Grand Theft Auto Online PC -keskustelu

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja submin, 19.04.2015.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Umkka

Rekisteröitynyt:
    12.07.2013
    Eikö muilla ole muka yhteys ongelmia? Itsellä lentää ulos pelisessioista vähän väliä. Etenkin kun olisi tarkotus pelata kavereiden kanssa freeroamia, niin hyvin pian huomaa kaikkien leftaavan (eli itse lentää ulos) ja saa leikkiä ihan keskenään. Koitin availla portteja modeemista, mutta ei tunnu auttavan asiaa :(

2. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Mitä järkeä sitten ostaa tykillinen auto, jos ei mene autotalliin? Sillä ajelee, kunnes poksahtaa ja pitää ostaa uusi 10 heistin jälkeen?

3. topcattix

Rekisteröitynyt:
    17.12.2012
    Ei sillä isolla tee imo yhtään mitään kun se tykki on ihan turha verrattuna tarkkaan pislaan/uziin ja ikkunat on 5 kertaa isommat kun kurumassa...

4. Niamu

Rekisteröitynyt:
    21.08.2008
    Kappas auttoi :)

5. khaimera

Rekisteröitynyt:
    06.11.2005
    viimistä viedään...

6. KoessiKenguru

Rekisteröitynyt:
    31.05.2008
    [rant]
    Voi helvetti tuota porukkaa onlinessä jos randomien kanssa koittaa raceja ajella. Joku jää viimeseks, niin aletaan ajaa rataa väärään suuntaan ja koitetaan maaliviivalla törmäillä kaikkeen mikä liikkuu tai vähintään ajetaan mutkat suoriksi, että saadaan vain toinen törmättyä radalta ulos. Avauduin sitten tekstichatin puolella tuosta, niin vastaus oli toki "AJAJAJAJA" tai "AXAXAXA". GTA:n suurin heikkous on kyllä aivan ultimaattisen vajakit pelaajat random skaboissa, crewihommat onneksi sitten pelastaa.
    [/rant]

7. topcattix

Rekisteröitynyt:
    17.12.2012
  8. R+L=J

Rekisteröitynyt:
    04.04.2013
    Jep Criminal Mastermindin helppo hymyillä :) Voidaan kertoa vinkkejä miten onnistuu jos on muita yrittäjiä.

9. khaimera

Rekisteröitynyt:
    06.11.2005
    jätkät hei tää ei oo kivaa, pelasin tossa samaisessa porukassa ja mulle ei tullu tota rahaa??? johtuikohan siitä et olin hosti kokoajan?

10. aop

Rekisteröitynyt:
    02.03.2001
    Hosti saa vasta vipasta Heististä massit. Siksi se default cut onkin 55%-15%-15%-15%.

11. khaimera

Rekisteröitynyt:
    06.11.2005
    nokun ei tullu tota 10 miljoonaa sain mie niistä sen normi maksun jokaisesta....

12. R+L=J

Rekisteröitynyt:
    04.04.2013
    Pistä tikettiä ja laitat kaikkien meidän nimimerkit siihen mukaan + jos joku otti niitä screeshotteja. Ainoo mitä keksin miten sulta olis se jääny ni jos olisit jonkun muun kanssa heistiä tehny välissä mutta niin ei tainnu käydä. Tikettiä vaan Rockstarille. Tuli muuten ne kaikki trophytkin eli ihan legit suoritus oli. Luulin eka et jäi yks milli saamatta.

13. khaimera

Rekisteröitynyt:
    06.11.2005
    no mulla on se loyalty 27/28 ja CMM 0/28 ja all in order 0/28

tunnus on niin nuori et pitää vielä pari viikkoa oottaa et saa tickettiä pistettyä meneen...

14. Oltorno

Rekisteröitynyt:
    03.01.2004
    Muro heisti neitsyyskin tuli menetettyä. Tosin se ei kauaa kestänyt kun torppasin hävittäjän maahan (tajunnut, että se tippuu kuin kivi kaasu nollilla). Sen jälkeen peli sopivasti kaatui ja se jäikin sitten siihen. No löyty ryssä porukka kuta veti prisonin finaalia hardilla. Meni ihan ok, mutta lopussa laskuvarjolla liitelin rannalle ja suoraan laskeutuvaa hekoa kylkeen :D ja uusiksi no meni sentään läpi. Sen jälkeen ryssän asuntolasta poistuessa sopivasti tyypit lahtasi asuntonsa portaille. Piti mennä kostamaan ja räjäyttämään niiden autot. Ja peli otti ja kaatui taas :P e: Mitä tästä opimma: 'ryssä on ryssä vaikka voissa paistais' ei niihin ole luottamista.

15. saku446

Rekisteröitynyt:
    21.03.2011
    Jos joku kaipailee heistiin ihmisiä niin minä voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, Itellä ei oikein ole kunnon porukkaa kasassa. McBobbo nimellä liikuskelen Social Clubissa ja Steamissa, saa lisätä jos kiinostaa.

16. Mites tuon viimeisen osion mopoilun suorititte? Videoitten perusteella ajo rantaa ja jet skit alle olisi helpoin reitti.

17. topcattix

Rekisteröitynyt:
    17.12.2012
    Ottaa ekan 4 paikkasen auton joka tulee vastaan ja ajaa joko jotain metikköö/vuorta pitkin tai sitten länsi valtatietä

18. TheStuf

Rekisteröitynyt:
    16.07.2012
    Kuulostaa aika helvetinmoiselta urakalta vetää tuo criminal mastermind. Voi sitä vitutuksen määrää kun tulee joku typerä kuolema jossain loppupään tehtävässä. Miten te tuon oikein hoiditte ja kauanko siinä meni? Ei niitä varmaan tarvi putkeen vetää ilman taukoja?

19. JonttuPeke

Rekisteröitynyt:
    27.04.2004
    Onko muilla hävinnyt itsestään rahaa? Tein tehtäviä ja sain niistä 60k yhteensä ja kun menin freemodeen niin oli vain 25k kädessä?

20. Myslipaketti

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Kumpihan kannattaa ostaa ensin, kuruma vai insurgent?

Oot varmaan muistanut tallettaa rahat tilille?

21. topcattix

Rekisteröitynyt:
    17.12.2012
    Ostat kuruman ja sit vaikka jonkun nopeen super auton, tai jonkun hienon, ihan sama. Ei sitä insurgenttia tarvii mihinkään.

22. minapamina

Rekisteröitynyt:
    12.03.2007
    Insurgent parempi maastossa, ja kestää enemmän osumaa, Kuruma taasen nopeampi, ja antaa parempaa suojaa matkustajille. Kuruma tuhoutuu yhdestä räjähteestä, insurgent imee ainakin sen 5 sinkoa, tosin varmasti riippuu mihin osuu.

E: Kurumassa siis pienet "ampuma-aukot", Insurgentissa tuulilasi hyvin iso, ja menee helposti rikki.

23. R+L=J

Rekisteröitynyt:
    04.04.2013
    Noin 7h meni. Yhellä kaverilla koko ajan modeemin piuha vieressä irti revittävissä jos näyttää pahalta. Jos joku siis kuolee tai kuolemaisillaan niin äkkiä piuha irti niin peli ei kerkeä tajuamaan että joku kuoli ja vaan keskeyttää tehtävän. Criminal mastermindissähän siis voi vaikka feilata missioita kunhan ei vaan kuole siinä samalla. Kuruma alla 99% ajasta +Heist Heavy Combat asut kaikilla päällä aina kun mahdollista niin ei ole edes kovin vaikea suorittaa.

Jos on ohjaimella pelaavia mukana niin ehdottomasti joku aim assist päälle, ei nyt ehkä helpota juurikaan mutta nopeuttaa. Huomasin kun vertasin esim. Prison Breakissa mitä vauhtia prison guardina tiputtelee vihuja.

Myös kaikenlainen härvääminen 100% kiellettyä sitten kun on heisti päällä tai setup, tätä ei tarvinnut edes erikseen mainita :) Ainoat pahat paikat oikeastaan ne muutamat tehtävät missä ei saa omia vaatteita eli tuota Heist Heavy Combat suitea päälle, eli Prison Break heist, roskakuskisetup ja vastaavat.

Auttaa myös mitä korkeampi levuista porukkaa mukana että saa enempi niitä body armoreita mukaan +lisääntynyt asearsenaali.

Viimeksi muokattu: 24.04.2015
  24. Pörkyle

Rekisteröitynyt:
    07.10.2003
    Tuli tuossa hetki sitten nähtyä ensimmäinen 5873 rankkinen tyyppi PC:n onlinessa, TrevorLocko niminen. Liekköhän konsolilta siirtyny "häxi" vai joko PC:n puolellakin keinot keksitty? Ajeli Armored Kurumalla ja tappoi väkeä. Kävi minunkin luona pyörähtämässä mutta ei kauaa viipynyt kun huomasi että olen katolla räiskimässä jonkun minun perään lähettämiä merryweather sotilaita ja poliiseja. Teksti chättikin bugasi jotain taas niin en nähnyt mitä muut kirjoitteli enkä sitä mitä itse yritin kirjoittaa, olisi voinut jotain kommentoida kaverin rankista. :)

25. raulibadding

Rekisteröitynyt:
    26.10.2013
    Hatunnosto ekanakin tuosta suorituksesta! Itse olen huomannut kun noita heistejä on tullut hostailtua, että vaikka siinä pelin päätteeksi ynnätään paljonko rahaa kertyy ja mitkä kaikki bonukset/challenget onnistui niin usein jos se ruutu kertoo minun ansainneen vaikkapa 300 000 $ niin takaisin free roamiin palatessa pankkitilille onkin ilmestynyt vain 200 000 $. Muut heistissä mukana olleet ovat sitten taas saaneet ihan joka ikisen sentin mitä on luvattukin. Onkohan joku bugi vielä tässä vaiheessa?

Ja kyllä huomasi eilen kun sai peliin 4 muroa samaan aikaan niin meni parit setupit putkeen läpi ja sen jälkeen itse heistikin hardilla ensimmäisellä yrittämällä. Aiemmin ollut tietoakaan, että muutaman kokeilun jälkeen oltaisiin missään onnistuttu randomien kanssa edes mediumilla. :think:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen