Grand Theft Auto Online PC -keskustelu

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja submin, 19.04.2015.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. MedHot

Rekisteröitynyt:
    01.09.2006
    Ei kyllä miulle palautunut. En tiijä sit mitä on tapahtunut.

edit. jaksanut tuon takia ruveta tikettiäkään pistää. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

2. KoessiKenguru

Rekisteröitynyt:
    31.05.2008
    Onkos kenelläkään sattunu vastaan vastaavaa bugia, eli peli ei löydä online-profiilia lainkaan vaan sanoo vaan että pitäis pelata yksinpelistä eka tehtävä loppuun, että pääsis onlinen puolelle? Oon pelannut single playerin monta kertaa läpi ja onlinessäkin RP on 100:n paremmalla puolella, mut oli pelaamisessa taukoa pari kk ja nyt sitten näin?

3. Varis tori

Rekisteröitynyt:
    08.02.2015
    Toisella yrittämällä pääsee onlineen. Vika poistui itsestään ajan myötä.

4. nahkasukka

Rekisteröitynyt:
    08.06.2010
    Toivoisin semmoista ominaisuutta peliin, että voi poistaa pysyvästi omistamiaan aseita. Vituttaa kun on miljoona erilaista pistoolia vaikka periaatteessa tarvitsisi vain yhtä. Menee aina ikuisuus niitä aseita selaillessa. Varsinkin Uzin haluaisin heittää vittuun kun helvetin epätarkka ja turha sohlo ja se aina tyrkyttää sitä kun olet autossa, mistä tulikin mieleen että semmoinenkin ominaisuus olisi kiva että peli muistaisi mitä asetta pelaaja käytti viimeksi ajoneuvossa, niin ei tarvitsisi joka kerta ajoneuvoon noustessa rämpyttelemään tabilla niiden miljardin aseen läpi että saat sen AP pistoolin valittua, jolla jopa osuukin johonkin.

5. Pörkyle

Rekisteröitynyt:
    07.10.2003
  6. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Mikä helvetti GTA V:sen pelaajia vaivaa, kun racessa on se vitun catch up päällä. Se pilaa koko helvetin rallin, kun voittajan maksiminopeus pienenee, eikä nyyppähostit osaa ottaa sitä pois vaikka kuinka pyytäisi...

Jos itse hostaa racen niin tulee vain parisen pelaajaa ja sitten racen päätyttyä peli heittää jonkun nyyppähostin raceen vaikka itse haluaisin olla host. Vittu ihan perseestä.

Mistä muuten pystyisi lataamaan muiden pelaajien playlistejä, osassa niissä on ihan sikahauskoja mappeja ja raceja. Deathmatchei joissa miniguneja ja sellaista.

7. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Onko kellään ongelmia kirjautua sisälle peliin? Mulla se ei nyt näytä toimivan vaan tulee erroria.

8. MedHot

Rekisteröitynyt:
    01.09.2006
    • Tuo catchup kyllä pilaa nuo kisat. Voit perseillä ihan miten paljon haluat alussa ja sit vehe menee neljää sataa ja kärki hidastuu.

9. Varis tori

Rekisteröitynyt:
    08.02.2015
    Catchup ja slipstream off parhaat säädöt. Sekä non-contact jos ei ole herrasmiesten racingia. :comp:

10. oon_kiva

Rekisteröitynyt:
    27.06.2010
    Vinewood Hills talot on muuten -50% tällä hetkellä, ostin.

11. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Hitto oli hauskaa kun väänsi playlistin ja sinne pani RPG vs Insurgement matsei, kunnon ramppi raceja ja muita hassuja raceja ja deathmatchii. Sitten odotti et sais 10 pelaajaa ja sitten oli tosi hauskaa pelailla noita.

Ärsyttää vaan et ensinnäkin kestää ikuisuuden ennen kun saa väkeä omaan playlistiin kymmenisen henkeä. Lähes mahdotonta raceissa, mutta kun panee deatchmatch 101000 dollaria tyylisen otsikon niin saa väkee. Ja sit ärsyttää jos joku lähtee kesken pelin niin saattaa koko playlist kaatua...

12. akjuolma

Rekisteröitynyt:
    10.12.2010
    Saako noista muuten vaihdossa sen koko hinnan palautuksena? Esim. jos ostan alennuksella nyt asunnon ja sitten myöhemmin vaihdan sen johonkin halpaan autotalliin, niin saisin n. 1 000 000 $ - 25 000 $ tililleni.

Viimeksi muokattu: 29.05.2016
  13. Pörkyle

Rekisteröitynyt:
    07.10.2003
    Jos tuntuu sille ettei MuroCrewiin liittymis pyyntöä kukaan käsittele niin voi käydä täällä asiasta huomauttamassa. Se aina helpottaa ylläpidon päätöstä jos SC profiili on julkinen ja pelin statsit nähtävillä.

14. kz-

Rekisteröitynyt:
    22.08.2006
    Yleensä siellä on joku kerennyt aina hyväksymään kun menen katsomaan, nyt laitoin itse kuitenkin parit invitet sieltä kun oli tullut requesteja.

15. Voisiko joku ystävällinen listata ranskalaisilla viivoilla sen, mitä uutta on tullut onlinepuolelle sitten julkaisun? Ns. suurimmat uudistukset riittävät.

Julkaisun aikoihin tuli upotettua melkein 200h peliin, nyt ollut pitkä paussi pelaamisessa.

16. oon_kiva

Rekisteröitynyt:
    27.06.2010
  17. MaaQu

Rekisteröitynyt:
    23.01.2013
  18. Источник

Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Kiinnostaisiko ketään Criminal Mastermind challange?

Ite jo vuoden pelaillut tuota peliä ja heisteissä en kuole sit millään.

19. submin

Rekisteröitynyt:
    10.11.2005
    Kiinnostaisi kyllä mutta kun ei tuota aikaa juuri ole... Elite challengetkin pitäisi tehdä, vasta Fleeca Jobi on tehtynä.

20. Pitää varmaan palata pelin pariin ja katsoa uudistukset kun ei vastausta tullut...

Heistejä en ole tehnyt yhtään koskaan, joten jos jotain kiinnostaa "harjoitella", niin olen mukana. Mikrofoni löytyy. Pitää tosin jokusen päivän pelailla sitä ennen, että pääsee taas peliin sisään.

21. DarkWing

Rekisteröitynyt:
    08.12.1999
    Onko tässä mitään pappakerhoyhteisöä ? Iltaisin tulee pelattua tunti-pari satunnaisesti niin joskus olisi mukava kokeilla muitakin heistejä kuin Fleeca Jobia.

22. pitipi inu

Rekisteröitynyt:
    03.09.2008
    rockstarin palvelut ei kuulemma ole käytössä? muilla samanlaista ongelmaa?
    heidä sivujen mukaan pc clientit pitäs olla pystyssä, kaiken moista on tullut yritettyä jo kuten uuden social clubin lataamista ja asennusta järjestelmän valvojana...

23. Pörkyle

Rekisteröitynyt:
    07.10.2003
    Samaa valittaa. Sen jälkeen kun social clubin latasin ja päivitin ei salasanakaan tuntunut enään kelpaavan, monesti sai yrittää että pääsi taas launcherilla kirjautumaan. Sitten tuli tosiaan ilmoitus että palvelu ei ole nyt käytössä.

Ruuhakaa se ilmeisesti vaan on kun nyt näkyy latailevan melkeen gigan pakettia.

24. Gardemeister

Rekisteröitynyt:
    26.01.2014
    Joo, ruuhkaa tuntuu olevan.. Itse oon nyt viimeisen puoli tuntia katsellut latausruutua contact missionin jälkeen.

25. oon_kiva

Rekisteröitynyt:
    27.06.2010
    Pegassi Reaper on nyt mun suosikki auto.

Aiemmin muuten kun sanoin public free modesta että se on lähinnä pvp painotteinen, niin tänään onkin mennyt koko päivä pelaajia tappaessa ja k/d ratio jo 4.36. Ei jaksa tehdä tuota VIP workkia, ei juttujen perusteella edes hyvää rahaa.

Kukaan ostanut vielä näitä uusia toimistoja?

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen