Mukava juttu, että uusia kirjeensaajia tulee puhumaan tänne asiasta, näin yhteinen joukkomme kasvaa!:)

Saan edelleen yksityisviestejä, joissa kiitetään Muroa tämän asian eteenpäin viemisessä. Hyvä, että ihmiset tiedostavat, että maksamalla jotakin, ei todellakaan ole turvassa.

"Hei. Olen seurannut Murossa ansiokasta toimintaa ns.
    tekijänoikeustrolleja vastaan. Siitä suuret kiitokset. Ajattelin kantaa
    korteni kekoon kertomalla erään havainnon Viljakaisen kirjeistä.Siellä
    nimittäin sanotaan, että ei esitetä mitään muita vaatimuksia "TÄSSÄ
    KIRJEESSÄ MAINITUN TEON OSALTA". Eli seuraava kirje tulee satavarmasti
    jos menee maksamaan yhden. Se tulee siis "uusista" ennen
    mainitsemattomista tapauksista, jotka "sattuvat löytymään" vähän
    myöhemmin. Eli jos uhri maksaa hän tulee vastakin olemaan kunnon
    lypsylehmä. Tällaisen havainnon tein tuttavani kirjeestä, joka luvalla
    sanoen muutenkin oli varsinainen törkykirjoitus."

9. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
  10. Doc Z-Weed

Rekisteröitynyt:
    30.11.2016
    Ei nyt niin reilua mielestäni. Siis Flint olisi voittaessaan joutunut maksamaan omat yli 20k asianajokulunsa itse? Toihan mahdollistaisi vielä paremmin oikeudella uhkailun kun joka tapauksessa joutuu maksamaan lakimiehen palkkiot.

11. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016

Kiitos tästä hyvän tahdon eleestä!:)

Tuossa jäi vähän mietityttämään, että miksi pitää olla yksittäinen talous vai ajattelitko, että ne helposti kohdistaa vaatimuksensa nimenomaan yksittäiseen talouteen? Olisiko mahdollisuus laajentaa tätä koko ruokakuntaa koskevaksi, koska jos ajattelee, että on esim. vanha pappa ja mummu, niin heitä on jo silloin kaksi ja kirje on tullut toiselle.

12. john^^

Rekisteröitynyt:
    16.12.2003
    Käy myös mummo ja pappa!

Osoitetta ja viestiä saa käyttää muuallakin.

13. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
    Kiitos taas kiitoksista, mutta voisin sen verran korjata, että MuroBBS on jotakin todella suurta. Yhteistyöllä on saatu paljon aikaan ja se on mielestäni todella suurta. Kun suurin osa tänne Murolle kirjoittavista on aivan selkeästi älykkäitä ja ajattelevia ihmisiä, niin tämän suuren kapasiteetin yhteispuristuksella on saatu loistava kooste aikaiseksi. Lisäksi kun jokainen omalta osaltaan laittaa kortensa kekoon, eli kirjoittaa päättäjille ja mediaan, tekee rikosilmoituksia, laitta verottajalle havaintojaan jne., tämän palstan merkitys kasvaa entisestään. Jokainen on siis osa tätä hienoa prosessia!

Minulla on ainoastaan se etu muihin nähden, että olen tunnistettava henkilö ja pidän omaa blogia, jonka avulla voin tuoda esille omasta näkökulmastani mitä epäkohtia tässä yhteiskunnassa näenkään. Lisäksi trollit ovat aika aseettomia minua vastaan, kun tietävät, että tekivätpä he mitä vaan, minulla on sana aseenani.

14. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
    Ok!:)

15. cydrex

Rekisteröitynyt:
    17.11.2016
    eihän bon joni hatanmaa tai viljakaisrn pena saa talouden asujamäärää MAOlta tai operaattoreilta. mutta jos on monta ihmistä saman katon alla niin vaikea tietää syyttömyytensä jos kukaan taloudessa ei tunnusta.... eihän sitä tiedä jos siellä on 6kk jaettu yhtäkyytiä tietämättä....

16. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
    Tietäähän sitä kuitenkin itse oman syyttömyytensä, eikä sitten muuta tarvitsekaan tietääkään. Se on sitten näiden trollipajojen tehtävä selvittää, kuka se syyllinen on. Parasta tietenkin, ettei ole sinne ollenkaan yhteyksissä, jos ei tiedä mitä sanoa, koska silloin ne saa kalasteltua sinulta, onko perheessä muita jäseniä, teinejä, aikamiespoikia jne.

Itselleni tuli muuten kerran outo puhelu. Se oli jonkun oikeuslehden kauppias ja kauppas sitä lehteä kovasti. Sanoin, etten nyt tilaa mitään ja saan tarvittavat tiedot etsittyä netistä, niin se alkoi kyselemään, että onko taloudessanne ehkä muita, esim. mieshenkilö, jota tämmöinen lehti kiinnostaisi. Mielestäni se oli outoa, koska ei nämä lehdenmyyjät yleensä ala kyselemään tuommoisia asioita. Saattoi tietenkin olla yli-innokas puhelinmyyjäkin, mutta silloin vähän kilikili-kellot soi päässä.

17. annoyed

Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Onko kenenkään, erityisesti kirjeensaaneen, oven takana piipahtanut omituisia myyntimiehiä? Itsellä kävi taannoin ovella jonkun hyväntekeväisyysjärjestön nimissä tuotteita kaupitellut tosi omituisen oloinen kaveri karvahattu syvällä päässä. Tarjotut "käsityöt" näyttivät kaupasta ostetuita enkä googlettamalla löytänyt mitään sinne päinkään täsmäävää järjestöä. Kaveri oli myös rivakan kieltäytymiseni jälkeen kovin kiinnostunut siitä olisiko taloudessa muita henkilöitä, jotka ehkä olisivat kiinnostuneita. Oli suunnilleen hyppäämässä olkapäälleni katsomaan, että näkisi sisälle.

Jälkeen päin näitä foliohattu-juttuja lukiessa on tullut mieleen, että olikohan siinä Aasi-Kontrollin mies tekemässä reconia. :-) Saattoi toki olla myös ihan tavan murtomies tutkimassa mahdollisia kohteita. Tai sitten edusti todella jotain pientä hyväntekeväisyyspoppoota...

18. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
    Tässä on tosi hyvää kommenttia ja varsinkin tuo "Onnellisesti käytettävissä on Hedareitten itse värväämänä joidenkin arvioiden mukaan jopa 60 000 kansalaista läheisineen", eli tämä asia koskettaa konkreettisesti jo ainakin 150 000 ihmistä. Se on yhdessä hirvittävä joukkovoima ja kun jokainen tekee asian eteen jotakin, niin vaikutukset alkavat näkymään pikkuhiljaa vääjäämättä..

19. Kaze01

Rekisteröitynyt:
    29.01.2017
    Tietääkö kukaan muuten kun kauheasti on puhuttu että avoin wlan on hyvä puolustus, entäs sitten jos onkin suljettu ? Moni kerrostaloasukaskin tänäpäivänä ihan varmasti pitää suljettua wlania ? Mutta eihän sekään periaatteessa todista mitään

20. Defame

Rekisteröitynyt:
    01.04.2006
    Avoin WLAN nimenomaan ei ole hyvä puolustus paitsi jos pystyt sen täysin aukottomasti todistamaan.

21. cydrex

Rekisteröitynyt:
    17.11.2016
    itsellä ei ole pelkoa tälläisestä kun asun korvessa :) outo puhelu tuli englannista jostain lehdestä mukamas.... en vastaillut kysymyksiin

22. korot ja kulut

Rekisteröitynyt:
    29.01.2017
    Markkinaoikeuden ohjeistuksessa lukee että molemmat osapuolet maksavat omat kulunsa, mutta näköjään tarkoittaneet että lähtökohtaisesti, sekä oikeudenkäynnin perusteella sitten määritetään, kuka maksaa mitäkin.

Haasteista suuri osa kuitenkin poistuisi, jos kantajat maksaisivat voitonkin tullessa omat kulunsa?
    (kun ei kannata pienistä riidoista lähteä haastamaan)

Puolustuksen ei tarvitse maksaa 20k, voi maksaa 0e, mutta etukäteen tietysti täytyisi tietää paljonko kannattaa panostaa ja mitkä riskit ovat ...

Viimeksi muokattu: 30.01.2017
  23. cydrex

Rekisteröitynyt:
    17.11.2016
    flintti on luultavasti trolli, luulen että tienasi tästä 40k hpeen pussista. flinthän voi olla vaikka jonin veli

24. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
  25. vasarapää

Rekisteröitynyt:
    09.12.2015

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä