Futuristinen, postapocalyptinen tai kauhu teemattu MMORPG?

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja Thorinix, 29.07.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Thorinix

Rekisteröitynyt:
    01.03.2010
    Eli etsisin kyseisellä teemalla tehtyä MMORPG:tä, olen WoWia pelannut sitten TBC:n ja haluaisin kokeilla jotain uutta.

Olen kokeillut seuraavia MMORPG pelejä.. Warhammer, Lotro, Aion, EVE ja Fallen Earth joka vaikuttaa aika hyvältä.

Saa olla F2P mutta mieluiten P2P! Kiitos jo etukäteen. :smoke:

2. tusinatunnari

Rekisteröitynyt:
    13.01.2005
    Anarchy Online on futuristinen/postapocalyptinen, mutta f2p/p2p hybridi ja 90-luvun grindiajatuksilla tehty.

3. Hozo

Rekisteröitynyt:
    01.12.2009
    EVE vaatii sen pari viikkoa ainakin, ennen kuin se avautuu paremmin. Hieno peli, mutta työläs, kärsivällisyyttä vaativa ja ihan omaa maatansa, mitä morppeihin tulee. Age of Conan kannattaa testata.

Mun mielestä nyt kannattaa vaan pitää tauko morpeista, kun tässä niitä alkaa tulemaan pirusti uusia ja pontetiaalisia, Falloutista vampyyreihin. FFXIV:n julkaisuun ei ole kauaa ja se on ehkä ensimmäinen peli, mikä voi WoW:in pelaajakantaa syödä.

E: En huomannut, että otsikossa lukee tarkempi teema.

Viimeksi muokattu: 30.07.2010
  4. Kuuskutonen

Rekisteröitynyt:
    02.07.2010

+ Guild Wars 2 :kippis:

5. Wromthrax

Rekisteröitynyt:
    15.07.2006
    Viimeksi muokattu: 30.07.2010
  6. Muppeli

Rekisteröitynyt:
    10.06.2010
    FFXIV ei kyl tuu millään tavalla syömään wowin pelaajakuntaa :D Mun mielestä ainoot järkevät tulokkaat on Tera online ja Guild wars 2 mitkä vois jotain vaikuttaa. Mutta tuskin nekään. Kylhän noi voi hetkellisesti vaikuttaa mut ne wowi pelaajat palaa aina siihen wowiin.

Falloutista tuleva mmo voi olla kans ihan hyvä jos ne sen osaa oikein toteuttaa.

mut joo Tera online on ainakin seuraava mistä itse maksan.

7. Pe-Te

Rekisteröitynyt:
    13.12.2000
    Tulossa oleva Warhammerk 40k MMORPG varmaan sattuu tuohon kategoriaan aika kivasti. Ja kiinnostavuudessa menee ainakin omalta kohdalta valovuosia ohi jostain guildwarssista. Mutta tuota joutunee odottelemaan ainakin vielä 1-2 vuotta.

Lainanneet kyllä hyvin paljon wowilta, mikä on toisaalta hyvä ja toisaalta ei. :)

Pe-Te

8. Moonshades

Rekisteröitynyt:
    09.01.2001
  9. Hozo

Rekisteröitynyt:
    01.12.2009
    No mikös siinä FFXIV:ssä huonoa, Muppeli? En ole itse seurannut, oletko itse betassa? WoWittajat alkaa olemaan aika kyllästyneitä, Cataclysm ei tuo mitään kovin ihmeellistä, samaa paskaa, ehkä enemmän raideja. FFXIV on samanlainen mainstream MMORPG, mutta vähän originellempeja ideoita, sekä vaikeustaso mahdollisesti vähän korkeampi. Ei tule olemaan niin tiimipainotteinen, kuin FFXI, joten WoWittajatkin tykkää. FFXIV on vielä saataville konsoleille, joka on aika iso juttu. En näe syytä miksei FFXIV voisi olla todella hyvässä asemassa MMORPG-markkinoilla, Square Enix harvemmin paskaa pukkaa ja ovat jo yhden morpin tehneet, joka on hyvin monen lemppari morppi. Vai onko sulla beta-kokemusta ja kokenut sen paskaksi? Se on tietty mahdollista.

GW2, SWTOR jne sitten, jos ei FFXIV. WoW on niin uskomattoman paska morppi, että paremman tekemiseen ei paljon vaadita, perskele. Se on niin Diablomainen, ku olla ja voi. (älä suutu, iso paha Kaotika)

Viimeksi muokattu: 31.07.2010
  10. Lankakerä

Rekisteröitynyt:
    01.01.2002
    Requiem olisi kaikki noista. Väittävät yhdeksi parhaista f2p morpeista, ja jokin siinä vaan kiehtoo kun on yli 2 vuotta tullut pelattua.. En yritäkään väittää, että kyseessä olisi se ainoa hyvä morppi, mutta op voisi kokeilla josko nappaisi.

Ei tosin ole Gravity:n lempilapsi ja se sitten näkyy päivitysten laadussa ja määrässä.

11. Wromthrax

Rekisteröitynyt:
    15.07.2006
  12. Anigamu

Rekisteröitynyt:
    19.07.2010
    Ilmaisia(ja huonoja):
    Requiem: Bloodymare
    2029 Online
    Cabal online
    Anarchy Online
    Ghost X Online
    Shin Megami Tensei Online
    Neo Steam
    CrimeCraft

Maksullisia:
    Star Trek Online
    EVE Online
    Fallen Earth

Tulevia:
    Jumpgate Evolution
    Hellgate: Resurrection (London relaunch)
    Black Prophecy
    Battlestar Galactica Online
    The Secret World

Global Agenda saattaisi olla ihan hyvä vaihtoehto, mutta se ei ole varsinaisesti MMO, vaan TPS johon on sekoitettu MMO elementtejä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen