GoPro

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja Cumbo, 23.07.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. jermu1982

Rekisteröitynyt:
    24.03.2013
    onko toi hero session 4 kätevä? vai kannattaako ostaa jokin kiinan malli? mitäs lisätarvikkeita tarvii ostaa ton lisäks?

2. Juhamies

Rekisteröitynyt:
    01.10.2013
    @jermu1982 Ite oon käyttäny tuota Session nelosta reissuilla, hyvin riittää akku ja kuvakin on ihan hyvä.

3. Corpse

Rekisteröitynyt:
    15.01.2007
    Kysytäänpä tietäjiltä kun itse olen tyhmä. Elikkäs reissu lähenee ja jonkun tyylinen action video/kamera saatava messiin. En vittiisi hero 5 ostella kun on niin hinnoissa viellä mutta esim ajatellu tämmöstä Gopro Hero+ LCD. Onkos kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta? Tarvis saada perus 1080 videoa ja perus kuvia. Suositelkaa murolaiset jotain hyviä vaihtoehtoja.

4. Tpa84

Rekisteröitynyt:
    22.09.2009
    itse vaihdoin black versiosta tuohon session malliin.. Ei tarvi miettiä vesisateita eikä kotelointia.

Ainut milloin käytän koteloa on värikuulasodissa kun ei tuo linssi kestäny osumaa yksinää :D

5. Tpa84

Rekisteröitynyt:
    22.09.2009
    Tuo hero 4 session on kyllä loisto laite hinta/laatusuhteeltaan

6. paralogiX

Rekisteröitynyt:
    08.05.2011
  7. Tpa84

Rekisteröitynyt:
    22.09.2009
    Powerissa tuo session 189€ niin sinällää huono tarjous tuo gopro.n kun 16gb muistikortilla ei juurikaan arvoa ole ja muut roinat maksaa ebayssa pari € :)

8. paralogiX

Rekisteröitynyt:
    08.05.2011
    Joo sitä ei kyllä tullut otettua huomioon :)

Hero 5 taasen noudattaa aika kilpailukykyistä hintaa.

9. Temptationnn

Rekisteröitynyt:
    13.12.2009
    Neuvokaahan miestä mäessä, eli ensimmäisen gopro:n osto suunnitteilla. Muutaman kerran olen joitakin vanhempia malleja käpistellyt ja nyt sitten ajattelin ostaa itsellenikin moisen vekottimen. Hero 5 black olen katsellut, mutta väistämättä tulee mieleen, että noinkohan kaikille ominaisuuksille tulee käyttöä ja hinta on kuitenkin 400e hujakoilla. Kannattaako siis ostaa heti lippulaivamalli, vai pärjääkö loistavasti aikaisemmillakin malleilla näin peruskäyttäjänä. Mitä suosittelisitte?

10. Tpa84

Rekisteröitynyt:
    22.09.2009
    Jos et gepsiä tarvi niin taitanee paras olla session 4

11. Temptationnn

Rekisteröitynyt:
    13.12.2009
    Näin äkkiseltään katsottuna session mallit ei oikein iske, koska koko niiden käyttö vaikuttaa melko kömpelöltä ilman näyttöä. Myös vesitiiviys olisi hyvä olla, tosin käsittääkseni noihin kaikkiin saa ostettua jonkinlaisen vesitiiviin kotelon?

12. Juhamies

Rekisteröitynyt:
    01.10.2013
    Eipä tuon sessionin käyttö kovin kömpelöä ole. Toki sitten jos asetuksia jne pitää jatkuvasti renklata niin voipi olla rankkaa :) Muutenhan se on ihan loistava laite. Vesitiivis paketti suoraan kaupan hyllyltä että mitään koteloita ei tarvi :)

13. JTAA

Rekisteröitynyt:
    11.07.2014
    Meni pahasti maku goprohon kun appin käyttäminen vaatii käyttäjätunnukset ja sisäänkirjautumisen! Varmaan kiva jos joku haluaa heti nyt välittömästi sosiaaliseen mediaan jakaa kuvia mutta minä en halua.

Ja vähän herää epäilyksiä mitä tietoja leviää goprolle. Ei kiitos

Saisikohan vanhaa äppiä enää mistään? Kameran hallinta kännykältä oli todella hyvä kun halusi esim kohdistaa otoksen

14. Pesusieni

Rekisteröitynyt:
    13.03.2013
    ei mitn.

Viimeksi muokattu: 14.12.2016
  15. iltanen

Rekisteröitynyt:
    16.12.2006
    Mitäs muistikortteja Hero 5 suositellaan?
    Jatkuvaa kirjoitusta kortilta vaaditaan 60MB/s.

16. jallis

Rekisteröitynyt:
    26.12.2016
    GoPro 3 Black, wifi menee itekseen päälle. Saa sammutettua napista mut starttaa sitten taas uudelleen. Akku pois ja takaisin niin sitten kestää jonkin aikaa ennenkuin taas alkaa sininen vilkkumaan. Olen päivittänyt softan mutta ei auta.
    Onko kellään kokemusta vastaavasta?

17. InsaneFinn

Rekisteröitynyt:
    02.08.2004
    Kamerasta WiFi pois päältä voi autaa asiaan. Ainakin oletan tässä vaiheessa, että se on päällä, sillä muistaakseni se vilkuttaa sinistä valoa.

18. iltanen

Rekisteröitynyt:
    16.12.2006
    Tuli ostettua SanDisk Extreme 64Gb 38e. Niistäkin on 40MB/s ja 60MB/s -versiot eli paljon sai kaivella tuotenumeroita :facepalm:

19. Sergio

Rekisteröitynyt:
    23.08.2002
  20. iltanen

Rekisteröitynyt:
    16.12.2006
    Kiitos tästä. Välillä vaikea bongailla kunnon kortteja. Sandiskiin olen ennen luottanut.
    Kortista alla linkkejä. Tuntuu olevan aivan loistava hinta-nopeus-suhde.
    http://www.legitreviews.com/kingston-64gb-uhs-i-u3-microsdxc-review_157468
    https://www.bjorn3d.com/2016/04/kingston-32gb-uhs-u3-microsdxc-review/
    http://www.cameramemoryspeed.com/reviews/sd-cards/kingston-u3-64gb-micro-sdxc-memory-card/
    http://www.thessdreview.com/featured/kingston-sdca3-microsdhcsdxc-uhs-i-u3-card-review-64gb/2/

Viimeksi muokattu: 02.01.2017
  21. Agnur

Rekisteröitynyt:
    23.09.2011
    Pohdiskelen kumman valita näistä vaihtoehdoista: hero+ 99€ vai hero session 149€
    Sessiossa toki hyvinä puolina pienempi koko ja 4k video. Haluaisiko joku antaa asiantuntevan mielipiteensä helpottamaan valintaa.

22. Agnur

Rekisteröitynyt:
    23.09.2011
    Nyt lisää tutkittua luin aika paljon huonoja arvosteluita gopro android sovelluksesta. Onko totta että vaatii kirjautumisen ja tämän takia siis myös netin että sovellusta voi käyttää? Aika naurettavalta kuulostaa

23. ^¼Ïb|öVy禺Êëá:sü«g»

Rekisteröitynyt:
    24.01.2016
    Kyllä, ihan normaali toiminnallisuus että kirjaudut heidän palveluunsa ja rekisteröit kameran ja pääset käyttämään. Et pääse alkuruutua pidemmälle jos et rekisteröi ja loggaa.

24. Agnur

Rekisteröitynyt:
    23.09.2011
    Aika paljon puhutaan että aina satunnaisesti puhelin saattaa vaatia uudestaan kirjautumista ilman sen kummempaa syytä ja jos sattuu olemaan jossain korvessa ilman nettiä niin ei sovellusta voi käyttää. Ja tämä vaatimus lisätty vasta hiljattain sovellukseen. Taidan suosiolla peruuttaa tilauksen. Ehkä tuo ei olisi ongelma muissa malleissa, mutta näytöttömässä sessiossa aika oleellista että saa puhelimeen linkitettyä ilman ongelmia.

25. Juhamies

Rekisteröitynyt:
    01.10.2013
    Hero 4 session ilmeisesti paskana. Kamera jumittaa hetken päästä kun alkaa kuvaamaan. Kamera kuumeni ihan luokattoman kuumaksi jonka jälkeen sitä ei saanut suljettua eikä tehtyä mitään. Resetointi ei auttanut tänäänkään vaikka nyt kamera ei käy edes kuumana. Olen tällä hetkellä malesiassa ja pitäisi varmaan uus kamera käydä ostamassa.

Jos ostan täältä hero 5 kameran ja se menee rikki vaikka suomessa, saanko uuden/takuukorjauksen. Eli onko näissä maailmanlaajuinen takuu? Vituttais lähteä palauttelemaan kameraa malesiaan jos menee suomessa rikki :)

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen