Hedman Partnersilta kiristyskirje

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Kapteeni Flint, 24.04.2015.

1. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
    Jokuhan täällä jo epäilikin, että se on Jonin isä. Minähän en voi sitä tietää, mutta onneksi jo poliisi tutkii tätä trollitoimintaa ja minä tulen tekemään kaikkeni, että oikeus tässä asiassa vielä toteutuu.

2. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
    Ei mitään, tämä sama henkilö tulee aina. Pelko on persiissä.

3. huuhkajat Banned

Rekisteröitynyt:
    25.01.2017
    Polisi on tutkinut jo useasti ja aina todennut; ei rikosta. Ainoat laittomuuteen syyllistyjät tässä asiassa ovat DameEdna ja hänen kaltaisensa. Onhan se ahdistavaa kun minä rikoin teidän illuusionne, että teidän laittomien tekojen syypää olisi joku muu kuin te itse. Tieynlaiset ihmiset eivät halua kantaa vastuutaan ja kohdata tekojensa seuraumuksia, he ulkoistavat syyn aina jollekkin toiselle taholle.

Viimeksi muokattu: 28.01.2017
  4. huuhkajat Banned

Rekisteröitynyt:
    25.01.2017
    Oletko todella sitä mieltä, että Dame Ednan viestin kaltainen kirjoittelu on hyvän tavan ja foorumin sääntöjen mukaista?

5. Perusjanppa

Rekisteröitynyt:
    15.01.2017
    Tämä touhu on aivan uskomatonta. Lakien pitäisi palvella ihmisiä, eikä yrityksiä. Sitähän se lobbaus teettää ja tämä kirjebisnes on lobattu hyvin markkinaoikeudessa. Käsitys siitä mikä on oikein ja mikä väärin on aivan hukassa. Lakia käytetään välineenä tulojen maksimointiin ja ihmiset on vain karjaa mitä lypsää. Ihmisessä on jotain todella pahasti vialla, jos hänen käsityksensä oikeasta ja väärästä on jonkun tekstin varassa. Lakejakin muutetaan. Jokainen voi miettiä kumpi on enemmän väärin: jakaa kilotavu vai pelotella ikäihmistä oikeudenkäynnillä ilman kunnon todisteita niin, että toinen alkaa kärsimään unettomuudesta yms. Täysin moraalitonta toimintaa ja lain pitäisi pohjata moraaliin eli käsitykseen oikeasta ja väärästä.

Trolli inisee, että lakien mukaan mennään mutta niin vain on oikea ja väärä hukassa sekä taivutettu lakia omia tarkoitusperiä varten sopivaksi. Kaikenlisäksi joutuu menemään henkilökohtaisuuksiin, koska ei keksi muuta argumenttia kuin laki sitä ja tätä. Sekin kertoo oma tarinaansa, että joutuu meuhkata iltaisin/öisin koska teksti on niin painokelvotonta ja köyhää sisällöltään, että modet poistaa sen suoriltaan. Jotain sopupeliä tämä koko touhu on trolien ja maon välillä.

6. Dame Edna

Rekisteröitynyt:
    06.03.2016
    Hehheh.. Sain nyt jo niin hyvän lempinimen "Musta leski", että sen kanssa on hyvä panna nukkumaan. Yrittäkää kestää trollit, hyvät yöt!:D

7. Perusjanppa

Rekisteröitynyt:
    15.01.2017
    Jos on jonin isä niin en yhtään ihmettele miten hänestä on tullut noin moraaliton mätämuna, kun on tällaiseen touhuun lähtenyt mukaan.

8. Jankuttaja

Rekisteröitynyt:
    11.10.2014
    Sanoo henkilö, joka on bannattu 5-10 kertaa viimeisen viikon aikana ja aina tulee takaisin uudella nimimerkillä puhumaan paskaa. Otatko itse vastaan tekojesi seuraukset kun seuraavan kerran bänni napsahtaa?

9. sranat

Rekisteröitynyt:
    04.01.2008
    Ehkä sun pitäisi aloittaa täältä katsoon hyvän tavan ja foorumin sääntöjen mukaisen viestinnän rikkomisen: https://murobbs.muropaketti.com/members/huuhkajat.176044/#postings

10. huuhkajat Banned

Rekisteröitynyt:
    25.01.2017
    En tiedä kenestä puhut, minulla on ollut tälle palstalle vain tämä yksi nimimerkki. Miehet vastaavat aina teoistaan, akat ja akkamaiset miehet syyttelevät virheistään muita.

11. huuhkajat Banned

Rekisteröitynyt:
    25.01.2017
    Sitähän minä juuri tarkoitin, Dame Ednan viesti oli vastoin hyviä tapoja, sekä foorumin sääntöjä. Se, että minä kirjoitan sinun tai Dame Ednan mielestä ikäviä tosiasioita palstalle ei ole hyvien tapojen vastaista, sitä kutsutaan fakta-argumetoinniksi.

12. sranat

Rekisteröitynyt:
    04.01.2008
    Etkö osaa argumentoida ilman kiihtymystä tai aggressiivista asennetta, no se voi olla heikkouden ja pelokkaan merkki, tarve puolustaa itseään. Se taas voi kertoa todella paljon muille keskustelijoille missä mennään ja kenen kanssa jutellaan.

13. Vic Mackey

Rekisteröitynyt:
    04.03.2013
    Hei!

Kiitämme yhteydenotostanne.

Hedman Partners ei ole Fazerin kumppani. On mahdollista, että he ovat
    aikaisemmin avustaneet Fazeria Virossa jossain yksittäisessä tapauksessa
    mutta emme tee ko. yrityksen kanssa nykyään yhteistyötä. Logomme on heidän
    Viron-toimiston sivuilla ilman lupaa ja olemme tänään pyytäneet heitä
    poistamaan sen. Kiitos, kun toitte asian tietoisuuteemme.

Ystävällisin terveisin

Fazer Makeiset
    Kuluttajapalvelu

14. Dreama

Rekisteröitynyt:
    13.04.2016
    Eli siksi se oli siis poistettu! Nopeaa toimintaa. Eli luvatta oli logo käytössä. :D

15. sranat

Rekisteröitynyt:
    04.01.2008
    Mitä Spekulointia tämä sitten on, mistä muita syytät? Kysyn siksi, että kyseinen henkilö kyllä toimii omalla nimellä, mutta sinä itse spekuloit hänen viesteihin kuulumattomilla asioilla täällä.

16. Weebo

Rekisteröitynyt:
    16.09.2003
    Onhan Hatanmaan ninjasoturi pitänyt blogiakin joskus http://shikaani.blogspot.fi/

Ja Hatanmaa on osallistunut Suomen AIPPI ry:n kautta kansainväliseen AIPPI konferenssiin huhtikuussa 2011, jossa oli aiheena tekijänoikeudelliset asiat. Tuossa on tehty jo jonkin verran selvitystä asiasta Suomen lainsäädännön osalta asianajajien näkökulmasta.
    En nyt aamun tunteina enää kyennyt sisäistämään kaikkea tarkasti läpi, mutta ihan mukava selostus lukea jos englantia osaa.
    Linkki pdf. tiedostoon: http://s000.tinyupload.com/?file_id=05687632313679739006 .

Toki koko tapahtuman sepostuskin löytyy mutta se on sitten jo yli 800 sivua pitkä.

Offtopiccina: Googlen syövereistä löytyy myös jotain Sparrow-Hatanmaa vanhoja irc "oon se" läppää #peliplaneetta kanavalta, mm.
    (15:54:52 < Sparrow> oon se joka ajattelee lapsia). Noh, saahan sitä ajatella ei siinä mitään outoa oo kun ääneen sanoo, unohtamatta Desucon taustaa. Ja juu on se sama Sparrow.

edit: Ei ehkä välttämättä olekaan itse osallistunut konferenssiin mutta oli ainakin yksi vastineen tekijöistä.

edit2: Näyttäähän Jonisanilla olevan oma firmakin, Kokoroatari Oy. Pitäähän nyt sitä pikku bisnestä tehdä kirjehommien lisäksi. On muutes japania ja tarkoittaa sanakirjan mukaan "Having some knowledge".
    Noh noh, nyt aletaan taas eksymään aiheesta ja tämähän olikin jo tullut ilmi aikaisemmin.

17. PePi

Rekisteröitynyt:
    20.06.2015
    EDIT: Yhden turhan linkkauksen poisto.

Kuinkahan monta logoa on siellä ilman lupaa?

18. cydrex

Rekisteröitynyt:
    17.11.2016
    oli sillä avustajansa nimi jossain vaiheessa.

19. Yritysten tuki Banned

Rekisteröitynyt:
    27.01.2017
    Joni tulee kyllä 2019 vaalien jälkeen kutsumaan esimerkiksi Ednan Arkadianmäelle kahville ja kiittää tuesta hänen vaalityölleen.
    Kuten Presidentti Trump totesi: Kaikki julkisuus on 30 pv jälkeen positiivistä.
    Sopivia valiokuntia jo mietitään.

20. ishiguro

Rekisteröitynyt:
    10.01.2017
    Älä nyt viitsi! Sehän oli jo osoitettu todeksi, että minä olen Joni Hatanmaa.

21. sranat

Rekisteröitynyt:
    04.01.2008
    Millä mandaatilla ajattelit jonin pääsevän Arkadianmäelle ja mistä vaalipiiristä :think: Eiköhän jonin poliittinen ura, jos sitä edes oli, oli tässä.:psmoke: Toki voi se päästä eduskunnan rappusille huutaan omaa yksinäistä mielenosoitusta, kunnes se häädetään pois. :D

22. sranat

Rekisteröitynyt:
    04.01.2008
  23. MikTre12

Rekisteröitynyt:
    01.12.2016
    Olisi ihan kiva, että pysyttäisiin asiassa. Trollit haluaa sekoittaa keskustelua ja johdatella sen epäolennaiseen.
    Ei pidä mennä siihen retkuun.

24. ishiguro

Rekisteröitynyt:
    10.01.2017
    Mitä tarkalleen epäilet? Jos epäilet jotain, esitä järkeviä tarkistettavia tietoja vasta-argumenttina eikä mielipuolisia laskutoimituksia.

Oletko siis sitä mieltä, että kun MAO päätöksessä (esim. 423/16) hakemuspäivä on 1.3.2016 ja päätöspäivä 7.7.2016 (4 kk), tämä sisältää operaattorin toiminnan? Millä perusteella? Voi sisältääkin, tätä yritin tiedustella, mutta siitä ei ole vielä nyt ihan selkeää näyttöä. Joku tässä ketjussa oli vähän aikaisemmin sitä mieltä, että ei missään tapauksessa sisällä. Kallistun vähän siihen suuntaan itsekin, koska päätöksestä kirjeen lähtöön on aina iso viive. Mutta totuus kiinnostaa!

Jos se sisältää operaattorin työn, mikä osuus tuosta 4 kk kuluu operaattorilla ja mikä MKO:lla? Jos operaattorin toiminta on mielestäsi tosi-tosi-nopeeta ja aika meneekin MKO:lla, mihin se siellä menee ja miten he sitten saavat sadat hakemukset käsiteltyä? Lasketaan kuten sinä laskit: 200 kpl * 4 kk = 800 kk = 66 vuotta. Ei siis ole mahdollista, että MAO pystyisi käsittelemään kaikki hakemukset. Eikö ollutkin aika hiton tyhmä laskutoimitus?

Epäiletkö päätösten määrää? Vuonna 2016 näitä asioita on käsitelty/päätetty luokkaa 200. Jos et usko, kuka tahansa voi tämän MAO:sta kysyä. En minä näitä lukuja päästäni keksi. Tässä ketjussa on samoja lukuja esiintynyt muistakin lähteistä.

25. electron06

Rekisteröitynyt:
    12.11.2006
    Mitä instanssia tarkoitat näissä viesteissässi MKO:lla..?

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi